sobota 29. června 2019

Recenze #Lush šampon BIG


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní recenze, u dnešního článku. Tento produkt jsem si pořídila již začátkem roku, věděla jsem, co chci, pro co si jdu. Šampon Big jsem měla ozkoušený ze vzorečku a samotné recenze mě přiměly k tomu, abych si pořídila jeho plné balení což je 330 g za 565 Kč. 



Šampon obsahuje mořskou sůl, což je takové nezvyklé, jelikož se celá nerozpustí a oproti běžnému šamponu na vlasy si vlasy myjete solí a takovým gelíkem. Ovšem šampon sám o sobě dobře myje, krásně voní a vlasy jsou po něm skutečně jako od moře. Mě je pěkně zvlní, ale nejdou mi po něm rozčesat, ale to bez žádného prostředku a logicky mi vlasy trochu vysušuje. 



Šampon mi přijde ideální pro letní horké dny, kdy s úpravou vlasů chci mít co nejméně práce, prostě umýt, nechat uschnout ledabyle a jít....což se od tohoto šamponu dá očekávat a také to splní na jedničku. 



Je příjemný, dlouhé hodiny mi příjemně a krásně jemně vlasy po něm voní a skutečně mi vlasy zůstanou lehce zvlněné, což je prima a jiný prostředek to neumí, jelikož mám příliš mnoho vlasů, jejich délka je nyní také komplikací a jakmile mi samovolně uschnou, tak jsou spíše krepaté, což se mi s tímto šamponem nestává. 

Za mě je to jednoznačně MOC PRIMA PRODUKT, se kterým jsem spokojená a rozhodně si ho pochvaluji a ráda používám. 



Cena produktu se pohybuje téměř jako profesionální vlasová kosmetika, ale je to prostě výrobek značky Lush a s tím jsem i počítala. Díky soli, kterou obsahuje mi vlasy vydrží o poznání déle lesklejší a také mi prodlouží min. o den cyklus mytí vlasů - TAKŽE VELKÁ SPOKOJENOST A VELKÝ POMOCNÍK. ☺☻♥



A jakou vlasovou kosmetiku nyní používáte Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

1 komentář:

  1. Já používám vlasovou kosmetiku od Milvy, ale docela jsi mě na tento šampon nalákala. Líbí se mi obsah soli.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...