úterý 8. září 2020

#ShoppingTime No. 28


AHOJ,AHOJ,

krásný úterníní den přeji a vítám Tě u dnešních nákupů, které překvapivě začínám nákupem "větší" zásoby kosmetiky. Jsou to většinou dárky, ale to přeci vůbec nevadí. Doslova jsem naběhla do DMka s jasnou vizí, co chci pořídit a také se povedlo. ☺


Masky v sáčku jsem si oblíbila, sobě jsem si vzala jílovou čistící pro všechny typy pleti, kamarádce Kriss na problematickou pleť, která by měla zklidňovat a pak mne zaujal sáček se solí do koupele - tématicky rainbow. ♥


V DMku mají sprcháče Dermacol o 30, - Kč levnější než v jejich kamenném obchodě, čemuž nerozumím, ale nemají tam novinky. 
Tyto dva sprcháče mi přijdou takové letní a oba mi moc vyhovovaly, proto volba na dárek pro Kriss a její mamču, která slavila narozeniny byl jasný. 
Kokosová varianta je úžasná, intenzivní a pro mne podmanivá, tak ten jsem vzala pro mamču a Kriss snad dělá radost vůně vanilky a broskve v podání Happy summer. ♥


Z nové limitky Blossom jsem sobě pořídila suchý šampon za krásných 75,- Kč, který jsem potřebovala tak jako tak. 


Toto kombo si chválila moje máma, tak jsem ho vzala i mamče Kriss, protože ony mají barvené vlasy. Mě obecně Balea vlasová péče vyhovuje, tak jsem si říkala, že snad udělá radost také. 


Lentilky z Tesca. ♥


Lidl a jeho akce.., mega balení mražené zeleniny, která je opravdu super a mé oblíbené sýry. 

Další drobné úlovky v Lidlu (odličovací tampónky, hygienické denní vložky a mýdlo na ruce s vůní mandlí je skvělé). 

Mletá káva do překapávače se osvědčila, takže jsem nyní vybrala tuto modrou variantu.



Vlhčené ubrousky se hodí stále, já je nejčastěji nosím s sebou v kabelce, kde se mi osvědčily asi nejvíce. Heets v Lidlu začali prodávat celkem nově, tak jedny jsem vzala M. ☺
Zon limonáda z místní večerky. Když jsem se ptala, kde ji kupují, tak dcera pana prodejce říkala, tedy asi, že v Makru a nebo Kauflandu. 👍


Nákupy s č. 29 bych tímto uzavřela. Největší radost mám asi ze suchého šamponu Balea a potom ze sprcháčů Dermacol, které prý už dělají svou službu. ☺

A jakým novinkám jsi v poslední době neodolala Ty? Zaujala Tě nová limitka Balea?

Moc děkuji za pozornost tomuto příspěvku, která mne velmi těší a vážím si Tvé přízně. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 


6 komentářů:

  1. Vidím, že máš ráda Balea produkty jako já, ta vůně je prostě super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano Balea je moc fajn. Právě suchý šampon používám a přijde mi nějaký lepší než běžné...☺.

      Vymazat
  2. Zaujal mě ten šampon a kondicionér od Balei. Musí hezky vonět.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Aroma Ritual ružový od Dermacolu som už mala a je nesmierne lahodný ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ten je super, proto jsem ho kamarádce brala, ale ten kokosový - wau, úžasný. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...