středa 4. září 2019

#Recenze - Lancome - Omlazující krém a sérum


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný a ničím nerušený den a vítám Vás u dnešní recenze, u dnešního článku. Značku Lancome já osobně příliš ozkoušenou nemám. Měla jsem, nebo mám pár kousků dekorativní kosmetiky a parfémy, ale pečující kosmetiku, tak trochu pořádně zkouším snad poprvé. 

Vím, že tuto kosmetiku dlouhou dobu a již je to řadu let na zpět používala moje maminka a tuze si jí chválila a také mám na ni skvělé reference od mé kamarádky - známé, která je náročná uživatelka, ale ta používá řadu na pigmentové skvrny, které já zatím nemám, pokud do toho nebudeme počítat moje pihy, které mám po celém obličeji a to přes celý rok....☺♥. 



Kosmetiku jsem si vyhlídla na Vinted a také objednala. Volila jsem miniatury, abych mohla vyzkoušet více produktů a poté se rozhodnout, pro které se rozhodnu v plném balení, ideálně na zimu. 



Tento omlazující krém Lancome, Genifique se složkou Youth Activating Cream - omlazuje a vyhlazuje vrásky.  Balení obsahuje 15 ml produktů a vyšel mě na 350 Kč. 


Krém je velice příjemný, jemný, parfemace není výrazná - taková vlastně nijaká, konzistence je tak akorát - krémová, ale rychle se vstřebávající s okamžitým efektem sametové a krásně jemné pleti za čehož jsem doslova nadšená. ☺♥



Musím říct, že krém mě hodně vyhovuje, vlastně jsem asi čekala, že bude hutný a takový nepoddajný, aby tedy dobře vyplnil ty moje vrásky, ale opak je pravdou. Je krásně lehký, jemný a přitom skvěle výživný. Používám denně, ráno, večer se sérem. Sedím mi samostatně, tak i jako podklad pod make-up. 

Neucpává póry, přitom skvěle vyživí a pokožku neskutečně rychle zjemní a projasní - doslova bych řekla až prozáří.....což vítám a velice oceňuji. ☺♥



Balení je klasické, typické pro tuto značku. Kalíšky jsou plastové, lehké a pro cestování naprosto ideální. Sérum klasicky obsahuje kapátko pro snadnou aplikaci. 



Jak vidíte, krém je jemný, nijak hutný a zatěžující pokožku. 
Sérum je téměř čiré, nyní zde asi hůř viditelné, ale takové skutečně je. Sérum používám na noc, někdy i na den, ale vyhovuje mi asi více si dopřát nebo hydratovat pleť na noční relax, kdy tělo i pokožka odpočívá. 



Takže toto omlazující sérum Lancome, Advanced Genifique, vyhlazuje vrásky a jemní linky - já mám ovšem doslova rýhy a hlubší vrásky na čele od toho mého neustálého mračení a krabatění čela. Zároveň krásně pleť rozjasní a vypne, což je doslova okamžitý efekt. V balení je 7 ml produktu a vyšel mě na 179 Kč. 


Samotné sérum mi moc vyhovuje pro svou lehkost, jemnost, ale hlavně pro svůj okamžitý a viditelný účinek. Krásně a snadno se mi na pokožku nanáší a aplikuje a skutečně vidím jaké si vyplnění vrásek, pro které jsem si produkty pořizovala. Navíc viditelně pleť projasní a vypadá poté mnohem lépe a svěžeji. 

Sérum není ani silikonové, což mě dost mile překvapilo a upřímně řečeno jsem to i očekávala, spíš tam doslova cítím jakou si kyselinu, která napomáhá pokožce pleti získat ztracenou pružnost a tak jako by ji vytáhlo a prostě ji udělalo hezčí. ☺♥



Ano, za sebe tuto dvojici hodnotím JEN A JEN POZITIVNĚ a rozhodně mě přesvědčila o tom, že půjdu brzy do plného balení, jen ještě zvažuji, jestli se nepoohlédnu po jiné řada, ale tato mi MAXIMÁLNĚ VYHOVUJE a jsem velice spokojená a mé očekávání předčila. 

Např. s péčí o pleť z drogérie se to skutečně nedá vůbec srovnat a moje pleť říká jedno velké ano a velmi rychle si na to zvykla. 

Za sebe říkám, že mě se skutečně vyplatí do péče investovat. Potřebuji pleť jednak vyživit, hydratovat, ale také podpořit proces stárnutí a to říkám otevřeně.....na aplikaci botoxu, kterou jsem dostala k letošním narozeninám jsem bohužel nestihla jít a rozhodně o ní uvažuji a dokonce mi byla nezávisle na sobě dvěma milými dámami doporučena. ☺♥




Tak moji milí, toto je moje zkušenost a postoj k této řadě produktů značky Lancome. 

Máte nějaké typy pro hydrataci, vrásky a projasnění pleti, které vyhovují Vám? ☺

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...