středa 30. září 2020

Elizabeth Arden 5th Avenue


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný poslední zářiový den a vítám Tě u dnešního příspěvku, u dnešní recenze. Vůni Elizabeth Arden 5th Avenue jsem měla prvně sama používala již na střední škole, ale znám ji z konce 90-tých let, kdy si ji pořídila má milá švagrová. 


Vůni jsem si i z toho důvodu pořídila, tak trochu si tím nostalgicky připomenu tu prima dobu. ♥ Jedná se o příjemnou, lehčí vůni, která nevydrží určitě celý den, ale vzhledem k její nízké pořizovací ceně a  je to pochopitelné. Jinak vůně řekla bych, je známá, oblíbená a ideální na takové to běžné denní nošení. A co je super, že si ji můžete pořídit třeba i v maxi balení, třeba jako já. Toto balení má 125 ml, jedná se tedy o tester, což nebyl úmysl, spíš překlik, ale vůně vyjde ještě levněji.  


Toto balení 125 ml mě vyšlo na 500,- Kč a jedná se tedy o tester, kdy balení přišlo klasicky v papírové krabičce, jen bez plastového horního uzávěru - krytu, což mne nevadí. Vůni používám doma, nebo odstříknu do atomizéru. 


Vůně se řadí do květinové sekce, což bych sama za sebe neřekla, spíš cítím lehce vůni dřeva, ambry a někde v zadu lehké květinové tóny. Proto mám tuto vůní ráda. Svěží, citrusové a květinové vůně primárně nevyhledávám. 
Vůně mi to přijde naprosto univerzální, smyslná, ženská, celkově příjemná a harmonická. Pro běžné denní nošení ideální. Takové to, když nevíte co-by, tak sáhnete po této. Stejně to mám např. s vůněmi od CK Euphorie a Eternity. 
Hodí se vlastně pro všechny věkové kategorie, řekla bych, ale můj vkus nemusí korespondovat s většinovým. Protože já mám ráda výraznější, těžší a smyslnější vůně. 



Popis a složení vůně:


Hlava - magnólie, šeřík, konvalinka, bergamot, květ lípy, mandarinka
Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Srdce broskev, ylang-ylang, fialka, jasmín, bulharská růže, tuberóza, karafiát, muškátový oříšek
Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Základ ambra, pižmo, vanilka, santalové dřevo, kosatec, hřebíček

Příběh vůně
Elizabeth Arden 5th Avenue je vůně vyjadřující moderní americkou klasiku a přináší v sobě jedinečný závan velkoměsta, které jí bylo inspirací. Právě na newyorské 5th Avenue byl roku 1910 otevřen první salon Elizabeth Arden s ikonickými červenými dveřmi. Vůně 5th Avenue byla uvedena na trh roku 1996 a za její vonnou kompozicí stojí parfémářka Ann Gottlieb.


V poslední době jsem si vůni oblíbila natolik, že ji používám prakticky denně, nosím ji s sebou v kabelce a dostala jsem na ni několik pochvalných dotazů. 
Já když mám vůni tohoto typu, myslím tím, když ji mám hodně, není drahá, tak mi nepřijde "líto" se s ní osvěžovat a možná i plýtvat. Určitě hraje roli i fakt, že ji na sobě cca po 3 hodinách necítím. 

Každopádně jsem moc ráda, že jsem si vůni pořídila, že mi nyní dělá a bude dělat radost. 

Za sebe ji mohu jen a jen doporučit. Pro milovníky lehce silnější, kořeněnějších vůní s květinovou složkou by mohla být určitě dobrou volbou. Poměr - cena - kvalita = SUPER. 
A v neposlední řadě zmíním značku Elizabeth Arden, kterou mám ráda a je to pro mne tradiční americká značka. 


A jakou vůni jsi si oblíbila v poslední době Ty? Znáš značku EA?

Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, který mne velice těší. 

Pěkný a pohodový den přeji. 

papa E. A.

9 komentářů:

  1. Tak tu vůbec neznám, ale děkuji za tip, mrknu po ni! :)
    Já vůně střídám, ale teď mám svou nejoblíbenější Gucci Bloom :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ☺ no vidíš, já zase nikdy nic od Gucci neměla, přitom je to tak "populární" značka, ale tebou zmíněnou vůni znám. Prima den a konečně jsem tě začala sledovat i na IG. ☺♥

      Vymazat
  2. Vôňu nepoznám, ale poobzerám sa po nej :-) Vďaka Eri za tip.
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, rádo se stalo, i Tobě na Slovensko přeji pěkný den. ☺♥

      Vymazat
  3. Já mám od této značky vůni se zeleným čajem. Jsem spíše na svěžejší vůně, takže si myslím, že by mi asi nevoněla. Ale zkusím někde přivonět k testeru.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, Green Tea je ikonická vůně svěžího typu, naprosto souhlasím. Také si ji ráda pořídím. ☺♥

      Vymazat
  4. Design vůně mi přijde povědomý, ale určitě jsem k ní ještě nečuchala.. zajímalo by mě, jak by mi voněla. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to dle mého takový klasický styl středně těžšího parfému. ☺♥ Určitě ozkoušej a uvidíš. Prima den přeji.

      Vymazat
  5. Škoda, že si k ní nejde přičichnout :-D Já parfémy miluji a mám jich doma více než dost :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...