pátek 17. července 2020

#Recenze - Ziaja DENNÍ KRÉM z Kozí řady



AHOJ,AHOJ,

pěkný pátek Vám přeji a vítám Vás u dnešní recenze na DENNÍ - HYDRATAČNÍ KRÉM ZIAJA Z KOZÍ ŘADY, který nyní používám a moc mi vyhovuje. 

Krém jsem pořídila v DMku spolu s pleťovým mlékem - tonikem ve výhodné sadě na jaře letošního roku. 

Kozí řada je velmi oblíbená, žádaná a také ověřená, jelikož je na trhu řadu let. 

Balení je celkem běžné, obří papírová krabička trochu zkresluje velikost samotného plastového kelímku, kde se nachází 50 ml produktu a v DMku ho pořídíte za krásných 80,- Kč. 


Krém je vhodný pro suchou pokožku k tvorbě vrásek, což naprosto koresponduje s mými potřebami. 

Popis produktu:
Intenzivně zvlhčuje svrchní pokožku a hlubší vrstvy pokožky. Dodává pokožce chybějící přírodní vyživující složky. Napomáhá obnově pokožky a vyhlazuje menší vrásky. Viditelně zmírňuje podráždění. Pokožka má odpovídající úroveň hydratace. Pleť je hladká a pevná.Typ pleti: suchá, zralá/náchylná k vráskám. Aktivní látky: proteiny z kozího mléka, provitamin B5 (D-panthenol), UVA / UVB filtry organické, vitamín A, vitamín E.


Krém má bílou barvu, příjemnou jemnou parfemaci. K pokožce je příjemný, zanechá ji hebkou a vyživenou. 
Konzistence je ryze krémová střední textury, rychle se vstřebává do pokožky a dá se v případě potřeby i navrstvit a dopřát lokálně své pokožce intenzivnější hydrataci. 

Za sebe mohu říct, že krém MI VYHOVUJE, NA PLETI JE PŘÍJEMNÝ A POUŽÍVÁM HO RÁDA. 
Mou pleť zanechá jemnou, hebkou a vláčnou. Co se týká vyplnění vrásek, tak jsem nic moc nepozorovala, ale to ani od krému za 80,- Kč neočekávám. ☺


Rozhodně se mohu zařadit do sekce obdivovatelů Ziaja kozí řady. 
Také mohu konstatovat, že značka Ziaja mi opravdu vyhovuje v celém svém portfoliu. 

No a jaké přípravky této polské značky máte v oblibě Vy?



Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku, který mě tuze těší. 

Přeji krásný a pohodový den. ♥

papa Vaše E. A. 

4 komentáře:

  1. Já mám teď od Ziaji odličovací mléko a jsem s ním docela spokojená.
    Vzhledem k tvé recenzi mi přijde,že krém má hodně dobrou cenu.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stano, mně celkově kozí rada vyhovuje. Odlicovaci mléko jsem měla také, tuším že bylo v nějaké výhodné akci. Krásný víkend preji. 😇☔

      Vymazat
  2. Ziaju miluji a kozí řadu nejvíc. Vloni jsem vyhrála celou sadu :-) Na jejich stránkách mají často slevy a akce 1 + 1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten jejich krámek také není daleko, už bych se tam měla zastavit....☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXI.

AHOJ HOLKY, a krásný čtvrtek přeji. Jak se máte? Já po návratu z dovolené trochu "bojuji", a těším se na víkend.  Ale nyní jsem...