pátek 18. října 2019

#ShoppingTime No. 24


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásný páteční den a i nadcházející víkend a zároveň
moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních nákupů v pořadí již No. 24. 

Období podzimu s sebou přináší i ochlazení a já přecházím na teplé nápoje, nejlépe pak čaje. V DMku jsem si pořídila bylinný čaj s mátou, meduňkou pro uklidnění, což na mě neúčinkuje, ale je celkem dobrý


V DMku jsem si vzala i vatové tyčinky a deodorant Old Spice pro mého muže, který používá stále. 
V Lidlu jsem si vzala salám lyoner, který používám do toustů a pak plátkový sýr ve výhodném XXL balení. 


Yerba Maté, čili další skvělý, lahodný a můj oblíbený čaj jsem dostala od kamaráda, který je na kávu a čaje velkým odborníkem ☺. 


Od kamarádky jsem dostala tento Cien šampon s výtažky ovoce a vitaminy pro každodenní použití na který už jste mohli vidět recenzi. Kamarádka si tento šampon chválila a proto mi ho také darovala. ☺


Již zmíněný čaj Yerba Maté je pravděpodobně nejoblíbenější jihoamerický nápoj, připravovaný z lístků cesmíny paraguayské, což je stálezelený, asi 15 m vysoký strom. Pěstuje se hlavně na území Argentiny, Brazílie, Chile, Uruguaye a Paraguaye. Toto obří baleni mi jistě vystačí min. na rok. 


Černou košili jsem si pořídila na Vinted, kde ráda nakupuji, ale poslední dobou tomu příliš nedám. Košile je SLIM střihu ve velikosti XS - S, značky CalvinKlein. Koláž fotek je jistě matoucí, ale barva je jednotná a černo - černá. Košile je z příjemného a pevného materiálu a padne mi, jako ulitá. Cena byla též velice příjemná a odpovídající zboží. ☺♥


V Lidlu jsem na doporučení pořídila hovězí maso na přípravu DOMÁCÍHO TATARSKÉHO BIFTEKU, kdy jsem s kvalitou masa bylo spokojena a samotné dochucení je dle individuálních preferencí ☺♥. 

K čaji se hodí nějaká ta dobrota, tak jsem přibrala vafle a mé oblíbené ovoce, které se hodí kdykoliv. 


V Lidlu jsem si udělala takovou menší radost a vzala jsem si jejich XXL sprchový gel (v domnění, že je to pěna do koupele 🙄👍), odličovací tamponky a šampon na vlasy v půllitrovém balení se 7-mi bylinami. 

K tomu jsem přibalila jednu Sweet chilli omáčku, která mi záhadným způsobem nějak moc rychle došla a masový burek a ořechovou plundru. 


V Lidlu jsem pořídila i tuto modrou aviváž, kterou jsem vzala skutečně na zkoušku, protože s ní nemám žádné zkušenosti, ale pevně doufám, že bude podobná mému oblíbenému modrému Lenoru. ☺

 Rychlý nákup v Penny, salát, Ostravská klobása - protože jsem o ní nedávno mluvila, paštika, černý čaj a sušenky jednak k tomu čaji, ale také na meeting. 

Balea podzimní #frozen limitka s vůní vanilky. Tento sprcháč jsem ve třetím DMku, který mám tady na Smíchově, ale do kterého se dostanu bratru tak 2x do roka. ☺

Tak to byly mé poslední nákupy č. 24, slušný miš maš, co říkáte..☺♥. 

A co Vás zlákalo naposledy??

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.



6 komentářů:

  1. Já poslední dobou dost odolávám různým nákupům. Snažím se šetřit, ale už se ohlížím po nějakém adventním kalendáři s kosmetikou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau, tak to děláš jen dobře a držím palce. Tento týden jsem zahlédla adventní kalendáře Loccitane a Douglas, které mě hodně oslovily. ☺

      Vymazat
  2. Balea sprcháče miluji! Lidl je super obchod!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zjistila, když najdu čas, tak putuji po DMkách, které mám třeba po cestě a okukuji sortiment současných limitek...☺

      Vymazat
  3. Já teď na Vinted taky nakoupila - viz můj IG Siraelxy a ještě mám na cestě jednu věc :-) A taky tam prodávám. Třeba krásné lodičky Tamaris, které jsou mi malé, přitom úplně nové a s číslem, které běžně nosím....ach jo :-(
    Máš toho opět pořádnou kupu :-)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...