sobota 15. února 2020

#Recenze - Ziaja Coconut 🥥👍 hand cream


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný víkend den a vítám Vás u dnešního článku, u dnešní recenze s kokosovou vůní. ♥

Ziaja - krém na ruce pro namáhanou a vysušenou pokožku s kokosem. 
Tento krém jsem si pořídila na základě doporučení = kladných recenzí na Notinu a využila jsem tak Black Friday akce. 
Do této řady spadá ještě např. sprchový gel, balzám na rty nebo tělové máslo, ale dnes to bude o TOMTO SKVĚLÉM KRÉMU NA RUCE S PODMANIVOU KOKOSOVOU VŮNÍ. 👍🥥


Krém je to hydratační, krásně vyživující, ale přitom s vlastnostmi lehké emulze, které nezanechá nepříjemný "umaštěný" pocit rukou. 
Naprosto odzbrojující je pro mě parfemace mého oblíbeného kokosového ořechu, která je skutečně autentická. 🥥🥥🥥🥥
Krém mám na svém pracovním stole, kde je stále při ruce a malé množství velikosti cukrového hrášku postačí pro dokonalou hydrataci mých rukou. ♥


Toto praktické balení obsahuje 80 ml a vyšlo mě na krásných 59,- Kč. 
Tento produkt je tak skvělý a tak multifunkční, že bych si ho neváhala s sebou přibalit třeba na prodloužený víkend. ♥


 Krém i přes svou hutnější konzistenci se krásně a lehce vsákne do pokožky a zanechá ji jemnou, hebkou, vláčnou, vyživenou a chráněnou před vnějšími vlivy zimního počasí. 

Jak možná víte, mým nejoblíbenějším krémem, nebo krémy na ruce jsou ty od značky Loccitane, ale tento bych řekla, že je téměř srovnatelně dobrý. ☺♥

Za mě je to rozhodně BÁJEČNÝ, CENOVĚ DOSTUPNÝ, HYDRATAČNÍ KRÉM NA RUCE S FANTASTICKOU KOKOSOVOU VŮNÍ!!!


Jsem moc ráda, že díky recenzím jsem tento produkt mohla vyzkoušet a zařadit se tak do tábora spokojených zákazníků. ☺♥

A jakým krémům dáváte přednost Vy?


Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový dnešní den. 

papa Vaše E. A.

8 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    tento kokosový krém na ruce jsem ještě neměla, ale je to hlavně kvůli tomu, že já právě kokosovou parfemaci moc nevyhledávám. Ale měla jsem variantu s kozím mlékem a to byla lahoda. Fakt skvělý krém na ruce, který krásně hydratoval a hezky voněl. A ještě byl levný. Takže s tebou mohu určitě souhlasit, krémy na ruce od Ziaji jsou skvělé:-) Já jsem teď nakupovala pro změnu na elnino, měli valentýnský výprodej. Můžeš se mrknout ke mně na blog, co jsem pořídila:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, děkuji za tip, na článek se určitě ráda podívám a na e-shop Elnino taky. Krásnou sobotu přeji ☺♥

      Vymazat
  2. Já kosmetiku Ziaja prozkoumanou nemám, ale podle recenze ten krém vypadá dobře.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, Ziaja je velice kvalitní a cenově dostupná, vřele doporučuji, mě se asi nejvíce osvědčil e-shop Notino. Chystám se vyzkoušet i jejich vyhlášené peelingy.

      Vymazat
  3. Já měla krém na ruce z řady kozí mléko a to bylo taky docela fajn. Tohle s vůní kokosu jsem ještě neměla, ale určitě by se mi líbilo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kokos je má oblíbená vůně a kozí řada je skvělá, od A až po Z. ☺

      Vymazat
  4. Kokosový krém na ruce jsem ještě neměla, zato pořád dokola kupuji ty kozí :-) Zrovna minulý víkend byla na e-shopu doprava zdarma a velké slevy... :-) Balík už je doma :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jste přímo ze Ziaja e-shopu?? Já se snad tento týden zastavím, mám nevyzvednutou rezervaci a čtení pomalu dochází...., krásný večer přeji. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...