pátek 6. prosince 2019

#ShoppingTime No. 28

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní páteční den a vítám Vás u dnešního článku s mými nákupy "všehochuť" v pořadí již 28. 

Hned první foto není nákup, ale dárek a skvěle jsem všechno využila. ☺


Stolní kalendář s koťátky a křížek, jako závěs na klíče jsem dostala od táty...♥♥....děkuji, děkuji, moc mě to potěšilo. 


Nákupy z Německa - Kaufland, Lidl, Edeka....., sladkosti, sýry, šunka a můj milovaný aspik.....samé dobroty. 🛒👍😉


V DMku se objevila v listopadu nové limitky, které mě velice zaujaly. 
Krom jiného se dají sehnat i diáře a adventní kalendáře. 


Nabídka obsahuje sprchové gely, pěny na holení, masky, mýdla na ruce, šampon...., mě ovšem nejvíce oslovily sprchové gely. 

Vzala jsem si od každého jedno balení. V nabídce najdete provedení: s vůní karamelu a lesních plodů, zlaté orchidee a ostružin a růže s fíkem. Oslovily mě hlavně obaly a přiznám se, že jsem ani neočichávala parfemaci. 🙄😇😎🛁


Izince jsem pořídila jedny Purina One granule s hovězím masem, které jí vyhovují a snažím se jí střídat max. příchuť. 🐱🛒👍


Sirup v tomto provedení bez konzervantů jsem pořídila poprvé a je to běžný sirup, na který jsem zvyklá a bazalkové pesto z Tesca byl trochu riskantní nákup a také se to potvrdilo, příště pořídím rozhodně jiné pesto. 🤔🛒


V Lidlu jsem udělala menší nákup a vzala jsem si jednak slané a sladké pochutiny v podobě sušenek, čoko. krému, slunečnicových semínek, brambůrků, nejlepší sweet chilli omáčku, univerzální dochucovadlo alá Podravka a neslazené, zahuštěné mléko. ☺


V lékárně jsem si koupila Brufen na bolest hlavy a Panadol na teplotu. 


V DMku jsem si pořídila šampon a balzámek na rty z jejich nové limitky s bílou čokoládou. 
Alverde tělový peeling s kávou a masku na vlasy pro blond vlasy s platinovým efektem. Na tyto produkty jsem opravdu hodně zvědavá. 👍


Pánská sekce kosmetiky obnáší stále to stejné (toto je dárek, jen tak pro objasnění), deodorant Old Spice, Balea sprcháč a antiperspirant a do zásoby vatové tamponky. 


Moje milované a stále častěji a častěji používané dochucovadlo je LAHŮDKOVÉ DROŽDÍ. 👍👍🤔Proto jsem si ho pořídila znovu a rovnou 2 balení a od kamaráda jsem dostala tento ovocný čaj ze Slovenska. 


Mé nákupy No. 28 jsou u konce. Největší radost mi udělaly limitované edice Balea a pak potraviny z Německa. ☺♥



Také jste ulovili něco z limitek a co říkáte na lahůdkové droždí?

Děkuji Vám moc za přízeň a pozornost a přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

5 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí ty limitky od Balei. Včera jsem byla v Dmku a kdybych neměla doma tolik kosmetiky, určitě bych něco koupila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to naprosto chápu. Takové to "kumulování" domácích zásob kosmetiky dobře znám. Ale přiznám se, že vůně bílé čokolády v Balea šamponu je naprosto úžasná a asi potřebuji další ☺♥.

      Vymazat
  2. Na to lahôdkové droždie sa už dlho chystám, ale všade, kde sa spýtam ho už nemajú :-)
    Limitky od Baley mám rada i ja. Ostatné nákupy sú fajn, až na tie cigarety :-) ale to je osobná vec každého.
    Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, lahůdkové droždí znám hodně dlouho, již jsem ho používala, ale opět jsem se k němu a to velice intenzivně vrátila až toto léto, je to doslova závislost ☺

      Vymazat
  3. Divím se, že ti sedí rtěnka z Avonu, protože mě nikdy nedržela. Max 2 hodiny byla na rtech a musela jsem ji opravovat..

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...