pátek 10. ledna 2020

Oblíbenci za měsíc prosinec - december 2019


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný pátek a moc Vás vítám u dnešního článku, který bude o mých oblíbených produktech za poslední měsíc minulého roku 2019, se kterým jsme se doslova nedávno rozloučili. ☺♥

Opět jsem vybrala jen ty produkty, po kterých jsem sahala téměř denně, pravidelně, ráda a osvědčili se mi. 👍



Paletka očních stíní Urban Decay - Gwen Stefani je limitovaná edice, která se již nedá sehnat a já ji mám "adoptovanou" od YTB Kocourkovydobroty. Paletka se mi líbí svým složením, používám ji moc ráda, ale zasloužila by si větší mou přízeň. 
Některé stíny víc práší, to je pravda, ale krásně drží na očním víčku, jsou krásně pigmentované a s paletkou se dá vytvořit běžné denní líčení, tak ale i výraznější kouřovky třeba na večer. Do tmavších barviček příliš nesahám, ale to bude tím, že já se výraznějšímu očnímu líčení vyhýbám. 
Za mě je to povedená paletka a jsem ráda, že ji mám. ☺



Too Faced a jejich kakaový bronzer v menším provedení (který úžasně sladce voní, ale také maličko práší) a srdíčková tvářenka - alá rozjasňovač jsou skvělými pomocníky pro mé běžné denní líčení. 
Bronzery jsem si velice oblíbila, krásně zahřejí a dodají plastičnost obličeji, za to tvářenka projasní a díky svému skvělému složení se dá použít i jako rozjasňovač, což velice často také využívám. 
Za mě naprosto skvělé produkty. ♥



Bez výrazné rtěnky téměř nevycházím, poslední dva roky jsem si na to tak zvykla, že se nelíčím snad jen přes den v kanceláři - čili v práci či doma, ale jinak výraznou rtěnku mám stále u sebe a hlavně na rtech. 
Tato je matná, dlouhodržící rtěnka Mac, která je skvělá, krásně pigmentovaná, má úžasnou výdrž - zvládne i jídlo, pití přes celý den troufám si říct, dobře se nanáší, jde i lehce odlíčit, ale asi jako každá dlouhodržící šminka zalézá do vrásek a zvýrazňuje nedokonalosti rtů. Za mě rtěnky Mac = jedny z nejlepších. ☺



Vůni, po které jsem sahala prakticky denně se stala Victorias Secret Bombshell, která je květinová, svěží, ale mě voní krásně celý den a dodává mi pocit svěžesti a lehkosti, který momentálně potřebuji. Určitě skvělá vůně. ☺



Jelikož trpím SYNDROMEM STUDENÝCH RUKOU - Raynaudův syndrom, tak mým nezbytným kamarádem jsou pro mě prakticky kdykoliv teplé, kožené rukavice. Tyto jsou mé oblíbené, jsou ušity z jemné, přitom pevné černé kůže. Rukavice jsou i takovým doplňkem, ale od chladu mi nepomůžou. Rukavice jsem si pořídil loni v T.M. Lewin, kde jsem byla s kamarádem vybírat košili. 



Má modrá, kožená peněženka značky Tommy Hilfiger, která patří do stejné kabelky, kterou zde neukazuji, ale nosím je samozřejmě společně je perfektní na zimu. Kůže se dobře hodí na chladnější počasí, protože je odolná a dá se snadno udržovat. Peněženka je poměrně masivní, těžká a má praktický popruh. ☺



Tak jsme se tím postupně prokousali, aneb mými nejoblíbenějšími a nejčastěji používanějšími produkty za minulý měsíc. 

A po jakých produktech jste nejčastěji sahali Vy v poslední době, jaké produkty Vám dělaly radost?

Děkuji Vám za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

5 komentářů:

  1. Veľmi krásne veci. Ja by som tiež chcela tú paletku od Urban Decay. Aj tie rukavice by sa mi zišli

    FUR COAT AND LEATHER TROUSERS

    OdpovědětVymazat
  2. Ta peněženka je super. Mám ráda takové velké. Pěkná musí být i ta kabelka k ní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin ☺, peněženka je fajn, ale jak jí poměrně málo nosím, tak je kůže taková "tvrdá" a je poměrně dost těžká. Krásnou neděli přeji. ♥

      Vymazat
  3. Paletka UD je nádherná!!! Kocourkovy dobroty taky sleduji :-)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...