úterý 19. května 2020

#ShoppingTime No. 16


 AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásný úterní den a vítám Vás u dnešního článku s mými posledními nákupy, které byly takové dosti nahodilé. Hodně jsem využila slev, na které jsem narazila a musím přiznat, že v trvání pandemického stavu na mě víc a víc doléhala úzkost, stesk a samota, takže jsem si "potřebovala" dělat častěji radost. 



Tvářenku Catrice jsem okukovala nedávno, ale pořídila jsem si ji až nyní, když jsem šla do OC Quadiro do bankomatu a lékárny, no a co se nestalo. DM drogérie je přímo vedle těchto dvou zmíněných obchodů, takže jsem se tam zašla podívat. 
Tvářenku jsem si nakonec vzala, přesvědčila mě svým krásným vzhledem, strukturou, barvou a i cenou (120,- Kč). Tvářenka se líbila i kamarádce, které jsem se ihned pochlubila. 
Cestou k pokladně jsem se podívala do slevového stojanu, kde na mě vykoukl tento rozjasňovač Alverde za krásných 30,- Kč. Nemohla jsem odolat. Takže můj neplánovaný výlet do DMka jednoho krásného, slunného a pandemicého pondělního dne skončil takto úspěšně. ☺♥


V lékárně Benu jsem si pořídila velké a výhodné balení Brufenu na mé časté bolesti hlavy, Panadol a oční kapky OCU Flash, které mi velmi vyhovují. V lékárně jsem ovšem nechala podstatně víc peněz než v drogéii. 👍


Zase to DMko, do kterého jsem si šla udělat průkazové foto, viz dole můj roční kupon na MHD. 
Jela jsem za kamarádem Péťou na Hradčanskou, kde pracuje a pořídila jsem si přímo u něj právě kupon a v DMku jsem zahlédla tyto dva sprcháče z nové letní limitky, od kterých jsem zahlédla již tělové emulze. Neodolala jsem a za 40,- Kč jsem si udělala radost dvěma sprcháči s tropickou tématikou, když už v létě ani po zbytek roku nikam nepojedu. 


Již zmíněný roční MHD kupon, kde jsem si pořídila i novou samostatnou kartičku.... a na tu jsem právě potřebovala fotografii. Kupon od DPP vyjde na 3650,- Kč = 10,- Kč / den v pražské MHD. 


Lidl a jeho dobroty. Pesto z rajčat jsem zkusila poprvé a nebylo vůbec zlé, klasika = nejlepší zrající sýry k dostání, miluji a kupuji stále dokola...., možná proto nejím téměř maso, když tak na to přijde. A něco zdravějšího, jako je mražená zelenina a pohanka. 


Opravdu po mnoha letech jsem zašla na Aukro, (někteří ho snad ani nebudou znát ☺) a vysoutěžila tento svatováclavský kalendář, protože mi to přišel jako pěkný symbolický dárek pro mého otce Václava. 
Pro Izinku zásoba kočkolitu z Alzy, tento modrý Brit se osvědčil nejlépe. 


Tuto tiramisu jsem si pořídila na doporučení M., který si ji chválí a vafle kupuji běžně. 


Tyto "žluté" vaječné těstoviny jsou skvělé, chutné a rychle uvařené a k tomu se dobře hodí rajčatová passata. 


V akci jsi si vzala kuřecí šunku, můj oblíbený sýr a slané arašídy. 


A tyto nákupy zakončím poslední návštěvou Lidlu ... a to jsem šla pro wc papír..., takto to vždy dopadá. 

No nekupte to, zrovna jsem psala recenze na pleťové masky, tak jsem si říkala, že okurková varianta se bude hodit obzvláště na léto a olejíček na vlasy byl v 50% slevě...., takže tyto dva produkty mě vyšly na 65,- Kč což je krása. 


Zmrka byla taky v akci, tonic jsem dlouho neměla a Konrad citronové nealko pivo mi moc chutná. 


