neděle 17. května 2020

#Recenze - Maybelline AFFINITONE 03



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli a vítám Vás u dnešního článku, u dnešní recenze na make-up Maybelline AFFINITONE, který jsem i pořídila na základě doporučení Lucky Get the L. Když tak nad tím přemýšlím ani nevím, nebo se mi nevybavuje make-up, který bych od této značky měla. 
Make-up jsem si pořídila v DMku za krásných 159,- Kč a vybrala jsem si odstín 03. Samotný produkt je v docela "obyčejné" bubičce, možná i proto ta velmi nízká cena. V balení je běžných 30 ml make-upu, což je další velká - cenová výhoda. V nabídce je snad 6 odstínů a běžně jsou v prodejnách i testery. 


Make-up je určen pro všechny typy pleti, což mohu potvrdit. 
Za mě je to lehčí make-up, který ovšem opravdu KRÁSNĚ SJEDNOTÍ PLEŤ a dodá, alespoň té mé přirozenost, jas a šťávu. 



Má jemnou a lehkou konzistenci, se kterou se mi dobře pracuje. Nanáším prstem z hřbetu ruky, zapracovávám do pleti beautyblanderem, který se mi díky Janičce z Brna, kterou tímto velice zdravím osvědčil nejvíce a všemi deseti ho doporučuji a za mě rozhodně investice do originálu stojí. 

Samotný make-up je lehčí, větší nedokonalosti nezakryje, ale dodá mojí pleti celistvost a přirozený efekt, který obzvláště nyní v teplejším období vyhledávám a je pro mě žádoucí. 



Co se týká výdrže, řekla bych, že je běžná, ale plně dostačující a pokud je potřeba, dá se v případě potřeby navrstvit či poupravit. Díky tomu, že neflekatí a skvěle se zapracovává do pokožky je s ním práce snadná a plně efektní. 
Já make-up nezapudrovávám, jen oblast pod oči. 
Díky své jemné konzistenci bych si troufla tvrdit, že je skutečně vhodný i mladší pleť či smíšenou pokožku. 
Nijak nezvýrazňuje strukturu samotné pokožky, což já vítám a oceňuji. 
Nezalézá nijak zvlášť do vrásek a celkový EFEKT JE VÍCE NEŽ SKVĚLÝ. 


Myslím, tedy vím.... ☺♥, že jsem objevila skvělý make-up z drogérie na letní období. 
Rozhodně jsem nečekala, že mi makeup vytvoří takto přirozený a krásný efekt na pleti. 
Tedy za MĚ VELKÁ SPOKOJENOST, MOHU JEN A JEN DOPORUČIT. 


A jaké make-upy byste mi mohli doporučit Vy?

Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. Opatrujte se. ☺♥

papa Vaše E. A. 

6 komentářů:

  1. Ahoj Erika,
    ja na leto používam penový make-up os Essence, ale asi skúsim aj tento, mám mastnú pleť, tak snáď bude OK, a som aj staršia od Teba... ale nejaké defekty na pleti nemaám, tak snáď mi bude vyhovovať.
    Vďaka ze recenziu, peknú nedeľu,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, tento make-up opravdu krásně sjednotí pleť a vypadá jemně, prozářeně a až mladistvěji, což je u mne rozhodně žádoucí. S make-upem jsem opravdu max. spokojená a poslední týden ho nanáším i štětcem a také parádní efekt. ☺♥

      Vymazat
  2. Vypadá celkem dobře. Ještě jsem ho neměla. Já hodně používám makeup od Catrice. Dříve jsem byla spokojená i s makeupy od Rimmelu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, od Catrice jsem snad měl jen ten jejich "nej", Rimmelu jsem věrná i nadále. Tomuto produktu jsem vděčná za jeho lehkost a přitom krásnou krycí schopnost a projasnění. Rozhodně za sebe mohu jen doporučit. ☺♥

      Vymazat
  3. Kedysi som ho používala a musim povedat, že som ho mala rada, vyhovoval mi.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano je moc prima a jen "lituji", že jsem ho objevila až nyní.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping&Gift Time

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešního článku, a moc zdravím z ostrova Murter, což je náš poslední dovolenkový den. Uteklo to jak...