středa 4. prosince 2019

#Recenze - The Body shop - Ginger body butter


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásnou středu a všem Barborkám všechno nejlepší k svátku ♥, zároveň a vítám Vás u dnešního článku, u dnešní recenze SENZAČNÍHO TĚLOVÉHO MÁSLA THE BODY SHOP - GINGER. 😉👍🚿

Toto tělové máslo jsem si pořídila zcela neplánovaně, když jsem šla do kamenného obchodu okouknout podzimní akci pro mou kamarádku Janičku, kterou tímto velice zdravím. 
Produkt mě zaujal natolik, že jsem si ho za super výhodou cenu 229,- Kč namísto 449,- Kč pořídila. 



Tuto kosmetickou značku znám, kupuji poměrně pravidelně, mám ráda jejich limitované a tématické kolekce a této fantastické vůni mého milovaného zázvoru jsem prostě nemohla odolat. 😇😇

Tyto tělová másla bych zařadila rozhodně do Top mých tělových produktů, dokonce bych jim dala první místo. 



Tělové máslo neskutečně přenádherně voní po štiplavém zázvoru, koření. Při samotném otevření balení doslova v koupelně vykouzlí vonný závan a navodí mi pocit, že se nacházím v nějakém Spa či Wellnesu. Neuvěřitelně příjemná, poměrně výrazná a hřejivá vůně. 



Máslo je neskutečně moc příjemné, velice hutné, pokožku nádherně hydratuje na dlouhou dobu. V popisku slibují až na dobu dlouhých 72 hodin s čím by se dalo i souhlasit, ale já jsem to nezkoušela. 

Přísada indického zázvoru doslova zahřeje pokožku a pro mě je naprosto ideální pro toto zimní, chladné období. 



Jak jsem zmiňovala, konzistence másla je typicky hustá, přitom aplikace je velice jemná, příjemná a produkt se skvěle a bleskurychle vsákne do vaší pokožku, kterou zanechá jemnou, hebkou a vyživenou. 

Prostě za mě je to radost pečovat o své tělo tímto produktem a jsem velice ráda, že jsem tuto řadu mohla vyzkoušet. 



Vím, že kamenné obchody jsou u nás pouze dva a to v Praze, takže dostupnost není zcela ideální, ale uvažuje se, nebo se snad spouští jejich e-shop. 👍😉

Za mě je toto naprosto fantastický produkt, který mě doslova "dostal" svou fantastickou vůní, která lahodí mému nosíku. ☺♥



Znáte tělová másla této značky? Uvažujete nad nimi?
Pokud byste po nějakém produktu zatoužili, tak se neváhejte na mě obrátit a ráda posloužím jako prostředník....☺♥. 

Děkuji Vám moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto článku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den .

papa Vaše E. A.

6 komentářů:

  1. Masielko vyzerá výborne. Ja práve používam od tejto značky mangové a niekedy mám chuť ho aj ochutnať :-) nádherne vonia a hydratuje.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím, že jsem mangovou kolekci také vyzkoušela. Oni mívají i skvělé vánoční limitky. ☺

      Vymazat
  2. Zázvor by mi asi nevoněl, ale nějaké jiné bych ráda vyzkoušela. Mám tuhle značku poznačenou, že bych od ní něco velmi ráda vyzkoušela. Někdy jsem i docela ráda, že nebydlím ve velkém městě, kde je skoro všechno. :-)) Aspoň tak ušetřím. :-D
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mě ta vůně zázvoru také překvapila a to velice mile. Mě by zase asi nevoněla dýně. Prima jsou menší balení, člověk tak má možnost toho více vyzkoušet, můžu se ti podívat třeba po momentálních limitkách. ☺

      Vymazat
  3. To vypadá krásně hutně Eri! Já bych volila asi jinou parfemaci, ale tato másla od BS mě dosti lákají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, jestli chceš řekni si a něco ti mohu pořídit a zaslat, když ještě nefunguje e-shop. Parfemaci nechám na Tobě, ale kokos, jahoda jsou moc fajn. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...