Cizrna se stalo mou pravidelnou potravinou, kapary jsem z Lidlu ještě neměla, ale oslovila mě sleva a velikost plodů. 
Uzené šproty jsem neměla řadu let, ale nechala jsem se inspirovat a zrovna konzerva byla v akci. 👍🙃🛒


Tímto bych uzavřela dnešní článek s nákupy, kde jsou zastoupeny jak praktické, tak věci pro radost. ☺♥

A co jste si za poslední týden - týdny pořídili Vy?



Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Krásný a pohodový den Vám přeji. Opatrujte se. ☺♥

papa Vaše E. A. 



12 komentářů:

  1. Paradne nákupy. Zaujalo ma to Tiramisu - budem musiet vyskušat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiramisu mě opravdu překvapilo, svou kvalitou a i nízkou cenou. ☺

      Vymazat
  2. Lícenka vyzerá super, sprcháče kupujem aj ja od Balei, uhorkovú masku si tiež občas kúpim a často robím hummus, ale varím si sušený cícer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, tvářenka je opravdu skvělá, používám ji nyní denně, rozhodně ji mohu doporučit. Hummus jsem ochutnala a byl skvělý, jen na mne příliš česneku....

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, to moc dobře znám, ty náhodné nákupy, které vůbec neplánuješ. Včera jsem šla z práce a původně jsem myslela, že se svezu domů MHD, ale nemám to daleko, a tak jsem řekla, že se taky jednou projdu a udělám něco pro své zdraví. Takže jsem v prodejně KDS Sedlčany koupila tři nože, které mamka chtěla na chatu, a nádobu na máslo pro mě domů, v Tetě 4 laky na nehty a dvě řasenky (vše v akci), v masně šunku a slaninu a v květinářství jsem si nechala namíchat krásné kytice z frézií, tulipánů a irisů pro mě a pro mamku. Docela si říkám, že ta jízda MHD za 12 Kč by mě teda vyšla levněji:-) Jinak z tvých nákupů se mi hodně líbí ta tvářenka Catrice, asi se na ni budu muset někde mrknout:-)
    hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, ty jsi mě tedy doslova "dostala", sice by jízdenka na MHD vyšla levněji, ale jsou to "pouze" peníze, co je to nad tu radost, kterou jsi jistě měla jednak procházkou a také dárky, které jsi pořídila. Naprosto jsi mě inspirovala ☺♥ a máš mé plné pochopení.

      Vymazat
  4. Mě nejvíce zaujaly masky a Balea. Líbí se mi, že do nákupních článků vždycky řadíš i jídlo. Vždycky přijdu na nějakou dobrotu, kterou bych chtěla vyzkoušet.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, no ať je to jak je, jídlo kupujeme všichni a mne přijde, že pořád...☺♥. Jj masky v sáčcích jsem si poslední dobu hodně oblíbila.

      Vymazat
  5. Já si zrovna dneska koupila dvoje boty - kožené páskové k třičtvrtečním kalhotám (když začíná být to teplo) a plátěnky (vlastně k témuž účelu). Jinak jsem spíš přeborník na nákupy jídla :) - o víkendu jsem zkusila sýrovou pomazánku ze španělského týdne v Lidlu a pomazánku z grilovaného lilku taky z Lidlu. Dojmy budou na začátku příštího měsíce ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, na boty se také chystám, ale trochu vyčkávám, mám dvoje vyhlídnuté, tak uvidím. Pomazánka z lilku zní zajímavě, už se těším na článek. ☺♥

      Vymazat
  6. Tvářenka je nádherná, tu závidím :-) A rozjašňovač za super cenu! Aukro znám velice dobře a často ta nakupuji dárky - např. mince z roku narození obdarovaného, časopisy, známky... jsou to originální dárky, které se jen tak nedají koupit.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, Aukro je doslova studnice vhodných a originálních dárků, třeba se tam dalo sehnat horské slunce - původní a plně funkční z 90. let. No a jak nyní dělá službu. Tvářenka i rozjasńovač mi dělají velkou službu celý měsíc. ♥

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...