čtvrtek 16. ledna 2020

#Recenze - Isana.de SUCHÝ ŠAMPON ☺


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný čtvrtek a vítám vás u dnešního příspěvku o SUCHÉM ŠAMPONU ISANA PRO BLOND VLASY. 

Bohužel do drogérie Rossmann se příliš často nedostanu, protože žádnou na Praze 5 ani u Anděla - či na Smíchově nemáme, což nechápu, tak jsem byla opravdu moc ráda, když mi můj muž na své pracovní cestě v Berlíně pořídil tento suchý šampon, pro který se prý ještě jednou do prodejny vracel.....👍🤔🛒. 



Poslední dobou jsem se stala velkospotřebitelkou suchých šamponů, které mi hodně usnadňují život, abych pravdu řekla. 
Jelikož nesnáším - nebo spíš nemám ráda mokré vlasy, následné vysoušení a v zimním chladném období je to dost nepříjemnější, tak i proto si pomáhám těmito novodobými pomocníky. ☺♥



Šampon je to moc prima, mě osobně hodně vyhovuje. Pravdou je, že dělá světlé až bílé fleky na vlasech, ale za to si mohu sama, jelikož neumím přizpůsobit aplikaci - samotné nanášení z dostatečné vzdálenosti. Však bílé skvrnky jsou naprosto snadno vyčesat, takže nezanechají téměř žádný poprašek či povlak na vlasech. 
Naopak volume efekt skutečně u tohoto produktu vidím a vnímám, jako extra pozitivní. Šampon nejčastěji nanesu těsně před spaním, kdy se produkt vstřebá do vlasů a zabarvenost poté není téměř na mých melírovaných vlasech znát. Tento způsob se mi nejvíce osvědčil. ❤👍😉. 

Příjemná vůně a cena jsou dalšími plusovými body. 



Isana suchý šampon pro blond vlasy se ve stálé nabídce německého Rossmanna dá sehnat od 1,5 € - 1,99 €, což je opravdu fajn cena, na které jsme u privátních značek ostatně zvyklí. ☺

Popis produktu:

ISANA suchý šampon pro blond vlasy byl speciálně vyvinut pro světlé vlasy a je ideální pro tzv. "suché mytí".
Zajistí - Čištění bez vody
           - Čerstvé voňavé vlasy
           - Příjemná svěží - květinová vůně
           -Tento produkt je 100% bez plastických hmot




Balení je naprosto běžné, praktické, pěkné - dalo by se říct, rozprašovač plně funkční a šampon o objemu 200 ml mě osobně vydrželo přes jeden celý měsíc. 👏

ZA MĚ PROSTĚ VELKÁ SPOKOJENOST s tímto produktem, který ve mě vzbudil "touhu" pořídit si více produktů z této řady. Také se mi ale potvrdilo, že produkty určené pro německý trh jsou kvalitnější, lehce odlišné např. v balení, parfemaci a konzistenci, takže pokud se mi naskytne příležitost a budu v zahraničí...vyplením tamní drogérie. 😇😉👍🛒



A co vy a suché šampony?? Zkoušíte různé značky, nebo zůstáváte věrni svým osvědčeným?

Moc Vám děkuji za přízeň a pozornost tomuto článku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...