pátek 7. prosince 2018

Listopadové nákupy 2018



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku s listopadovými nákupy. Bude to opět taký miš maš, ale to jste ostatně u mě zvyklí.




Zavítala jsem do DM drogéri pouze pro sušenky, které neobsahují lepek, protože kolegyně má intoleranci na lepek, laktózu a různé druhy ovoce.....:-(


Na webu DMka jsem si prohlédla jejich sortiment a šla jsem tzv. na jistotu pro bezlepkové sušenky, k tomu jsem vzala Crispins, pro sebe vánoční čokoládu, Adventní čaj a také jogurtové chlebíky, které mi opravdu moc chutnají.


Objevila jsem novou limitku v podobě sprchového gelu a tělové emulze s vůní kokosu s krásnými obaly s pandou, jako dárek jsem vzala Alverde tělová máslíčka z limitované edice, dva novinkové antibakteriální gely a pro kamarádky dvě nové plátýnkové masky s vůní macronek. 


Něco praktického nesmělo chybět, Gourmet kapsičky pro naši Izinku, čajové svíčky do práce a ubrousky, které byly ve slevě se vždy hodí. 



A na Vinted jsem si objednala Levis slim jeany ve velikosti 25, ale přijde mi, že to není tato klasická velikost, jsou mi trochu větší. Jsou příjemné, elastické a na délku mi padnou skvěle. 
Vyšly mě na krásných 500 Kč. 


Já bez kalendářů nedám ani ránu a jak se blíží nový rok 2019, tak jsem ukořistila tyto dva kalendáře v Levných Knihách. 


Poprvé nebo snad již podruhé jsem nakoupila nějaké zboží, převážně potraviny a to dárky na e-shopu Kosil.cz. 
Vše jsem si nechala zaslat do práce a s objednávkou, doručením, kurýrem, platbou a i cenami jsem byla nadmíru spokojena. 

Kolegům a kolegyním jsem objednala nějaké to pitivo k Vánocům. (Prosecco, nealko Bohemku a sadu piv pro našeho pivaře).



Na e-shopu jsem objevila sekci s Německými potravinami, tak jsem si na zkoušku vzala zmrzlinu s vlašskými ořechy značky Edeka. Celý nákup vč. dopravy stál cca 750 Kč.



Jako poděkování jsem dostala věrnostní kartičku a instantní kávu :-). 



Co by to bylo za zimu, kdybych nepálila vosky nebo svíčky YC a tak jsem na YC e-shopu objednala vánoční limitovaný set vosků. Vše mě vyšlo na cca 650 Kč.



Plus dva vosky Summer Scoop, které mi moc voní. 



Vosky byly za výhodné - akční ceny, budu je pálit jednak v práci, doma, ale některé se budou hodit i jako malý dáreček. :-)



Kamarádovi jsem pořídila na rok 2019 Misijní kalendář. 


 

Jelikož jsme ze slaných a nezdravých pochutin přešli na natural ořechy a semínka, tak jsem využila opět akce na Slevomatu a pořídila kešu a mandle. Cena cca 500 Kč.





Maminka mě požádala, abych jí koupila nějaké dobré sypané čaje. 

Přála si nějaké ovocné a tak jsem vybrala ibiškový a babiččinu zahradu. 



Plus zelený a černý čaj, který snad nesmí chybět v žádné domácnosti. Cena za všechny čaje cca 500 Kč.



Ano toto nejsou pravé nákupy, ale dárky ze služební cesty, kde byl můj muž. :-)

V Turecku mají sympatický název neperlivé vody ERikli :-) a další drobnosti. 



Opět na Vinted jsem objednala parfém Dior Fahrenheit pro mého otce a sobě bílou Fit Slim Boyfrend košili značky Levis. 



Vše je došlo v pořádku a bylo za rozumnou cenu 800 Kč. 



Moc mě oslovily tyčinky Mixitka a tak jsem na jejich e-shopu objednala akční set 24ks těchto tyčinek, budou se hodit jako malá svačinka a nebo jako dárek pro kolegy, protože jsou bezlepkové :-)

Set vč. poštovného vyšel na 650 Kč. 



Dermacol přišel s novým zimním sprchovým gelem z řady Aroma Ritual - Winter Dream, který jsem hnedle musela ozkoušet. Jelikož měli akci 3+1 tak jsem jí hned využila a vzala ještě pánský sprcháč a jablíčkový set se skořicí a dostala jsem slevu 50 Kč v podobě bankovky s Olgou Knoblochovou, což je zakladatelka společnosti Dermacol. 

 Tohle pyžámko jsem si objednala již v říjnu, ale dorazilo až v listopadu a to hned na začátku. Je z Lidlu a vyšlo mě na krásných 250 Kč. 


Listopadové nákupy opět rozdělím. 

A co jste si pořídili Vy v listopadu? Nebo už jste nakupovali na Vánoce?







Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....