úterý 29. října 2019

#Recenze - Cien pleťové masky



AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný dnešní den a moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze dvou PLEŤOVÝCH MASEK privátní značky CIEN.

Masky jsem si v Lidlu pořídila opravdu s velkým zájmem, ale málem bych si jich téměř nevšimla, určitě bych doporučila či osobně uvítala více propagace tomuto sortimentu = pečující kosmetiky i přes to, že se jedná primárně o supermarket s potravinami. ☺♥


Pleťová maska pro zralou a náročnou pleť. Obsahuje olej ze semen granátového jablka a růžové vody, která zanechává a působí blahodárně na pleť tím, že ji dodá pružnost, hydrataci a jemnost. Dále obsahuje bambucké máslo a vitamin E, které podporují přirozenou funkci zdravé pleti. 



Tato maska mě mile překvapila hned po otevření a svou hutnější konzistencí, kterou já rozhodně uvítala. ☺
Maska jemně a příjemně voní, dobře se nanáší, nanesené množství na obličej se mi vsákl - vstřebal. Na pokožce byla příjemná, nedráždivá, její hutná konzistence zanechala moji pleť příjemně hebkou, jemnou a vláčnou. 
Maska mi krásně vystačila na 6 plnohodnotných použití, což je naprostá paráda. 
Maska je skutečně výživná, hutná, ale není přitom mastná....vrásky mi po ní skutečně nezmizely, ale na to bych potřebovala konečně zajít na ten botox...☺. 



Hydratační pleťová maska pro suchou pleť s obsahem výtažku z okurek a aloe vera dodává pleti intenzivní hydrataci. 
Zvyšuje podíl hydratace v pleti, zmírňuje pocity pnutí pleti u suchého typu. 
Maska se má nechat působit 10-15 minut, čili klasická doba a doporučené použití je 1x až 2x týdně. 



Maska byla velice příjemná, krásně hutná, krémová, jemně parfémovaná a při první použití mě jemně poštipkávala, ale to po následném působení zcela vymizelo. 

Pleť bych řekla byla citelně jemnější a hebčí. 
Dobře se nanášela, krásně a snadno šla smýt, pokožku nijak nedráždila a rozhodně toto balení - čili 2ks sáčků jsem měla na 6 použití. 
Při ceně za balení 15,- Kč je naprostá paráda. 


Závěrem za mě asi tolik, že masky MOHU OBĚ DOPORUČIT, ale mě osobně, pro mé potřeby suché a stárnoucí pleti bych více preferovala první variantu masky a to VITAL ANTI-AGING MASK. 👍👍👍👏



Jak je asi zřejmé, tak mě mnohem více zajímá a také baví pečující kosmetika, které se také spotřebuje přirozeně mnohem větší množství. ☺

Tyto pleťové masky jsou za mě rozhodně super produktem, který si budu ráda kupovat opakovaně. ♥

A jaké pleťové masky oslovují Vás?

Děkuji Vám moc za přízeň a přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

2 komentáře:

  1. Masky jsem ještě nezkoušela a vlastně ani nic od této značky. Do Lidlu chodím hrozně ráda jen na oblečení. Jejich kosmetika mě moc neláká, ale třeba ji někdy taky vyzkouším.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martin - plně chápu, kolega si oblečení a zvláště pak to dětské neskutečně moc pochvaloval, já oblečení z Lidlu příliš neznám. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...