čtvrtek 8. srpna 2019

#Recenze - Balea ARGANOVÝ OLEJÍČEK NA VLASY


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze. Tento vlasový olejíček Balea s ARGANOVÝM OLEJEM jsem již měla, vydržel mi opravdu dlouho a byl moc prima, ale je to cca 4 roky na zpět. Pořídila jsem si ho primárně na mé suché konečky vlasů a také na doporučení mé kamarádky a báječné kadeřnice Gábi. ☺♥


Samy kadeřnice mi řekly, ať se podívám v DMku, že mají olejíčky ozkoušené a jsou plně dostačující pro mé potřeby. 

Olejíček má velice praktickou a plně funkční pumpičku a lahvička obsahuje 100 ml produktu, které stojí 90-100 Kč, což mi přijde naprosto báječná cena, ale na to jsme u Balea produktů zvyklí. ☺


Olejíček krásně sladce voní. Mě voní po mandlích a vanilce, můj muž říkal, že cítí kokos, no tak o to lépe, ale vůně je příjemná a nedráždivá. 


Konzistence oleje je tak akorát, jak vidíte na nepovedené fotce - za což se omlouvám, na hřbetu ruky mi olejíček stekl, ale stačí ho nanést pro mé potřeby tak 3 pumpičky do dlaní nebo konečky prstů a jemně vetřít do délek nebo spíše konců suchých vlasů. 

Výsledek je okamžitý, vlasy jsou vyhlazené, upravené, vyživené a příjemně sladce voní. 


Já jsem s olejíčkem velice spokojená a opravdu na svých vlasech cítím rozdíl, když ho nepoužiji jsou mé vlasy neupravené a takové rozlítané. 

Pro mě je to skvělý vlasový pomocník. ☺☻♥



A jak se suchými konečky bojujete Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...