čtvrtek 13. února 2020

Oblíbenci za měsíc leden = januar 2020


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásný večer a vítám Vás u LEDNOVÝCH OBLÍBENCŮ. Tyto produkty jsem používala na denní bázi a děly mi skvělou službu. Průběžně jsem Vám je již ukázala na IG nebo v recenzích tady na blogu. ☺



Ikonická paletka očních stínů Naked UD je naprosto skvělá. Mám ji, jak vidíte velice zachovalou, ale přitom se s ní líčím moc ráda a docela i často. 



Skvělé složení paletky, vysoká pigmentovanost, minimální prášivost dává této paletce punc luxusu a slávy. Ne opravdu, je skvělá a já ji mám moc ráda. 



Rozjasňovač a zároveň i tvářenka v jednom mi byla pro tento měsíc Benefit Dandelion Twinkle v mini provedení. Produkt skvělý, dobře pigmentovaný, lehce prášivý, ale na pleti vykouzlí krásné odlesky a dodá tím mým lícím zdravý nádech. ♥



Na obočí používám nyní - pořád - a stále Brow gel od AB, který jsem dostala k Vánocům. 
Snadná, rychlá aplikace, vysoká pigmentace a celodenní výdrž zaručí, že mé obočí vypadá krásné a upravené celý den bez velké námahy. ☺



Bez bronzeru bych si ani už nedokázala představit snad žádné své líčení. 
Butter bronzer krásně zahřeje můj obličej. Opět skvělý produkt, ke kterému navíc ještě moc ráda přičichnu. ♥


Ochrana před zimním a sychravým počasím se u mě neobejde bez krému na ruce balzámu na rty. 
Neznám snad lepší krémy na ruce než od Loccitane a tento s mandlovou parfemací voní doslova, jako sladký marcipán. ♥

Isana bazlám na rty je opravdu takový až lojovatý, hutný, ale přitom příjemný. Dobře ochrání rty a poslouží i jako podklad pod rtěnku. 


Suchý šampon = objev 21. století....😍🥰. 

Tento Isana suchý šampon z Německého Rossmanna je moc fajn, krásně zbaví mé vlasy nežádoucí mastnoty a skutečně mi vytvoří žádoucí objem. Bílý povlak jde lehce vyčesat, takže i manipulace je velice snadná a rychlá. 👍



Toť vše moji milí. Toto byly moji lednoví oblíbenci, kterými jsem se krášlila a hýčkala nejčastěji a nejraději. ♥

A po jakých produktech jste za poslední dobu sahali nejčastěji Vy?



Děkuji moc za Vaši přízeň a přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

8 komentářů:

  1. Paletka a rozjasňovač vypadají super! UD paletky mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se opravdu osvědčilo zainvestovat do ověřených značek a hlavně taky do recenzí, ne všechno je pro mě vhodné a hodí se k mému např. podtonu pleti. ☺

      Vymazat
  2. Ahoj,
    četla jsem článek už v práci, ale neměla jsem čas a příležitost něco napsat. Já s paletkami od UD nemám moc dobrou zkušenost, ale tuto konkrétní jsem tedy neměla. Teď jsem si taky pořídila rozjasňovač od Benefitu, Tickle, tam jsem na něj moc zvědavá. Od Physicians Formula jsem si pořídila tvářenku, tak jsem na ni moc zvědavá, ještě jsem ji nikde neměla. Já mám momentálně ráda nový korektor od Maybelline, řasenku Too Faced balzám na rty od Kiehls, který je opravdu skvělý.
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, tak balzám na rty od Kiehls by mě moc zajímal, obecně tuto kosmetiku mám velice ráda. Co se týká paletek UD tak věřím, že ne každý je s nimi spokojen, já jich sice nemám přehršle, ale mě vyhovují, je to určitě i o serii a také některé limitky nejsou příliš povedené, co jsem tak v recenzích zaznamenala. ☺

      Vymazat
  3. Ta paletka je krásná. :-) Já si teď naposledy pořídila make-up cover od Dermacolu a musím říct, že je super. :) A potom taky pleťový krém Garnier botanical, krásně voní po růžích.

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásnou sobotu přeji, milá Lucko, tak dekorativka od Dermacolu mě prostě nesedí, ale nové produkty jsem nezkoušela, ráda se podívám. A co se týká Garnieru, tak mě vždy vyhovovaly jejich krémy a Pure řada. ☺♥

      Vymazat
  4. Nakedka je nádherná! Ještě jsem ji neměla, ale pokukuji po ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá a navíc tato první ♥, já mám vyhlídnuté další asi tři, loni se nějak nezadařilo, tak věřím, že letos nějakou ukořistím. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...