úterý 28. července 2020

#Recenze - Ziaja Cupuacu sugar scrub



AHOJ, AHOJ,

přeji krásné úterý a vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze na SUPER HŘEJIVÝ CUKROVÝ SCRUB značky Ziaja, kterou jsem si v poslední době hodně oblíbila a postupně zkouším produkty z celé jejich nabídky. 

Je také moc fajn, že tuto značku seženete běžně v DMku. To moc chválím. ☺


Cukrový scrub má jednak moc pěkné balení, kelímek obsahuje 200 ml produktu a v DMku mě vyšlo na krásných 140,- Kč. 

Scrub je příjemný, olejovitější struktury, která když se spojí s teplotou pokožky, se rázem zjemní a mechanické částečky se rozpouští doslova pod prsty. 


Oficiální popis:
Vlastnosti:
intenzivně vyživuje a regeneruje
exfoliační a vyhlazující účinky
zjemňuje a obnovuje elasticitu pokožky
rozpouští se při teplotě těla
s příjemnou sladkou vůní
redukuje drsnost a suchost pokožky
dermatologicky testováno

Složení:
máslo cupuaçu – zvláčňuje a změkčuje pokožku
máslo karité – vytváří ochranný saténový film
makadamiový olej – vyživuje a chrání vrchní vrstvu pokožky
olej z para ořechů – jemně myje a působí proti vysoušení
cukr – aktivuje pokožku během masírování
skořápky ořechů – odstraňují odumřelé kožní buňky


Barva scrubu je taková čistá, bílá - béžová. Má přenádhernou teplou, příjemnou parfemaci, která mě osobně velice sedí a připomíná mi období léta a tepla. 

Hodně ve scrubu cítím oleje, zvláště pak makadamiový a máslo karité, které tvoří základ. 

Po použití tohoto produktu mám pokožku jemnou, hebkou, vláčnou a vyživenou díky olejovým složkám. 


Scrub nijak nedráždí pokožku, je pěkně jemný, částečky jsou řekla bych tak akorát velké a skvěle se na pokožce rozpouští. Je určen na tělo, ale i obličej jsem ho používala a moc mi vyhovoval, zvláště pak pro svou jemnost a vyživující schopnost. 

Scrub používám dle potřeby, ale jako nezbytnost je ho použít, pokud budete aplikovat samoopalovací či tónující produkty. 

No já nemohu jinak, než jen POCHVÁLIT TENTO PRODUKT, který dělá svou práci naprosto skvěle a jsem s ním VELICE SPOKOJENÁ. 


Skin care = pečující kosmetika to je moje vášeň, jednak potřebuji zvýšenou péči o svou pokožku a pleť, ale také mne to neskutečně baví a láká. 

Je moc prima zastavit se v této hektické a zrychlené době a dopřát si chvilku pro sebe a pečovat o svou pleť, dát si relaxtime. Uvidíte, výsledek se nedostaví okamžitě, ale při pravidelném pěstění svého těla, ale i duše se výsledek dostaví a samotnou mě to překvapilo, jakou zpětnou reakci jsem dostala a stále dostávám. Investice "do sebe" se vyplácí. ☺♥


A jak jste na tom Vy s tělovými či pleťovými scruby či peelingy? Jaké máte v oblibě?

Moc děkuji za Vaši pozornost tomuto příspěvku, které si velice vážím. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

8 komentářů:

  1. Scrub jsem nikdy nezkoušela, ale každou chvíli o něm někde slyším, tak bych to asi měla napravit. :D Tenhle vypadá dobře, určitě by mi voněl, navíc Ziaja je super značka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, scrub je opravdu super, nejvíc na něm asi miluji tu olejovou složku, která krásně vyživí pokožku. ☺

      Vymazat
  2. Minule som váhala, či ho zobrať, či nie a včera ho už nemali :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Taky teď používám peeling od Ziaji. Jinak mám ráda kávový, doma vyrobený. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tvůj kávový domácí peeling jsem viděla, zaujalo! ☺

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    já peelingy miluji, od Ziaji obzvlášť. Dneska jsem dodělala jeden dodělala a byl to poslední, který jsem od této značky doma měla. Myslím, že v srpnu budu dělat velkou objednávku. Vyzkoušej i jiné řady, všechny jejich peelingy jsou skvělé. Kromě Ziaji mi hodně vyhovoval peeling od Ryoru s citronovou trávou. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, Ryor mám také ráda a je pravdou, že jejich peeling mě láká už dlouho, úplně jsi mě navnadila. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...