pátek 9. srpna 2019

#Recenze - hello happy make-upu ☺


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešní recenze. Tento make-up jsem si koupila na základě toho, že na trh byl uveden nový make-up a tento, tedy loňský make-up byl plošně označen jako lehký make-up, který je ideální na léto. Matně jsem si vzpomněla na recenze a videa z doby, kdy byl uveden na trh a na e-shopu Sephory mě zaujal jako miniatura, tak jsem se pro něj rozhodla a pořídila v největším kamenném obchodě Sephora v OC Nový Smíchov. 



Musím moc pochválit slečnu ze Sephory, který se mi skutečně precizně věnovala a nejprve se mě zeptala, jestli mám na sobě make-up a poté mě odlíčila bradu, vyzkoušela oba dva dostupné odstíny, poté mi dala na výběr a obě jsme konstatovaly, že na mě se hodí ten tmavší, sice je dost do oranžova, ale já mám podtón pleti do žluta, takže po rozetření panovala vzájemná shoda, že odstín č. 2  s názvem SOFT BLUR bude pro mě lepší. 



Make-up má krásné - roztomilé balení, to prostě Benefit umí a tímto to jen potvrzuje. Co mě však dost zarazilo a to až doma, když jsem produkt vyndavala z tašky byla jeho velikost, tedy spíš mini mini mini velikost, ale to je moje chyba, měla jsem si to prohlédnout rovnou v obchodě a nebo pořádně přečíst na e-shopu. 



Toto mini balení má 6 ml produktu a stojí 290 Kč, což je asi pro mě v pohodě, jelikož je skutečně svojí lehkou konzistencí a texturou vhodný na léto, které skoro končí, tak ho tolik využívat nebudu a pořizovala jsem si ho skutečně pro to, abych ho vyzkoušela, takže mi to vlastně nevadí a jsem spokojená. ☺♥


Make-up nanáším houbičkou - originálním Beautyblanderem, na který nedám dopustit a je naprosto fantastický, skvěle se mi s ním pracuje a dobře se i čistí a vydrží mi neskutečně dlouho, je to již mé snad 5 té balení. 

Make-up není ani příliš tekutý, ani nijak hutný, což jsem ani nečekala. Barevně mojí pleti sedí, krásně se do pleti zapracuje, stačí ho jemně nanést na pleť, můžete klidně použít i prsty nebo jako slečna v Sephoře plochý štětec. 


Na opravdu lehoučkaté a téměř žádné krytí je skvělý, spíš bych ho volila na nějakou mladou slečnu, na které by make-up byl příliš. Lehký to on je, ale až moc, tak moc, že bych ho přirovnala k BB či CC krémům, které já příliš nemusím, ale co je plus, dá se dobře navrstvit nebo tu a tam poopravit v průběhu dne. 

Nezakryje žádné nedokonalosti, pupínky atd, to je jasné, ale ani příliš nesjednotí pleť, mě pihy prostě prosvítají, což je asi na léto žádoucí, ale o krapet vyšší sjednocení bych já osobně uvítala. 

Inu, není to vůbec špatný produkt, ale jsem ráda, že jsem si nepořídila plné balení, protože bych ho nevyužila. Jsem hold zvyklá na make-up s krytím, které mě vyhovuje a cítím se v něm dobře, což tento produkt příliš nedělá, alespoň né mě. 

Produkt je fajn, ale né pro mě, za vyzkoušení jsem ráda a stálo to za investici a zkušenost. 
Spíše mě to navnadilo k tomu, abych se blíže zaměřila na nový make-up od Benefitu, který má vyšší krytí. ☺☻♥


A co Vy, máte zkušenost s tímto produktem?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...