pátek 31. ledna 2020

#Recenze - La Roche-Posay Effaclar - MICELÁRNÍ ČISTÍCÍ VODA 👍😉🗼


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný dnešní pátek,  a vítám vás u dnešního článku, u dnešní recenze na opravdu SKVĚLÝ PRODUKT značky LA ROCHE-POSAY. 

Jedná se tedy o cestovní balení micelární vody z řady Effaclar, která je tedy primárně určena na mastnou až aknozní pleť, kterou já nemám, ale i přes to mi produkt  velice vyhovuje. 

Netuším, jak jsem vybírala🙄, ale vzhledem k tomu, že jsem sadu, která obsahuje 3 produkty v cestovní velikosti kupovala v akci #BlackFriday na Notino.cz s tím, že sada se mi bude hodit jako prima dárek, tak jsem počítala s tím (nebo spíš předpokládala), že produkty budou na normální typ pleti, njn, to jsem celá já. 🤔😉🙄⛄


Každopádně už v prvním týdnu používání této skvělé micelární vody jsem byla nadšená. ♥

Voda je krásně jemná, lehounce - příjemně parfémovaná. Je velice šetrná k pleti a přitom zcela perfektně a doslova beze zbytku odlíčí make-up a co víc, s očním okolím si poradí skvěle, což jsem naprosto nečekala a trochu jsem se obávala toho, že voda bude v očích štípat. 👍😉

Micelární vodou se primárně odličuji, takže ji používám denně. Moji pleť krásně odlíčí, vyčistí a zanechá ji jemnou, hebkou a čistou. Pocit suché či stažené pokožky jsem nezaznamenala. 

Produkt nanesu klasicky na vatový tamponek a díky její skvělé účinnosti mi stačí skutečně malé množství, takže produkt opravdu dlouho vydrží a vůbec z lahvičky téměř nic neubylo. 👍🌍🔋



Effaclar Ultra čisticí micelární voda pro problematickou pleť 100 ml z Notino.cz 

Plné balení o objemu 200 ml vyjde na 350,- Kč.

 Celá sada obsahující 3 produkty v mini balení mě vyšla na neuvěřitelně výhodnou cenu 149,- Kč.💲👌😉




CO O PRODUKTU PÍŠE NOTINO:

Čisticí micelární voda pro problematickou pleť se sklonem k akné La Roche-Posay Effaclar Ultra šetrně odstraní make-up a nečistoty z pleti, zatímco pečlivě zvolené složení respektuje potřeby citlivé pleti a zanechá ji zcela čistou a svěží.

Vlastnosti:
efektivně odstraní make-up a nečistoty
složení je šetrné a nedráždí citlivou pleť
vyrovnává pleť a pomáhá redukovat nadměrnou tvorbu mazu

Složení:
neobsahuje alkohol
neobsahuje parabeny
neobsahuje mýdlo
pH 5,5


Kosmetiku La Roche-Posay si kupuji vlastně průběžně a vždy jsem byla spokojená a jak je vidět, tak i produkt, který není určen primárně pro můj typ pleti mi skvěle vyhovuje. ❤👍😉

A jaké produkty od této značky jste zkoušeli Vy?

Děkuji vám moc za přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový dnešní den. 

papa Vaše E. A. 

2 komentáře:

  1. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale micelárka vypadá skvěle. Je fajn, že ti sedla, i když není určená pro tvůj typ pleti.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný první únorový den přeji. Tuto značku mám ráda a ještě raději ji zkouším, téměř pokaždé mi výrobky max. vyhovují, vřele doporučuji vyzkoušet ☺♥.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...