čtvrtek 10. září 2020

#Recenze - Maybelline Jade - odličovač očního okolí



AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrteční den a vítám Tě u dnešního příspěvku, u této recenze. 
Maybelline odličovač očí jsem pořizovala na e-shopu Elnino při mé objednávce parfému. Bylo to pro mne spíš takové překvapení, že Maybelline nabízí i tento produkt. Nízká cena a kladné recenze mě přesvědčily o tom, že i já si ho pořídím a vyzkouším. 👍


Stručný popis produktu:

balení 125 ml = 45,- Kč k sehnání na e-shopu Elnino.

Šetrný odličovač očí Maybelline Jade Eye Makeup Remover.

Odličovač šetrně a přesto účinně odstraní oční make-up.



Odličovač je to to skutečně jemný, tekutina je "vodová", respektive není na olejové či jiné "mastné" bázi. 
Odličuje snadno, rychle a jemně. 
Poradí si dobře s běžným mým líčením, s voděodolnou řasenkou si musím dát více práce a doličovat ho třeba po sprše. 
Nedráždí, neštípe, nezanechává vysušené oční okolí. 


Za mne je to PRIMA - FAJN levný odličovač očí, který bych mohla doporučit spíš na jemnější líčení. 
Spotřeba tampónků u mne nijak nestoupla (používala jsem běžné malé, suché). 

Pokud na tento produkt narazíte, tak určitě nešlápnete vedle, když si ho pořídíte. 
Protože poměr cena - kvalita - výkon je skutečně fajn. ☺

Ovšem netuším, kde jinde se produkt dá sehnat, ale e-shop Elnino je poměrně dost oblíbený, takže pokud budete objednávat, tak klidně tento produkt přihoďte do košíku. 


Tak toto je můj momentální odličovač očního okolí. A abych nezapomněla, tak ho používám také na odlíčení rtěnky, dlouhotrvající rtěnky, se kterou si dobře poradí. 

Za mne tedy moc prima produkt, na který kdybych narazila někde např. v drogérii, určitě bych si pořídila znovu. 


A jaká je Tvá zkušenost s e-shopem Elnino, znáš, objednáváš, případně co nejraději - nejčastěji? ☺

Děkuji moc za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 


Přeji Ti krásný a ničím nerušený dnešní den. 

papa E. A. 




6 komentářů:

  1. Tak tenhle odličovač vidím poprvé. Eshop poznám, mají tam skvělé věci za super ceny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, ano také jsem ho viděla poprvé ☺. Pěkný den přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    tento odličovač vůbec neznám, vidím ho u tebe poprvé. Líbí se mi, že není na olejové bázi, nemám to ráda. Eshop znám, občas tam objednávám. Teď je tam výprodej, tak si možná něco objednám. Kupovala jsem tam i svíčky Yankee Candle. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, slevy jsou vždy fajn a v týdnu jsem na vosky od YC zrovna koukala. ☺

      Vymazat
  3. Já používám od Yves Rocher, ale jinak to moc neřeším, protože se tolik nelíčím - skoro vůbec. Ale musím říct, že mi tato značka vyhovuje :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, YR jsem kdysi používala hodně, jejich dvoufázový odličovač s chrpou je téměř již ikonický, ale dlouho jsem nezkoušela. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...