středa 8. ledna 2020

#Recenze - zimní růžová dvojka ☺


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásnou středu a vítám Vás u dnešního článku, kde vám chci ukázat mé dva zimní oblíbence, které jsem nazvala "růžové". ☺♥

Nejsou to žádné speciální produkty, dalo by se říct, že jsou to spíš zcela běžné a dostupné věcičky, kterými si poslední dobu zpříjemňuji své dny. 



Vosky, svíčky k zimnímu období prostě patří a já od té doby, což je rok 2014 objevila značku Yankee Candle jsem těmto produktům věrná a oblíbila jsem si je asi nejvíce. 
Svíček i vosků jsem vyzkoušela poměrně dost, ale vždy se ráda vracím k těmto mým nejmilejším. ☺♥



Tento vosk je ze sekce gastro, což je moje oblíbená řada. Ano, jedná se o vosk, který ve svém názvu nese summer a já si ho oblíbila v zimně 🙄😇, ano je to takový paradox. 
Tento vosk mi navodí příjemnou atmosféru, při které ráda relaxuji, pracuji a nebo prostě jen "jsem doma" a možná ve mě evokuje teplé, letní období. 
Samotná vůně je krásně jemná, svěží, ovocná a přitom plná, která krásně provoní i větší prostor. 
Za mě je to skvělý vosk. ☺



Balea a její limitky mě jednak baví svými úžasnými obaly, ale také i vůní a tématickým zaměřením. ☺♥



Toto je šampon na vlasy, pro každodenní použití a je vhodný pro jakýkoliv typ vlasů. 

Šampon jsem objevila v podzimní limitce a podlehla jsem už při očichávání v DMku samotné vůni, to jsem ovšem netušila a ani nečekala, jaká ve skutečně vůně bude. ♥♥♥



Vůně je to naprosto PARÁDNÍ, PECKOVÁ, KRÁSNĚ SLADKÁ, JEMNÁ  a mému nosu extrémně lahodící. Mám tendenci si vlasy mýt denně a dokonce i mě láká produkt ochutnat, jestli také tak skvěle chutná, jako voní. 👍👌🚿



Balení krásné, vůně naprosto fantastická a přitom balení o 300 ml stojí neuvěřitelných 20,- Kč, což naprosto popírá všechny ekonomické aspekty. 
Prostě tato vůně bílé čokolády mě naprosto dostala, nadchla jsem se pro ni a jen říkám za sebe, velká škoda, že není v této limitce třeba sprchový gel nebo i pěna do koupele. 🛁🤔🙏😍



A jaké produkty Vás těší v zimním období nejvíce, čím si děláte radost? 

Děkuji moc za Vaší přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

1 komentář:

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...