středa 23. října 2019

#Recenze - Cien - odlíčení a čištění pleti


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásnou středu a moc Vás vítám u dnešního článku dvou produktů značky Cien z mé momentální SKIN CARE. ☺♥

Produkty této privátky Lidlu jsem si hodně oblíbila, nejvíce mě asi baví čistící  a vlasová kosmetika. 


Dvoufázový odličovač s výtažkem z lotosového květu jsem si pořídila na základě recenze, která ho doporučovala, navíc mi ten můj docházel. 

Oční make-up odličuji primárně těmito dvousložkovými - olejovými odličovači, v nouzi nebo velkém spěchu použiji třeba běžnou micelárku nebo nějaké tonikum či mléko, ale není to ono. 



Odličovač je stejný, jak jsem u dvousložkových zvyklá, má olejovou bázi, ale není mastný, nezatíží oční okolí ba naopak, krásně a snadno odlíčí běžní, tak i voděodolné líčení bez pracného šmrdlání a zdlouhavých procesů. Mě osobně stačí 2ks odličovacích vatových tamponků, abych měla oči zcela odlíčené a čisté. 



Balení je klasické, plastové, před aplikací - použitím je třeba produkt protřepat, ale nemíchat - ☺♥♥ a pak stačí nanést na vatový tamponek a můžete odličovat. 

Lahvička nemá sice takový ten praktický dávkovač se střičkou, jako u ostatních produktů značky Cien, ale nijak to na kvalitě tohoto produktu neubírá a rozhodně za to nedávám mínusové body. ☺

Jak jsem psala, dobře si poradí s očním make-upem, ale také prima je na odlíčení výraznější nebo dlouhotrvající rtěnky, na to je opravdu bezva. 


Na čištění pleti nejraději používám jemné a šetrné produkty a mezi mé stálice a takové topky rozhodna patří mycí gely a právě zmiňovaná ČISTÍCÍ PĚNA. 

Pěna je jemná, příjemná, krásně voní, dobře se aplikuje, smývá, svoji službu udělá na jedničku a moji pokožku zanechá jemnou, hebkou a čistou. 


Toto je pěna z jejich růžové řady Cien nature pro citlivou a suchou pokožku s Bio mandlovým olejem. Z této řady, kterou jsem já zaznamenala v létě jsem již měla hydratační krém, který byl prima, ale ke konci mi začal ucpávat pory. 



Pěna má praktickou a plně funkční pumpičku, se kterou si krásně nadávkujete množství produktu, které zrovna potřebujete na své čištění. 

Já produkt používám na čištění pleti, nikoliv na odlíčení, určitě by i na to produkt fungoval, ale já jsem zvyklá takto čistit ráno či večer po odlíčení svou pleť. 
Přijde mi po této procedůře mnohem pěstěnější a ráda ji dopřeji tento komfort. ☺♥


Samotná pěna je velice příjemná, šetrná, jemná, nedráždivá. Pokožku krásně vyčistí, zjemní, nevysuší a zanechá ji čistou a jemnou. 

Za mě je to rozhodně produkt SKVĚLÝ, KE KTERÉMU SE RÁDA VRÁTÍM. 

Dalším pozitivem značky Cien je jeho dostupnost a poměr cena - kvalita -výkon. ☺♥


Takže tyto dva produkty Vám sama za sebe mohu VŘELE DOPORUČIT, pokud potřebujete dvousložkový, dobrý odličovač očí nebo něco jiného a příjemného na čištění pleti, rozhodně těmito produkty nesáhnete vedle. 

Zatím jsem se nesetkala, že by někomu způsobovaly nějakou nepříjemnou reakci či alergii, což je další pozitivum. 



No a jaké produkty této značky máte v oblibě Vy?

Moc děkuji za Vaši přízeň a přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.


8 komentářů:

  1. Já taky miluji odličovač očí od Cien, nedám na něj dopustit. Odlíčí vše, i dlouhotrvající rtěnku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 👍👍 naprosto přesné, dlouhotrvající rtěnka je rázem pryč...☺

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Dlouho jsem se k této kosmetice nedostala, ale vřele za sebe mohu doporučit. ☺

      Vymazat
  3. Odličovač očí od Cien mám aj ja rada a ešte používam ich micerálnu vodu na suchú a citlivú pleť a i napriek tomu, že mám pleť mastnú a citlivú, mi vyhovuje :-)
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, micelárku jsem měla také a byla velice povedená....☺

      Vymazat
  4. Ja Cien zbožňujem, najviac ich micelárku :) Tieto produkty som ešte neskúšala, takže ďakujem za tip, najbližšie si ich v Lidli uchmatnem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí Lidl se rozšiřuje po celé Praze, tak snad bude Cien řada dostupnější ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...