pátek 2. října 2020

#ShoppingTime No. 31


 AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátečníní den a vítám Tě u dnešního příspěvku s mými dalšími nákupy. Začnu pěkně popořadě. Dárkem jsem dostala možnost si pořídit něco pro sebe a tak jsem znovu (slovy podruhé) zavítala na e-shop Elnino a objednala si tři produkty, které jsem si osobně vyzvedla v pasáži Černá růže, kde jsem obchod celkem hledala. Produkty vyšly na krásných 850,- Kč, protože se jedná o dva testery a jeden běžný pudrový produkt. 


Značku Make-up Revolution nemám příliš ráda, respektive jejich napodobeniny, což nechci podporovat, ale jelikož jsem tak trochu "vyměkkla" s paletkou od PLH, tak jsem si jako správná beautyblogerka a milovnice zvláště pak pudrových produktů objednala toto trio na tvář. ♥


Jedná se tedy o pudrové trio na tvář, kde najdete rozjasňovač, tvářenku a bronzer. Toto trio vyšlo na krásných 110,- Kč a mám ho v odstínu Medium. 


Tester Wish Chopard je taková lehčí a mnohem dostupnější verze parfému Angel od TM. Vůni znám a pořídila jsem si ji, abych ji mohla nosit s sebou v kabelce. Toto balení o objemu 50 ml mě vyšlo na krásných 360,- Kč. 


Elizabeth Arden znám opravdu hodně dlouho a tuto jejich až dalo by se říct ikonickou vůní 5th avenue jsem dlouhou dobu neměla a říkala jsem si, že to bude moc prima vůně pro tento podzim. Opět jedná se o tester o objemu 125 ml, který mě vyšel na 360,-Kč. A omlouvám se, že dříve byla recenze na tuto vůni, než zmínka, kdy jsem si ji pořídila, prostě jak mám články předpřipravené...🙃👍)


V Lidlu jsem pořídila těstoviny a rýži na vaření. No a jelikož jsem zbrklá, tak jsem místo rýže Basmati vzala dlouhozrnnou, tak jsem se pro Basmati ještě vracela. Njn, to je asi ta zamilovanost. 🙃


Pomazánkové máslo si čas od času koupím a variantu se šunkou mám asi nejraději. Vafle jsou prima sladkostí, když nevím coby. ☺

Léky s gingo na pomoc s léčbou "zalehlého" ucha, ve kterém jsem měla šumění a na ORL mi doporučili toto, místo injekcí. 


Radost jsem si udělala v DMku, kde jsem zahlédla nové limitky. 
K výročí 25let na našem trhu jsem si vzala gel na holení za 38,- Kč a sprchový gel z limitky follow your heart dream on za 20,- Kč. ♥


Suchý šampon s vůní broskví za 60,- Kč a sprchový gel zucker-schnule za 20,- Kč, oboje z limitky k výročí. 👍

Menší nákup na víkend. Káva byla v akci a byla jsem povýšena na "vrchní baristku", tak káva bude potřeba. Zmrzlina na chuť a Limburger sýr prostě miluji. 

Něco málo pro Izi v podání kapsiček Felixe, bílou čokoládu já prostě miluji a Zon sirupy jsou nejlepší  👍. 

Pro dnešek jsme s nákupy u konce a mne by zajímalo, co pěkného či dobrého jsi si pořídila Ty za poslední dobu?
Děkuji moc za přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A.


8 komentářů:

  1. já tyhle tvoje články miluju :-) pokaždé objevím něco nového :-)

    České trenýrky a ponožky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jeee díky moc, to potěší. Krásný víkend přeji. ☺

      Vymazat
  2. Vůni od Elizabeth Arden má mamka už poněkolikáté a fakt voní krásně :) Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  3. Tentokrát jsme se docela chuťově i kosmeticky minuly - většina věcí je mimo mé preference.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺♥ Jak píšu, jsou to nákupy "zapomenuté", tak trochu ještě z léta. Taky přeji příjemný podzimní den.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...