neděle 26. ledna 2020

#Recenze - Butter Bronzer


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásnou poslední lednovou neděli,  a vítám Vás u dnešního článku, u dnešní recenze. 
Tento produkt, čili BUTTER BRONZER od FHYSICIANS FORMULA snad není třeba představovat. Je to ikonický bonzující pudr - tvářenka, která je drogérkovým zbožím v USA, ale u nás je k dostání v lékárnách Dr. Max od loňského jara. 
I mě tento produkt velice zlákal, ale nějak jsem se nedostala k tomu, abych si ho sama pořídila. 
Přitom kamenné prodejny Dr. Maxe mám všude kolem sebe, ale nějak nebyla příležitost, až když se Ježíšek zeptal, tak jsem zauvažovala. ☺



Ježíšek pořídil naprosto perfektně, to ho musím ještě jednou pochválit. 👍👏🎄

Bez bronzeru nebo konturovacího pudru si po pravdě již nedovedu představit své běžné líčení, možná i proto jsem po tomto produktu "zatoužila". 




Bronzer je veliký, obsahuje 11g produktu a cenově se dá pořídit okolo 400,- Kč, což mi přijde cena naprosto přijatelná. 



Bronzer má krásnou exotickou krabičku i plastové balení. 

V balení naleznete plastový aplikátor, praktické zrcátko. 



Prášek je velice jemně mletý, krapet více prášivý, dobře pigmentovaný, netvoří mapy ani fleky, dá se krásně na pleť nanést a i v případě potřeby rozmazat či navrstvit. 

Co je ale na tomto produktu asi nejlepší je jeho úžasná kokosová až exotická parfemace, která je typická. ☺♥



Za mě je to skvělý produkt. Vyhovuje mi svým žlutým podtónem, který mé pleti sedí asi nejvíce. Krásně s ním zahřeji obličej a dodám potřebnou "šťávu". 


Krásné, praktické a plně funkční balení, úžasná vůně mého oblíbeného kokosu povyšuje tento produkt do Top sfér mé kosmetické sbírky. 👍💄⭐



Zaujal Vás tento produkt tak, jako mě? ☺

Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomu příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

3 komentáře:

  1. Ahoj,
    zaujal a už dlouho přemýšlím, že bych si ho taky objednala:-) tak uvidíme, možná si někdy během jara pořídím:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mohu vřele doporučit. ☺♥ Určitě bude ideální i na léto, pro takové to svěží a dravé přepudrování....

      Vymazat
  2. Tak to zní a vypadá hodně lákavě. Určitě se potom podíváme se ženou a uvidíme, jestli není třeba nějaký slevový kupon na další nákup. Kdyžtak bychom vám ho sem určitě napsali, ať z toho vaši čtenáři taky něco mají, když už doporučujete takové samé fajn věcičky. :) Moc vám děkuji za tip. :)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...