úterý 31. prosince 2019

Krásný Nový rok a malé ohlédnutí za končícím rokem 2019


AHOJ,AHOJ,

máme tady poslední den tohoto roku a já bych Vám chtěla v prvé řada hlavně moc poděkovat, za Vaši přízeň a zájem o můj blog, kterým je pro mě velkým koníčkem a radostí. ♥♥♥

Zároveň bych Vám ráda popřála do Nového roku jen to nelepší, ať se Vám daří, pokud možno na všech "úrovních" našich životů. Čili, ať jsme zdraví, šťastní a spokojení....samozřejmě v rámci možností, protože nikdy to nebude ideální. 👍😉

Sama za sebe si přeji a "vyprošuji", abychom se k sobě chovali hezky, slušně, abychom o sebe o své blízké pečovali, protože věřím, že poté to štěstí, láska a harmonie přijde. 


Říkala jsem si, že nebudu příliš bilancovat na konci tohoto roku, ale když bych se měla ohlédnout, tak sama za sebe říkám....
Díky za tento rok, který jsem mohla prožít se vším, co se událo, stalo a co mi přišlo do cesty. Nebyl to příliš jednoduchý a snadný rok, ale věřím, že se ze všeho, co se mi v životě přihodí a přihodilo vezmu to "ono podstatné a pozitivní", což mě posune a také posouvá dál, dál v cestě životem. Protože život je DAR a je ho třeba žít, i když mám občas pocit, že už nemohu, že už to nejde, že je cesta příliš klikatá a kamenitá, ale vnímám to tak, že stále po cestě jdu, po cestě kterou jsem znovu nalezla, i přes to, že tempo je pomalé a i občasné zastavení - stagnace je přínosem,  a přináší své ovoce. 

Nemohu jinak zakončit tento rok, než-li velkým a upřímným poděkováním a přáním všeho dobrého a pokoje. 🙏👼❤

Ať už budete tento den - čili Silvestr trávit jakkoliv, užijte si ho a chovejme se k sobě hezky. 😇👼🙏❤

Ještě jednou Vám moc děkuji a budu se na Vás těšit i nastávajícím roce 2020. 

papa Vaše E. A.



8 komentářů:

  1. Všechno nejlepší do nového roku i tobě, Eri!

    OdpovědětVymazat
  2. Aj tebe krásny Nový rok aby si bola zdravá, šťastná a plná lásky. ♥´

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Lásku, štěstí, zdraví a pohodu přeji ☺♥

      Vymazat
  3. Pripájam sa a do Nového roka 2020 prajem hlavne veľa zdravia, to ostatné príde aj samo... (skoro) :-)
    Pekný Silvester!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Adko, moc Ti děkuji. Přeji do Nového roku vše dobré a samé pozitivní zprávy. ☺♥

      Vymazat
  4. Krásný rok i tobě. Ať jsou tvé cesty co nejméně klikaté a vedou nakonec k cíli.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...