středa 19. února 2020

#Recenze - Fenjal Vitality - body lotion


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou středu a vítám Vás u dnešní recenze FENJAL VITALITY STRAFFENDE BODY LOTION, které jsem dostala k Vánocům od své milé švagrové. Jednak mě tím moc potěšila a za tím velice děkuji, ale také mi umožnila poprvé vyzkoušet tuto značku, která vznikla v roce 1962 ve Švýcarsku a jejich prvním produktem byl tělový olej. Poměrně běžně se dají produkty sehnat např. na Notinu či v Dmku. 😉👍🛒



Fenjal Vitality zpevňující a výživné tělové mléko pro normální a suchou pokožku v tomto velkém balení 400 ml  vyjde na 129,- Kč. 

Popis produktu 
Zpevňující a výživné tělové mléko pro normální a suchou pokožku Fenjal Vitality je skvělým přípravkem pro každodenní použití. Mléko vyhladí vaši pokožku, která bude optimálně vyživena a hydratována. Díky přírodním látkám se aktivní ingredience dostávají i do spodních vrstev kůže. Fenjal Vitality zpevňující a výživné tělové mléko zjemní pokožku a zanechá ji příjemně parfémovanou.

Složení:
vitamínový komplex – zpevňuje pokožku
olej z hroznových jader – antioxidační účinky



Toto tělové mléko bych řekla, že je vhodné pro celou rodinu, nebála bych se ho použít i na děti. Jeho parfemace je taková květinková, ale o té to není. Velice mile mě překvapila konzistence, která je neskutečně jemná, příjemně hutná. 
Dobře se mi s produktem pracuje, krásně a rychle se vstřebává a dlouho vydrží pocit hydratace. Na to, že je to tělové mléko, tak na mě má vlastnosti tělového másla, což je zvláště pro toto zimní období více než příjemné. 👍👌❄😉



Jak říkám, produkt mě VELICE MILE PŘEKVAPIL, ihned jsem si ho oblíbila a nyní ho používám prakticky denně. 
Jemná květinková parfemace, neskutečně příjemné složení, které zanechá mou pokožku celého těla hebkou, vláčnou, jemnou a vyživenou se skvělou absorpční vlastností. ☺♥



Můj závěr je ten, že TENTO PRODUKT VŘELE DOPORUČUJI, protože já jsem s ním velice spokojená a rozhodně se na tuto značku zaměřím a ráda vyzkouším i další produkty. 

A co Vy, znáte tuto švýcarskou kosmetickou značku? Máte nějaké oblíbené produkty?




Přeji Vám krásný a pohodový den a moc Vám děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

papa Vaše E. A. 

6 komentářů:

  1. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale tělové mléko se mi líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, pro mě je to také premiéra, ale skvělý produkt. ☺

      Vymazat
  2. Já jssem od této značky kdysi měla antiperspirant v kuličce a byla jsem s ním spokojená Teď jsem ho v nějaké slevě před Vánoci koupila znovu, tak doufám, že se kvalita nezměnila ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zase moc ráda, že jsem tuto značku mohla právě objevit díky dárku...☺. Na nějaký nový deodorant se také plánuji v blízké budoucnosti zaměřit. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    já jsme od této značky možná měla nějaký vzorek, ale vím, že je to celkově dost chválené, hlavně jejich tělová kosmetika. Budu se muset pak v drogérii podívat, ale nejdřív musím taky něco vypotřebovat:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, pro mě to také byla novinka, ale třeba na Notinu je poměrně slušná nabídka.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...