čtvrtek 30. července 2020

#ShoppingTime No. 24


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrteční den a vítám Vás u dnešních nákupů. Začneme a také budeme pokračovat ryze prakticky. ☺


U místních nově otevřených vitnamců = večerky jsem si pořídila Mega Lentilky, nejlepší limonádu všech dob ZON a Moods cigárka od místního pana trafikanta, který je hned vedle. 


Sladkosti, které jsem dostala. Marcipánový chlebíček typu biskupský byl fajn, ale kdo nemusí příliš chuť marcipánu, nic pro něj. 


M. si v Alze pořídil tento smoothie mixér. 


Ve velké prodejně Zoo na Zličíně v Avion parku, kam jsem se dostala opravdu omylem jsem alespoň Bastet koupila na zkoušku toto sušené maso, ale neuspěla jsem. Na její oblíbené - viz obrázek dole nic nemá. Njn. 🐱👍


Z ničeho nic jsem zjistila, že mi došel pleťový krém a doma v zásobě jen jeden od Weledy, tak jsem zkusila pořídit tento Cien Q10 proti vráskám. 


No a trocha dobrot na víkend. 
Camembert a máslo se smí při keto dietě, cizrnu kupuji pravidelně, briošky jsou super a tato žlutá Grand Aroma káva do překapávače se celkem osvědčila. 


Sušenou šunku z Lachtanovi vinotéky, kterou dovážejí dodavatelé ze Španělska si sem tam koupím a je skvělá. Vřele doporučuji. 


V Lidlu jsem objevila ochucené podmáslí, které mi tuze zachutnalo. 👍


Mix salátu byl také moc fajn a cizrnu přidávám do salátu. 

Ibalgin a paralen jsem kupovala do lékářničky. 


Miluji slevy ♥, kdo taky ne. Tato mražená zelenina s přidáním másla je skvělá, bu´dto jako příloha nebo na vaření. 
Cukrářské piškoty alá Itálie jsou taky moc fajn. 

No a v létě si dopřávám saláty, snad na všechny způsoby. ☺


Jak jsem říkala hned na začátku tohoto příspěvku, jsou to samé běžné produkty denní spotřeby. 

A co si nyní nejčastěji pořizujete Vy?

Moc děkuji za Vaši pozornost a přízeň. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

10 komentářů:

  1. Eri,
    samé dobré veci až na pár drobností... :-)
    Smoothie blender vyzerá super, ja mám doma už tri, je to super vec.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Eri,
    nejvíce momentálně nakupuji jídlo, což je logické. Jsem doma na dovolené, vařím i pro rodiče a babičku, takže kupuji ty běžné věci jako maso, brambory, sýry, šunku, ovoce a zeleninu. Dost jsem si oblíbila tuňákovou pomazánku, kterou v poslední době dělám aspoň dvakrát týdně. Zaujal mě ten marcipánový chlebíček, ten by chutnal mamce:-) Měj se krásně a už se moc těším na další článek!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, sice to může znít nudně, ale domácí kuchyně a i ten proces vaření je super. ☺ Jistě, všeho se člověk přejí, i jako jídla v restauracích či fast foodu, ale já si celkem u vaření odpočinu a navíc, když výsledek chutná strávníkům, je to pohlazení po duši. ♥

      Vymazat
  3. Taky mi to nakupovaní už chybí taky bych někam zašla :) zatím není s kým :( Pěkně si nakoupila též by se mi z toho něco hodilo :)

    blog https://page-village-girl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji i za odkaz na tvůj blog, ráda se podívám. ☺

      Vymazat
  4. Já v poslední době nejvíc kupuju jahody :).
    Ten krém Cien mám na chalupě a je fajn. Zonka je limonáda mého dětství. Vozila ji vždycky teta na chalupu (tenkrát se v Praze nedala sehnat) - ještě ve skleněných lahvích, dokonce ze začátku s patentním uzávěrem. Byla to pro mne taková vzácnost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, jahody já příliš nemusím, ale co vím, tak se jich letos příliš neurodilo na zahrádkách.... U nás zase byla, nebo stále je limonáda Veseta, Karáskova.....☺

      Vymazat
  5. Slyšela jsem na Cien kosmetiku chválu, tak dej vědět jak sedl tobě.
    Já letos nic nedtíhám, ani komentovat oblíbené články :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Cien kosmetika mi sedí. Zatím co jsem měla možnost vyzkoušet opravdu prima záležitosti. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...