středa 6. května 2020

#Recenze - Essence Camouflage concealer


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou středu a vítám Vás u dnešní recenze dalšího dekorativního kousku za poslední dobu. Nějak jsem se s tím "rozšoupla", to u mě není příliš zvykem. 

Dopotřebovala jsem Catrice Camouflage korektor a věděla jsem, že chci vyzkoušet nějaký jiný, přitom dobrý a cenově dostupný. 

Když jsem v DMku vybírala, tak jsem si u stojanu Essence vybavila recenzi na tento tekutý korektor CAMOUFLAGE CONCEALER zmíněné značky. 


Tento korektor je tekutý, s matným efektem - finišem, slibuje voděodolnost, extra vysoké krytí. 

Korektor jsem si vybrala v odstínu 30 Light Honey, který je se žlutým podtónem, což mému barevnému odstínu pleti sedne poměrně slušně. 👍😉


Korektor má tyčinkovitý aplikátor s takovým pádýlkem na konci. 

Je skutečně vysoce krycí a také hodně pigmentovaný. 

Konzistence je spíš hutnější, ale dobře se mi s ní pracuje, lehce se dá nanést, zapracovat do pleti, rozetřít a případně i navrstvit. 


Barevně, texturou, krycí schopností mi velice vyhovuje. 

Zasychá do matného finiše a opravdu skvěle drží. 

Zvýrazní texturu pleti a tím zvýrazní vrásky, ale to je hold úděl korektorů, neznám snad takový, který by to nedělal. 


Jen na můj vkus proces zasychání je krapet delší, než bych si představovala, či spíš potřebovala. 

Zakryje mi pěkně a poměrně i přirozeně nedokonalosti pleti, jako jsou různé pupínky, jizvička či začervenání, na které já ale příliš netrpím. 

S tmavými kruhy a koutky oka si poradí také velice dobře, snadno a výsledný efekt je přirozený a dlouhodržící, což opravdu potřebuji a extra vyzdvihuji. 


I jako projasnění brady, čela či oblasti okolo nosu se dá dobře použít. 

Nanáším z hřbetu své ruky, kam si vždy tekuté produkty připravím a poté aplikuji buď to beauty blanderem nebo prstem. 👍

Je s ním potřeba šetřit, pokud nechcete mít na svém obličeji masku. Jeho krycí schopnost je skutečně vysoká, prostě camouflage ☺. 


Korektor běžně seženete všude tam, kde se nabízí značka Essence. 
Cenově se pohybuje okolo 80,- až -90,- Kč 👍✔. 

Mě osobně VYHOVUJE PO VŠECH STRÁNKÁCH, navíc je cenově dostupný, což je další pozitivum které musím zmínit. 

Při množství, které používám mi vydrží skutečně dlouho. 

A jaké korektory se osvědčily Vám?



Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 


4 komentáře:

  1. Taky ho mám doma. Používám ho na tmavé kruhy pod očima a jsem s ním taky velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já jsem byla dneska v drogérii a koupila jsem si nakonec korektor od Lorealu, byl hezky světlý. Doufám, že mi tedy do vrásek moc nepoleze. Ještě mi přišel jeden od MUA z notino.cz, který stál pár korun. Tam vysloveně psali, že by neměl lézt do vrásek, tak jsem zvědavá.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, přiznám se, že MUA značku vůbec nemám ozkoušenou, tak snad oba korektory ti boudou vyhovovat. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...