pátek 1. května 2020

#ShoppingTime No. 14



AHOJ,AHOJ,

přeji krásný 1. Máj a vítám Vás u dnešních nákupů. Venku už máme teplo, mě krapet život "komplikuje" alergie, ale takové ty běžné nákupy si prostě člověk pořídit musí a něčím i tu radost ☺♥. 


V Tescu, kam jsem jela o víkendu do pekárny Kabát, která měla bohužel zavřeno a v lékárně fronta taková, že já jsem nákup Ibalginu vzdala. Alespoň jsem si v Tescu koupila grilované kuře, kapsičky pro Izi a Pepsi colu s příchutí manga, která nám ale opravdu nechutnala, měla až příliš velkou umělou chuť. 


V Lidlu menší dobroty z Retro týdne - čajové pečivo, takové jaké bývalo a neskutečně mile překvapilo svou kvalitou. 👍☕


V Lidlu jsem si pořídila úžasné nanuky s bílou čokoládou a mandeli ve výhodném boxu po 6ti ks a od M. jsem recipročně dostala balení Ibalginu a Zon sirupy z Třebíče. ♥


Po opravdu dlouhé době jsem také dostala chuť na pizzu a jelikož jsem přišla v době, kdy okénko končilo svůj výdej a majitelé jsou kamarádi, tak mi dali pořádný "nášup", který jsem jedla dva dny a zbylo mi i do práce. 👍🙈


Mix pondělních nákupů...., PPL mi doručilo mou objednávku z 4fitness.cz, kde jsem si objednala pro sebe snad "dostatečnou zásobu" kofeinových tabletek, které primárně slouží jako spalovač tuků, ale já je používám prostě jako zdroj kofeinu - třeba místo kávy. 
Roušky jsem pořídila u místních Vietnamců u nás na Kavalírce. 


V DMku jsem si pořídila tyto dvě pleťové masky v sáčcích (Hydratační a s Extraktem z čajovníku) a jedno velké balení papírových kapesníků. ☺

No a když jsem tak zevlovala v tom DMku ve Vodičkově ulici, zahlédla jsem tento cukrový peeling Ziaja, bylo jasné, že HO NUTNĚ POTŘEBUJI, BA DOKONCE MUSÍM MÍT. 🙃😇🙈
Toto balení vyšlo na 149,- Kč což mi přišlo, že jsem ho někde viděla za 99,-, ale prostě jsem si ho musela pořídit. ♥ Jistě mě chápete. 


Z Třebíče dorazily další respirátory...., M. objednával hned z několika zdrojů a velmi brzy, takže mě průběžně zásoboval. ☺♥


V DMku mi milé kolegyně o obědovou pauzu pořídily tento velký dezinfekční gel a přišly se slovy, "zrovna je naskladnily", protože téměř veškeré dezinfekční prostředky byly na střídačku nedostupné. 
Gel má objem 500 ml a vyšel na 280,- Kč. Na běžné otření rukou byl moc fajn a díky dávkovači velice praktický a také na doporučení jsem v něm přeprala i roušky - respirátory. 👍


Rovněž v DMku, tentokrát na Letné, cestou z procházky jsem si pořídila tuto velkou pěnu do koupele s vůní mandlového mléka a borůvek. A Essence voděodolná řasenka s doslova gigantickým kartáčkem, který ovšem mě vyhovuje, ale vím, že v testu voděodolnosti vyšla téměř jako nejlepší, tak proto jsem si ji po letech znovu koupila. ☺




A také jsem v DMku díky kamarádce Kriss zaznamenala tuto novou limitku konopím a kokosem, v nabídce je např. plátýnková maska, mycí gel či osvěžující sprej na obličej. Určitě zajímavá řada. 


Myslím, že nákupů a produktů se mi tady sešlo poměrně dost, a už se moc těším až samotné produkty začnu používat. 


No a jaké produkty Vás oslovily v poslední době?

Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velice vážím. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 



4 komentáře:

  1. Ahoj, z těchto nákupů nám peeling od Ziaji, který mám taky moc ráda. A na rohliku jsem si pořídila sirup od Zon s bezovým květem a přišel mi strašně sladký a chemický, což mě mrzí. Jejich jablečnou limonádu mám třeba moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, sirupy jsou vážně sladší, což mě i vyhovuje. Tento týden jsem měla malinovou limonádu a byla taky skvělá. Na Košíku příliš nenakupuji, takže jsem ani nevěděla, jak rozšířili nabídku. ☺

      Vymazat
  2. Já asi neznám nic. Zaujala mne ta konopná řada od Baley. Mým posledním nákupem je potah na žehlicí prkno :D. Ale to jsem fakt potřebovala - to původní mělo stále se zvětšující díru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, ta konopná řada je stále v nabídce, zrovna včera jsem jí zahlédla, ale nic jsem si nebrala.
      Měj prima den.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...