čtvrtek 5. března 2020

#ShoppingTime No. 6

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrtek a vítám Vás u dnešního článku s mými nákupy. 

Kamarádka Kris mě navnadila a proto jsem cestou ze školení zašla do DMka a koukla se na suché šampony, které moc ráda používám a ráda objevuji nové. 
Balea suchý šampon jsem vlastně zatím žádný nezkoušela a proto jsem si vzala hned dva. Jeden pro blond vlasy, druhý 6v1 s vůní orchidee a Schwarzkopf pro brunety byl pro kamarádku Kris, ale už nyní vím, že příliš barví pokožku kůže a vůně také není příjemné. 


Mega lentilky jsou mou nejčastější sladkostí za poslední dobu. ♥



V Lidlu jsem si poprvé pořídila malé jogurty Active s ovocem a také jahodový džem, který nebyl špatný, ale maminčině marméládě se jen tak něco nevyrovná. ♥


Izince doporučili na její "lysinka" Taurin a kamarád mi koupil tuto multivitamínovou pastu, kterou dokonce je schopna samotnou sníst. 👍🐱❤


Drobný nákup v Lidlu, nějaké jogurty, sirup a houbičky na nádobí, koncentrát citronu do vody a vlhčené malé ubrousky jsou velice praktické, nosím je stále s sebou v kabelce, ale občas se mi stane, že vyschnou, zřejmě je málo používám. 😇


Těstoviny farfalle jsem si celkem oblíbila, nejsou takové, jako ty z Německa, ale např. na zapékání se hodí. Polévky v sáčku - to je komodita, kterou vůbec nekupuji, ale nechala jsem se inspirovat kamarádem a vybrala jsem si gulášovou a tomatovou, tak jsem zvědavá. 
No a mražené šlehačkové kuličky jsou prima záložním dezertem, třeba pro nečekanou návštěvu. 👍☕


V Lidlu jsem cca před rokem nějaké párky kupovala, ale vůbec si nevzpomenu, jaké to byly a na můj buřtguláš mi tyto přišly docela v pohodě. Semínka jsem si oblíbila a jelikož mě trochu pobolívala dáseň, tak jsem si řekla, že nejlepší bude chladit zmrzlinou. 🙄🤔👍


Neziskovka Lata přišla s moc prima věcí a ráda jsem ji proto podpořila a to hned několikrát. Při koupi kávy můžete přispět, nebo se spolupodílet kávou, která bude je určena "potřebným" lidem, kteří si ji ze soci. nebo ekonomických důvodů nemohou dovolit. 👍😉☕

Chlebíky racio jsem si kdysi kupovala, ale spíš jako náhradu za různé slané pochutiny a tyto se jim náramně podobají. 👍🍽



Od kamarádky Péti jsem z ničeho nic dostala tento tělový krém od Yves Rocher a přišel doslova jako na zavolanou. ☺♥ MOooooooooooooooc děkuji. 


A tyto nákupy zakončím zcela běžnými potravinami v Lidlu. Tedy až na to zauzené kuřecí stehno, které bylo v nějaké super výhodné víkendové akci a já jsem si vzpomněla, že kdysi si je kupoval táta a vařil z nich polévku. ☺



Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. Budu ráda, když se se mnou podělíte o své poslední úlovky a nákupy. 

Mějte krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

3 komentáře:

  1. Já mám stále kosmetickou stopku, takže u mě jen 2 nové produkty za únor =) U suchých šamponů používám většinou značku Batiste, ale zaujala mě i značky Aussie, která nebyla špatná a taky Wella, s tou jsem byla spokojená asi nejvíc.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kriss, takové ty stopky a různé "půsty" od nákupů jsou moc fajn. Batiste mám nyní a je skvělý. ☺♥

      Vymazat
  2. Ten džem z Lidlu kupujeme taky - jahodový a meruňkový, protože ty narozdíl od rybízového a višňového nemáme domácí. A tak Ruská zmrznlina by asi zaujala mého muže - "sibirky" to je jeho ...
    (hm - proč jen mne většinou zaujme jídlo, zatímco ostatní komentují kosmetiku :D?)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...