sobota 9. května 2020

#ShoppingTime No. 15



AHOJ,AHOJ,

krásný sobotní den všem přeji, a vítám vás u dnešních nákupů převážně praktické - běžné potřeby. 


Potraviny nakupuji nejčastěji v Lidlu, který mám cca 30 m od bytu, do drogérie touto dobou chodím opravdu minimálně, ale vzhledem k tomu, že okolo svého zaměstnání mám 4 DMka, 2 Rossmanny a  Teta drogie je také blízko se jejich návštěvě jen "těžko" ubráním. 


Docházel prací prostředek a jelikož se mi naposledy prací gel z Lidlu Formil osvědčil, tak jsem si ho pořídila znovu. Balení obsahuje 5l produktu, pere dobře, příjemně voní a vydrží dlouho. Platila jsem toto výhodné XXL balení 260,- Kč.


V retro akci jsem objevila tyto čajové sušenky, které jsou skutečně tolik dobré, že jsem si je pořídila opakovaně. Vanička Ruské smetanové zmrzliny se hodí snad vždy a pro každého. 


Nějaké ty dobroty na večer, třeba ke sledování YTB. Nealko piva s citronovou chutí jsou moc fajn a připomínají mi spíš limonádu. Můj oblíbený Limburger sýr, který mi naprosto vynahrazuje uzeniny, které v poslední době téměř vůbec nejím, což je jedině dobře. 👍


Kombinace jako pro těhotnou nebo schizofreniky....🙃👍🙈, ale oboje je moc dobré, jak slané oříšky, tak nanuky. 


Roušky z místních potravin Vietnamské komunity u nás v Košířích. Balení po 10 ks bylo výhodnější a poptávka ze Starče po nich byla, tak snad posloužily. 



Sušenky Butter Biscuits a věnečky žloutkové kupuji již 1,5 roku protože mi chutnají a i občasné návštěvě, které jsem je nabídla. Můj letitý nešvar a tím je tavený sýr a nejraději mám tyto "šunkové" ochucené. 


Hroznové víno je jedno z mých nejoblíbenějších druhů ovoce a na avokádo jsem dostala velkou chuť, jelikož jsem na YTB viděla prima recept. Musím pochválit Lidl za širokou a pestrou nabídku ovoce a zeleniny. 


Kuřecí maso na vaření, těstoviny vaječné jsou mé oblíbené, protože jsou téměř k nerozeznání od chlazených fresh pasta. 


Vejce jsem si vzala do salátu, bazalkové pesto a avokáda do těstovin, které jsem dle inspirace vařila. 🥑👍


Opět ty sýry, já sýry prostě miluji a kupuji je pořád. Takto to vypadá, že nejím ni cjiného, ale denně si určitě kousek nebo jeden tento zrající sýr dopřeji, nejčastěji večer. 


Pitný režim se musí doplňovat za jakékoli situace....☺♥, proto jsem si u místních Vietnamců pořídila Bílinskou jaterní minerálku, která byla dobrá. 


Čas od času koupím Izince tyto kapsičky Coshida, vím, že je xy lidí kupuje a doporučuje, u Izi je to spíš velmi okrajová záležitost. 


Mango měli v Lidlu jednak za krásných 20,- Kč v pěkné kvalitě a zeleninovou směs používám na polévku. 


Abych si trochu ozvláštnila zeleninové saláty, tak jsem si pořídila nějakou nakládanou zeleninu a udělala jsem dobře. Římský kmín se hodí výborně do polévky a bonbony jsou skvělé pořád. ☺


Cestou ze "zdravotní" procházky jsem si u místních Vietnamců koupila dvoje mastné brambůrky, které jsou asi nejlepší, co znám, corn tyčinku s bílou čokoládou a minerálka už to nevytrhne. 🙃


Do Rossmanna jsem se vypravila pro bavlněné vatové tamponky, kterých mám poslední dobu větší spotřebu. 

Stoupla i spotřeba mýdla na ruce, a jelikož se blíží léto, tak si tu exotiku alespoň navodím prima vůní exotického manga a marakuji. ☀👍

A jelikož jsem se tak nějak vrhla do testování značky Isana, pořídila jsem si čistící pěnu s okurkou, která rovněž bude na létě velmi osvěžující. ☀👍


Polomáčené rýžové chlebíčky mi moc chutnají a kupuji si je asi nejvíc do práce a čokoládová tyčinka Kaštany v bílé čokoládě je taky skvělá. ♥


Tuto rtěnku jsem si vlastně vůbec nechtěla pořídit. Věděla jsem o ní, zaujala mě už na první pohled, vlastně po všech aspektech to byla jasná volba, ale řekla jsem si, že ji v době pandemické nepotřebuji. Jelikož jsem byla konfrontovaná s nepříjemnou zřejmě skutečností, tak jsem jako správná shoppaholička neváhala ani minutu a koupila si rtěnku Lancome za krásných 200,- Kč jen tak pro radost....💄✔💕.


Sprchové gely od Dermacolu mám velice ráda, tuto letní kokosovou novinku jsem zaznamenala na IG a když jsem šla do Tesca a v OC Qadrio uviděla otevřený kamenný obchod Dermacolu, má volba byla jasná. 👍☀ 



Patnácté nákupy jsou u konce, vypadalo to, že kromě běžných produktů - potravin nepořídím nic zajímavého, ale sama jsem překvapená, jaké pěkné radosti jsem koupila. 

No a čím si v poslední době děláte radost, pokud jde o nákupy?

Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 




3 komentáře:

  1. Ahoj Eri, můj oblíbený článek je zase tady:-) To jsou moc pěkné nákupy. Líbí se i ta rtěnka, určitě sis ji zasloužila:-) Zaujala mě ta čistící pěna Isana, já jsem si teď jednu kupovala v DM od Baley. Zítra půjdu do Lidlu a přemýšlím, že bych zkusila koupit ten sýr Limburger:-) Já taky miluji tavené sýry, hlavně Smetanito:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani a pěknou neděli přeji ☺♥, děkuji Ti moc.
      Já mám od Balea pěnu také vyzkoušenou a byla moc fajn. V Lidlu se dají pořídit super záležitosti, jak potraviny tak i kosmetika. ☺

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...