pátek 21. prosince 2018

Rostlinný tělový peeling


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní krátké recenze. 
Produkty značky Yves Rocher mám velice ráda a jejich výrobky si pravidelně kupuji. 

Tento tělový peeling jsem dostala od mém mámy, která s ním byla tak spokojená, že mi ho pořídila také. Ona ho nejvíce používala na ruce a tělo, k tomu je také určen. 


Tento rostlinný tělový peeling krásně jemně voní po meruňkách, je velice příjemný na pokožce. Je akorát tak hrubý, dobře sundá z pokožky částečky kůže, pokožka po něm zůstane příjemně jemná a hladká. 
Na ruce je naprosto ideální, zvláště pak v zimních období, které nyní panuje a sužuje nás. 




Konzistence je gelová, příjemná, líbí se mi jemná parfemace meruňky a částečky jsou tak akorát velké, nejsou ani hrubé ani příliš jemné. 



Prostě a jednoduše, za mě tento produkt mohu doporučit a rozhodně to není můj poslední tělový peeling. 

Také máte i Vy potřebu v zimním období více pečovat o svou pokožku rukou?



Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...