pondělí 9. listopadu 2020

#ShoppingTime No. 41

AHOJ,AHOJ,

přeji krásné pondělí, a vítám Tě u dnešních nákupů, které začínají tak trochu vánočně. Byla jsem se podívat za švagrovou v OD Kotva, kde byl - stále je tento vánoční stromek. 

Jelikož mi docházely vosky, tak jsem šla na jistotu a nějaké si pořídila, ale nepřeháněla jsem to. Zase, jako naposledy jsem si vzala čtyři kousky. 👍

 

Cena je krapet vyšší, ale kvůli pár voskům se mi nevyplatí je objednávat či jezdit např. na Chodov. 

Všechny světlé vosky jsem již měla, takže je znám a vyhovují mi moc. Na podzimní noc jsem zvědavá, voní trochu kořeněně, což já mám výraznější vůně ráda. 

Nedalo mi to a "nutně jsem potřebovala" mít ze zimní limitky další produkty. Pořídila jsem si proto šampon a sprchový gel z řady Magic Wonderland, ze kterého mám již tělovou emulzi. ☺


Potom mne oslovil kokosový suchý šampon, kterým si v zimně připomenu léto a další sprcháč z limitky, tentokrát krásně růžový s vůně růže a mandarinky. 


Dvě tělové emulze, kdy obě mě vyšly na 55,-Kč. Melounovou jsem vůbec nezaznamenala a opět si jí připomenu léto. Výroční limitka s vůní cukrových mandlí bude skvělá na zimní/podzimní/chladní období. 👍


V nedalekém, nově otevřeném Albertu jsem nakoupila zeleninu, čočku a v Lidlu olivy s tuňákem, aby salát byl kompletní. 


Červená čočka se rychle uvaří, nenadýmá tolik, je lehko stravitelná a já na ni měla prostě chuť. K tomu ledový salát. Zelené fazolové lusky jsem orestovala spolu s rajčaty, ředkvičkami a nakonec jsem přidala nakrájené černé olivy. 


Ve vedlejší pánvi jsem si orestovala jako základ červenou cibuli, lilek a část ředkviček. Vše jsem dochutila solí, čerstvě mletým pepřem a sušeným česnekem. 
Salát byl chutný, troufám si tvrdit i zdravý, lehký a pochutnali jsme si. 👍🥗

Nutná výbava letošního podzimu = malá lahvička s dezinfekcí a zásoba čajů na zahřátí! 
Nový USB kabel k mé power bance, protože ten stávající se mi v kabelce časem zlomil. A mé milované Mega Lentilky. 

Něco málo pro Izouška. 😻

Hrudkující stelivo Brit, léty ověřené, plně vyhovující a nedám na něj dopustit. 

Njn. to je tak když jste doma sami, respektive bez M. a je vám smutno, takže ideálním parťákem na depresi je zmrzlina. 


Toť mé nákupy, které byly celkem rychlé a tentokrát jsem věděla, co si chci pořídit. ☺

No a jak jsi na tom Ty s podzimní náladou, nakupováním a pálením svíček, vosků??


Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 







8 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    to jsi nakoupila samé pěkné věci. Já už doma nemám žádné velké svíčky Yankee Candle (kromě jedné, kterou si šetřím), takže taky dojde na pálení vosků. Těch mám naopak dost, takže je aspoň trochu zlikviduji. Zatím mi tu hoří v aromalampičce olejíček. Ty věci z DM vypadají moc dobře, jejich zimní limitky mám fakt ráda. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, děkuji. Balea a jejich limitky jsou pro mě doslova "závislost", vždy musím alespoň něco ozkoušet. Vosky mám asi raději než svíčky, pro jejich variabilitu. Měj krásný den. ♥

      Vymazat
  2. Eri, pálím, co mám doma - aktuálně čajovky s vůní lesního ovoce (ale voní hrozně málo, resp. skoro vůbec, takže spíš na atmosféru). A koupila jsem si dvě svíčky ve skle v Lidlu. Vosky mám v práci (kde mám taky aromalampu), takže těm teď dávám pohov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stano na svíčky v Lidlu jsem koukala jen velmi okrajove, ale určitě si nějakou na zkoušku poridim. Pěkný den přeji. 😉🍁

      Vymazat
  3. Nakupuji vánoční dárečky, tvořím a svíčky pálím ostošest ))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, svíčky a vosky dotváří atmosferu 👍🍁. Vidím, že je nás víc. Pěkný den přeji.

      Vymazat
  4. Tak pro mne není úplně jedna z nejdůležitějších výbav kosmetika jako třeba kvalitní profi kávovar . Je to hlavně z toho důvodu, že jsem si zvykla za celý svůj život pít jen kvalitní kávu a tak se tedy už bohužel, zní to snobsky, nedokážu levnější kávy ani dotknout :-) Každý máme ale své standardy jinde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, proč snobsky, našla jsi, co Ti vyhovuje, co Ti dělá radost a proč si to odpírat, ba naopak dopřávat si radosti! Přesně tak, jak píšeš, každý to má jinak a v něčem jiném se najde. Děkuji za inspiraci na kávovar. Prima večer a i víkend. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....