neděle 15. prosince 2019

#ShoppingTime No. 29

AHOJ,AHOJ,

Přeji krásnou třetí adventní neděli. Moc Vás vítám u dnešních nákupů, které jsem za poslední dobu uskutečnila. 

Felix kapsičky pro Izinku kupuji pravidelně, osvědčily se a její spotřeba 2-3 ks denně si žádá časté doplňování zásob. 
V Lidlu jsem vzala i toaletní papír, ale znovu ho pořizovat nebudu. 
Léky Elontril a Zyprexa jsou větším výdajem, ale mám zásobu na 3 měsíce. 
🛒😉🐱


Kapesní diář pro rok 2020 jsem dostala, je ve velikosti větší A6 a obsahuje praktické informace. 

O víkendu jsem se s kamarádem vypravila do Ikea a musím se pochválit, že krom dobrého občerstvení, což byla nutná součást samotné návštěvy, jsem pořídila pouze dvoje utěrky pro mami a jeden smetáček s lopatičkou pro Izi. 👍😇


V pondělí na Martina nenapadl sníh, naštěstí, ale otevíral se u nás Lidl, který je v těsné blízkosti našeho bytového domu. 
Když davy lidí pominuly, tak jsem se vypravila a něco dobrého pořídila. 😇👍🛒

(samé sladkosti v akci, mandarinky, česnekovou pomazánku, brambůrky a špagety) a na celkový nákup v prvním týdnu byla akce mínus 20%. 


Mít v blízkosti svého bydlení supermarket a navíc můj oblíbený Lidl je celkem ruinující záležitost pro mé konto...., ale 20% opening slevě se těžko odolává...., takže v této zimě zmrzlina...🙄🤔, sýry, sušenky a milované suky. 


Ano i v dnešní elektronická a všemi možnými app protkané době mám ráda papírové, stolní či nástěnné kalendáře. ♥
Tento jsem dostala od mého milého kamaráda 👍😉. 
Gustava Klimta u mě snad netřeba ani představovat. 


V kosmetickém salonu Miracle Estetic clinic and spa jsem podstoupila naprosto úžasné NEINVAZIVNÍ OŠETŘENÍ ANTI AGE, které slouží k vyhlazení a vyplnění vrásek. Výsledek se dostavil téměř okamžitě a já byla opravdu nadšená. Moje rýhy na čele a další vrásky mi z obličeje přirozeně zmizely, nebo se staly na nějakou dobu neviditelnými. Prostě wau. ♥♥♥


Zima si žádá i přísun vitamínů a vysokokalorických potravin, tak jsem zkusila pořídit zelný salát, panenský olivový olej a sýry v místním Lidlu. ☺


Nákupy z Německa od rodičů vždy velmi potěší......👍😇🛒. 
Sušenky, oplatky, štola a vánoční perníčky obzvláště ☕😘.


Zásoba čokoládiček a mentolových bonbonků je důležitá....energie sbalená na cesty. 



A dostala jsem také tuto maličkatou o to více rozkošnou vánoční hvězdu od maminky. ♥♥♥



Vysokoprocentní šunka, sýr Maasdamer a aspikový salám, samé dobroty. 



Moje nákupy č. 29 jsou u konce, převážně to byly praktické záležitosti a potraviny. Ovšem kosmetické ošetření neinvazivního typu v salonu Miracle bylo naprosto dokonalé!!!!



Děkuji Vám moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Zajímalo by mě, jestli i Vás lákají různé kosmetické procedúry či zkrášlovací zážitky. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    já jsem taky zrovna zveřejnila článek s nákupy a novinkami za listopad, ale mě jde tedy jen o kosmetiku. Můžeš se klidně mrknout na blogu ciculka.cz. Jinak já pravidelně chodím na kosmetiku a ke kadeřnici. Dřív jsem měla i pravidelnou pedikúru, ale paní to už asi nedělá, tak budu muset sehnat někoho nového.Na nějakém větším zákroku jsem ale nikdy nebyla. Těším se na další článek:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, pravidelné kosmetické a jiné ošetření je skvělé ..., na nákupy se moc ráda podívám, jen si musím tvůj blog vždy vyhledat, neukáže mi to automaticky, což je velká škoda. Krásný den přeji ☺

      Vymazat
  2. Já bych nemohla bydlet vedle Lidlu. Vždy tam jdu pro nějaké oblečení, ale oblíbila jsem si u nich i nějaké jídlo. Obávám se, že bych tam byla stále. Vánoční hvězda je nádherná. Taky ji mám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Lidl je výhoda obrovská, ale také velké lákadlo ☺.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...