sobota 18. ledna 2020

#ChristmasGift 🎄⛄❄🎁

AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásnou sobotu a vítám vás u dnešního "opožděného" příspěvku o mých dárcích k Vánocům 2019. Nějaké dárky jsem uveřejnila v minulých článcích průběžně, protože jsem to nechtěla pojmout nijak "separátně". A jelikož články mám předem předepsané a jedu dle svého harmonogramu s uveřejňováním postů postupně, stává se, že některé články jsou krapet "starší", tak snad mi to prominete. 🙏🙄😇
Ovšem na mém instagramu můžete, za což budu velice ráda sledovat posty aktuálního rázu. 




Přímo na Štědrý den jsem byla u rodičů v Unho, kde jsem nebyla víc jak půl roku a od mé milé švagrové jsem dostala tyto krásné dárky ... prý maličkosti, nebo drobnosti, tak nějak to nazvala.....🤔👍😉, každopádně všechny dárečky mě moc potěšily a plně je využiji. Už nyní přemýšlím, čím potěším na oplátku ji. ☺♥


Kosmetiku fenjal znám z recenzí, ale zatím jsem ji nezkoušela a nyní mohu, takže opravdu velká radost, navíc sprchový gel a tělový krém se hodí vždy. 
Yankee Candle - vůně do auta, ale dá se využít i k provonění interiéru, když si ji někam zavěsím, což mám také v plánu. 
No a čaj mě potěší vždy a de facto jakýkoliv, tento ovocný bude ideální pro zimní dny. 👍🎁👏

Vosky Yankee Candle mi zrovna docházejí, jako by to snad tušila. Takže naprostá paráda. 
No a svíčka Wood Wick je nejvíc. Wau, wau a ještě jednou wau.
 Naprosto úžasné dárky, za které moc děkuji. ♥♥



Kosmetikou mě člověk udělá překvapivě radost... 🙄😇🎁. 
Manžel měl pár tipů a koupil mi snad většinu....., za což moc děkuji. 

Krémy na ruce od značky Loccitane jsou pro mě TOP, neznám lepší, voňavější a praktičtější, než právě tyto. 
Toto je nějaká vánoční limitka se třemi úžasnými krémíky v plném balení. 👍



Physicians Formula Butter Bronzer s brazilským máslem Murumuru odstín Light Bronzer jsem si vlastně chtěla pořídit již na jaře loňského roku, kdy Dr.Max uvedl tuto značku na náš trh. Z tohoto produktu mám rovněž obrovskou radost a už nyní se těším a se s Vámi podělím o mé dojmy. 

Jelikož mi dochází produkty na úpravu obočí, říkala jsem si, že by bylo prima vyzkoušet něco od ANASTASIA BEVERLY HILLS a na e-shopu Sephory jsem si vybrala Mini gel na obočí - Mini Dipbrow Gel v odstínu Soft Brown. 



Potraviny a další dárky od rodičů - aneb všelijaké nejen vánoční dobroty z Německa. ☺♥



Po dlouhé době jsem jsem si "objednala" párek, tak jsem dostala rovnou dva druhy. ☺



Curry-kečup je takovou trochu specialitou samotných Němců. Někomu chutná, někomu zase naopak, já patřím mezi první skupinu. Nějaké další uzeniny se mi nejvíce osvědčily třeba na zapečené těstoviny nebo fr. brambory. 

Dior - Miss Dior - toaletní voda zde není náhodou, je to naopak dárek ode mě pro mou mami, která na konci prosince slaví své narozeniny. 
Taková reciproční výměna. ☺♥



Tak a to byly mé dárky, které mi udělaly radost a ráda jsem se s Vámi o to podělila. 

Doufám, že i Vy jste pod stromečkem našli to, co jste si přáli a nebo co Vás potěšilo a vykouzlilo úsměv na tváři. 🎁👍🎄


Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Mějte krásný den. 

papa Vaše E. A. 


10 komentářů:

  1. Hezké dárky. Od Fenjalu jsem měla antiperspirant a byl fajn, takže věřím, že specháč bude taky příjemný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsem psala recenzi na tělový krém, který mě velice mile překvapil a je opravdu skvělý ☺♥

      Vymazat
  2. Krásné dárky jsi dostala. Už dlouho chci vyzkoušet nějakou tu svíčku od WoodWick.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, no švagrová mě doslova předběhla a četla mi snad myšlenky. ☺♥

      Vymazat
  3. Ahoj,
    to jsou moc pěkné dárky, snad všechno by se líbilo i mně:-D Jídlo je jasné, to má rád snad každý, ale zaujala mě kosmetika Fenjal, protože jsem od této značky nikdy ještě nic neměla a přitom je dost chválená. Taky toužím po svíčce od Woodwicku, mám ji i v objednávce na jednom eshopu, ale ještě jsem se nerozhoupala k odeslání. taky se těším na recenzi na bronzer, protože nad ním už dlouho váhám. A jen tak mimochodem, u psaní tohoto komentáře si zrovna mažu ruce krémem z Loccitanne:-) Já jsem o svých dárcích taky psala na blogu ciculka.cz, tak se můžeš mrknout:-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj milá Hanko, děkuji moc. Tvůj sleduji a díky za proklik ♥. Krémy na ruce od Loccitanu vedou, stojí za každou utracenou korunku ☺. Kosmetika fenjal mě překvapila, zrovna včera jsem psala recenzi na tělové mléko, které je skvělé, velice jemné a přitom výživné a pro mě na zimu ideální. Mě snad potěší jakákoliv svíčka, ale tato mě doslova dostala, švagrová se "zbláznila". ☺♥ Měj krásnou neděli.

      Vymazat
  4. Já od Fenjalu miluji jejich olej. Mám moc ráda vůni této značky.
    A Miss Dior je moje touha.....brzy budu mít narozeniny, tak možná....
    Eri, už ses byla mrknout na můj kanál na YT O všem? Ovšem! Budu ráda když se staneš sledovačkou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, už se jdu podívat na Tvůj ytb kanál, moc ráda tě začnu sledovat i tam. ♥ MIss Dior je opravdu skvělá až klasická vůně, jistě ti bude moc sedět a jako narozeninový dárek je naprosto vhodná ☺♥.

      Vymazat
  5. Fenjal jsem kdysi měla, je to krásná vůně. Svíčky WW jsou perfektní nejen vůní, ale i praskajícím knotem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové mléko fenjal již používám a velice jsem s ním spokojená ☺, svíčku si po pravdě řečeno šetřím ... ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...