neděle 22. března 2020

#Recenze - Balea White chocholate a Kiwi scrub


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásnou a pokud možno poklidnou neděli. Zároveň Vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů značky Balea, kterou já mám jednak ráda a taky ji troufám si říct, mám poměrně slušně ozkoušenou. Nejvíce mě ale baví a zajímají jejich tématické limitky, kterým téměř nikdy neodolám. 



Dnes to bude o pleťové masce s úžasnou vůní kiwi a cukrového scrubu a v druhé řadě bude hrát hlavní roli vůně bílé čokolády v podobě pěny na holení, což je taková poměrně obyčejná záležitost, ale pro mě min. nutná a pravidelná. 



Limitovaná edice s vůní BÍLÉ ČOKOLÁDY se dle mého názoru neskutečně moc vydařila. Všimla jsem si ji loni na podzim, kdy jsem uviděla nějaké produkty na péči o chodidla a snad textilní masku. Ani jednu z těchto variant jsem si kupodivu nepořídila, protože mě příliš neoslovily. 



Ale získala si mě doslova a do písmene vůně této limitky, která je krásně jemně sladká, hebká a podmanivá. Evokuje ve mě teplo, klid a pohodu. 

Pěny na holení od Balea kupuji pravidelně a moc mi vyhovují. Jsou jemné, dobře pění, svou službu zastanou skvěle, nedráždí pokožku a jsou stále po ruce v různých letních limitkách za fantastické ceny. Ale tato mě odbourala svou vůní, takže pěnu používám mnohem častěji, než jsem byla dříve zvyklá a než je možná i potřeba, jen abych si užila její vůni. 



Pěna je to bohatá, jemná, nedráždivá a hodí se prakticky na všechny partie těla. Za sebe mám ozkoušeno a mohu jen doporučit. 



Cukrový scrub - pleťová maska s podmanivou, svěží vůní kiwi si mě také získala. Tuto masku jsem ovšem kupovala snad na konci léta loňského roku, ale nemělo by se jednat o nějakou limitku a je stále k dostání v běžné nabídce. 



Maska je rozdělena do dvou sáčků, kdy mě celé balení vystačilo až na 6 použití celého obličeje, takže když byste si chtěli vzít s sebou nějakou skladnou a malou péči na cesty, tak toto je přímo ideální. 



Maska krásně svěže voní po příjemné vůni kiwi, obsahuje jemné abrazivní částečky, které se při mechanickém nanášení jemně třou s pokožkou a doslova zahřejí celý obličej, což mi připomnělo jednu masku od Lush. 



Jemná, gelová konzistence se snadno nanáší, dobře na pokožku přilne, vsákne se a i poměrně snadno ji smyjete z obličeje. 
Asi nejvíce mi maska sedí svou příjemnou svěží vůní, jemnou texturou a termo efektem, který mě doslova ohromil. 
Maska je to velice cenově dostupná, nedráždivá a hodí pro každý typ pokožky. Nevysušuje, nedráždí, vyživí a projasní mou pokožku. 
Za mě tedy velká spokojenost a rozhodně bych uvítala, kdyby se v nabídce objevilo více takto skvělých masek, pro takové zákazníky, jako jsem já, které neholdují textilním maskám. 



Tak toto jsou mí dva oblíbenci za poslední dobu z naprosto běžného, cenově dostupného sortimentu značky Balea. 

Jaké produkty této značky oslovily za poslední dobu Vás? Budu moc ráda za tipy a doporučení na nové produkty. 



Moc děkuji za Vaši přízeň  a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den a dávejte na sebe a své blízké opravdu pozor a chovejme se k sobě laskavě a slušně. ☺♥

papa Vaše E. A. 


5 komentářů:

  1. Ahoj,
    oba produkty nemám vyzkoušené, ale pěny na holení si kupuji vždy od Baley, ale tato limitka byla u nás zrovna vyprodaná. Peeling mě samozřejmě láká, na cesty je to ideální balení. Určitě se po něm mrknu, až někam pojedu. Já mám z Baley zrovna tekuté mýdlo Sensitive, které je skvělé. Teď jsem dělala objednávku na jejich eshopu (abych nemusela někde courat) a objednala jsem si nějakou péči na pleť (gel, peeling, maska) a taky dva krémy na ruce, kterých mám spotřebu. O všem bude určitě na blogu recenze:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, jejich e-shop je super, mají i některé produkty jen pro něj, např. Ziaja apod. Naprosto souhlasím, neznám snad lepší pěny na holení a co se týká limitky s bílou čokoládou, tak ta si mě získala ☺♥. Na Tvé recenze se budu těšit.

      Vymazat
  2. V DM jsem nebyla snad měsíc... mám absťák!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem měla takové období ☺♥. Jistě se najde brzy čas i příležitost tam zajít.

    OdpovědětVymazat
  4. Balea má některé produkty opravdu skvělé, jiné bych radši nikdy nekoupila a co nejrychleji na ně zapomněla :) Zatím ale u mě převažují jen ty lepší zkušenosti. A přesně jak píšeš, má super pěny na holení :) Poslední dobou si ale uvědomuji, že holení nějakou dobou trvá a ne vždy mě to baví :) Proto do budoucna začínám přemýšlet nad touto epilací. Počítám s větší investicí času i financí na začátku, ale myslím, že v budoucnu se to určitě vyplatí :)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....