středa 4. listopadu 2020

#Recenze - SOLUTION JARISCH

 AHOJ, AHOJ,

přeji krásnou středu a vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze na tzv. JARISCHŮV ROZTOK. 
O tomto produktu jsem slyšela doslova samé "superlativy" a velkou chválu, jak tady na blozích, tak i z YTB. Dlouhou dobu jsem na něj zapomínala až jsem si ho napsala na "seznam" a trochu zapátrala, kdy jsem zjistila, že se prý přestal vyrábět, ale v lékárně u nás na Smíchově v Dr. Max ho měli. 

Pan lékárník mi nabídl variantu BEZ PARABENŮ nebo s PARABENY. Rozdíl je prostý, bez parabenů musíte roztok skladovat v lednici a vydrží pouze omezenou dobu a jelikož je to mé první balení a nevěděla jsem, jak s ním budu či nebudu spokojená a hlavně, co udělá s mou pletí vzala jsem si variantu S PARABENY. 


200 ml = 206 g balení - lahvička mě vyšla na cca 70,- Kč. (balení je ryze lékárenské, skleněná lahvička je praktická a plně funkční)

Produkt vyrábí společnost Fagron a.s. se sídlem v Olomouci a zde je její charakteristika produktu.

Solutio Jarisch = Jarišův roztok
Roztok kyseliny borité a glycerolu obsahující 1,85% až 2,15% H3BO3 a 3,16% až 3,85% C3H8O3.
Používá se především k oplachům a obkladům vysušené a podrážděné pokožky.
Čirá bezbarvá tekutina. Připravuje se konzervovaný (c. P.) nebo bez konzervačních látek (sine parabenis).
Složení: acidum boricum, glycerolum, aqua purificata


Velmi často se Jarisch používá i jako „univerzální" oplachová a desinfekční tekutina.
Použití roztoku je opravdu široké. Dá se použít i jako pleťová voda pro zklidnění eksémů, dále samozřejmě i pro zmírnění akné, hydratuje, zklidňuje celkově podrážděnou pokožku a může i nahradit tonikum pro odličování.
Je vhodný i pro šetrnou dětskou pokožku. Mnoho lékařů předepisuje Jarisch i na dětské opruzeninky


Přípravek je určen na obličej, na léčbu akné, atopické potíže. Také je vhodný na suchou a citlivou pleť. 
Já akné nemám, sem tam se mi udělá nějaký nežádoucí pupínek v období "mého cyklu", ale jinak spíš potřebuji pleť hydratovat, vyživit a projasnit. 


Po cca 2-3 týdenním používám tohoto produktu, kdy jsem ho používala na vyčištěnou pleť ráno a večer se pleť opravdu zlepšila. 
Všimla jsem si toho nejen já, ale také mé okolí a kamarádka, která mě několikrát za tu dobu viděla nenalíčenou. 
Pleť skutečně působí projasněnějším, vypnutějším a "čistějším" dojmem. 


Samotný produkt je tedy tekutý, bez jakékoli parfemace. Na pleti je nedráždivý, nezanechává žádný film či mastný pocit. 
Na čištění, hydrataci, drobné pupínky a projasnění se alespoň mě velice osvědčil a už si běžím do lékárny pro další balení. 

Je to vlastně taková "zázračná" vodička, které byste si běžně ani nevšimli, ale mou pleť dělá hladší, mladší a projasněnější. To jsou všechno výsledky, které chci a které poptávám. 

Z produktu jsem prostě NADŠENÁ a mohu ho JEN A JEN DOPORUČIT. 

A co Ty, znáš tento JARISCHŮV roztok? 


Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, která mě velmi těší a které si moc vážím. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

6 komentářů:

  1. Už jsem o tomto produktu slyšela, ale vyzkoušený ho nemám. Vypadá zajímavě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to známý produkt, navíc je sympatické, že se stále vyrábí dle tradiční technologie. Jsem s ním max. spokojená, mohu doporučit!! ☺

      Vymazat
  2. Znám ; mám vyzkoušeno a velká spokojenost ))))

    OdpovědětVymazat
  3. Nemala som ho ešte, ale už dlho sa naň chystám :-) a vyskúšam ho môjmu Kubkovi aj na atopický ekzém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně tak, JR je doslova lék a hodí se na různé ekzémy...., tak snad pomůže. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...