čtvrtek 12. prosince 2019

#Recenze - Garnier - BIO čisticí gel Fresh Lemongrass


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný čtvrteční den a vítám Vás u dnešního článku u dnešní recenze produktu, který je, nebo byl blogosférou dosti propíraný. ☺
Ano i já jsem si Garnier Bio čistící gel pořídila. Kupovala jsem ho na základě recenzí, které mě přesvědčily, že ho "musím nutně vyzkoušet", jinak bych rozhodně o hodně přišla - máte to také tak? 😇👍



Svou ranní péči mám téměř stále stejnou a tím je čištění pokožky na mokro a nejlépe pomocí nějaké pěny, gelu, washe či speciálního mýdla. Takže volba gelu byla pro mě jasnou volbou. 

Balení je pěkné, praktické, zprvu mi přišlo poměrně malé, ale v průběhu používání a to na denní bázi jsem zjistila, že 150 ml produktu je pro mé potřeby naprosto dostačující, jelikož samotný produkt téměř nemizí i přes to, že ho nanesu přiměřené množství k vyčištění obličeje. 



BIO čisticí gel Fresh Lemongrass má spousty certifikátů EKO a BIO kosmetiky, což určitě chválím a je to pro mě bonus navíc. 👍


Jedná se tedy o kosmetickou řadu, která je: (certifikovaná přírodní kosmetika, odstraňuje maz a nečistoty, s organickým esenciálním olejem z citronové trávy
bylinková vůně, je vhodná pro vegany). 

Nejvýhodnější cenu na trhu má DM drogérie a gel jsem pořídila za 100,- Kč. 

Popis produktu:

Intenzivní čisticí gel GARNIER BIO Fresh Lemongrass s organickými esenciálními oleji z citrónové trávy a aloe vera odstraňuje nečistoty, maz a zbytky nečistot bez vysušování. Přírodní složení obohacené o organickou vodu a glycerín zajistí svěží a sjednocenou pleť. Intenzivní čisticí gel Garnier BIO vás potěší svěží bylinkovou vůní.



Produkt krásně pění, dobře myje, čistí pokožku, zanechá ji jemnou, hebkou a příjemně svěží, ale ta vůně. Mě ta parfemace prostě nesedí a přebije celkový dojem🤔. 

Myslela jsem si, že si na silnou až specifickou parfemaci lemongrass zvyknu, ale nestalo se tomu tak, což mě docela mrzí. 

Jinak produkt mi vyhovuje, jsem s ním spokojená, jen nebýt té vůně, tak neváhám a pořídím si ho znovu. 👍

Chválím praktickou a plně funkční pumpičku. 



Konzistence je gelová, středně hustá, dobře a rychle pění, rychle se smývá a nedráždí pokožku. 👍👍


Od značky Garnier jsem dlouhou dobu neměla žádný produkt z kolekce skin care a vím, že s touto parfemací nic dalšího pořizovat nebudu. Každopádně budu ráda, když mi dáte zpětnou vazbu, co říkáte Vy na tuto kolekci a jaké s ní máte zkušenosti. ☺♥



Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

3 komentáře:

  1. Já jsem z této řady ještě nic neměla. Ale už jsem v drogerii viděla dárkovou kazetu s touhle kosmetikou a dost nad ní uvažuji. Myslím, že by mi vůně neměla dělat problém.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martin, dárkové sady mě taky lákají, většinou nějakou vánoční pořídím. ☺ Určitě směle do toho.

      Vymazat
  2. Já gel používám už dlouho a jsem s ním spokojená. Vůně je mi příjemná 👍

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...