neděle 6. prosince 2020

#Recenze - Kallos Coconut hair



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli,  a vítám Tě u dnešní recenze PRODUKTŮ NA VLASY ZNAČKY KALLOS. Toto vlasové kombo jsem si v létě pořídila v Alze, kdy mi šampon bohužel nezabalili a vytekl mi, což je jen taková poznámka pod čarou. 


Vím že jsou tyto produkty chválené napříč kosmetickými nadšenci, ale také kadeřnickými salóny. Objednala jsem si opravdu náhodně a spíš jsem vybírala dle vůně. Kokosovou vůní mám celkově moc ráda, takže jsem sáhla po ni. Šampon i masku jsem volila ve stejném provedení, čili vůni i objemu = velikosti, což nebylo rozumné, měla jsem si k masce vzít min. dva šampony, ale to mi došlo až při samotném používání. Nevadí, již mám další šampon z jiné řady doma a masku na základě svých zkušeností jsem odebrala dvěma svým kamarádům (respektive kamarádce Kriss a kamarádovi Kennymu, který má dlouhé a pěkné vlasy - holky, mohly bychom jen suše závidět). 


Začnu u šamponu, který je v celkem obyčejném plastovém balení, které je co do manipulace méně praktické, protože šampon je více tekutý, než jsem na běžné šampony zvyklá a rozhodně bych uvítala možnost dokoupit si i pumpičku. 

Etiketa je stříbrno/tyrkysová, bez českého popisu, alespoň já ho nenašla. 


Samotný šampon je řidší krémové konzistence, má perleťovou barvu a opravdu pěkně voní po kokosu. Jen jak je konzistence tekutější, roste s ní i spotřeba a plýtvání díky chybějící pumpičce, nebo je to mou nešikovností....
Vzhledem k ceně se to dá ale celkem slušně přežít. ☺

Šampon myje dobře, pění, nedráždí pokožku a celkově je příjemný. Samotný bych ho dlouho používat nemohla, protože by mé vlasy vysušoval a nerozčesala bych je, právě proto mám následnou péči = masku!!


Oficiální popis šamponu Kallos:

Šampon KALLOS Coconut Strenthening pro poškozené, slabé a řídnoucí vlasy. 
Vlasy hydratuje a hloubkově regeneruje - s tou hydratací by mé vlasy ne zcela souhlasily. 
Obsahuje kokosový olej, který hloubkově pečuje o vaše vlasy - dá se souhlasit. 
Provoní vaše vlasy kokosovou vůní vůní - ano souhlasím. 
KALLOS KALLOS Coconut Strengthening Shampoo zabraňuje vypadávání vlasů.
Zvyšuje vlasům jejich pružnost.

Doslova obří 1000 ml balení vyjde na Alze na 79,- Kč. 


Za mne je to prima šampon, v poměru cena / kvalita / výkon bych ho přirovnala k produktům Balea, jen s tím rozdílem, že je více tekutý, což mne osobně tolik nevyhovuje. Mohu doporučit i přes drobnou nespokojenost a rozhodně mě to neodradí od zkoušení dalších variant!


Něco málo, co jsem o samotné kosmetické značce Kallos dohledala na jejich maďarském webu....


Značka Kallos byla založena v roce 1978 v Maďarsku, a postupem času si získala uznání zákazníku v ostatních evropských zemích. A to vše svou profesionální vlasovou kosmetikou i ostatními produkty péče o tělo.

Vícegenerační rodinný podnik byl založen v roce 1978 Jánosem Kallósem v Budapešti.

Kromě produktů profesionální péče o vlasy a tělo naše společnost vyrábí a prodává také jemnou kosmetiku. Každý kus našeho obzvláště širokého, inovativního portfolia stovek produktů nové generace je vyvíjen v naší vlastní laboratoři, vždy o krok napřed před trendy. Vyrábíme z vysoce kvalitních surovin, s přihlédnutím k nejnovějším technologiím, se zvláštním důrazem na design našich produktů a kvalitu obalů. 

XXI. Nabízíme výrobky třídy století za jedinečně rozumnou cenu. 

O úspěchu našeho neustálého rozvoje svědčí také skutečnost, že nyní působíme v 19 zemích Evropy, Kanady a Spojených států. Jsme hrdí na to, že společnost Kallos Cosmetics je již řadu let lídrem na trhu v sektoru profesionálních produktů pro péči o vlasy v Maďarsku a Rumunsku.


Maska na vlasy Kallos s nádhernou, celkem silnou a autentickou kokosovou vůní mě doslova UCHVÁTILA. Nějak se mi stále nechce věřit tomu, že balení o objemu 1000 ml seženete doslova do stovky, nerozumím tomu. 
Maska mě odzbrojila svým účinkem na mé vlasy, svou kvalitou, péčí a kvalitou!!!!


Zde jsem již popisek v češtině našla, zřejmě ji na šampon zapomněli nalepit. 


Oficiální popis masky na vlasy značky Kallos - kokosový ořech: 

Maska na vlasy KALLOS KJMN Coconut Strengthening pro jemné a poškozené vlasy. 
Dodává vlasům ztracený lesk, výživu a vitalitu - naprosto potvrzuji tyto účinky.
Kokosový olej dodává hydrataci a podporuje jejich růst - za mne ano. 
Zlepšuje pružnost vlasových vláken,
Hloubková regenerace po celé délce vlasů - ano to přesně dělá. 
Maska KALLOS KJMN chrání vlasy před poškozením a třepením. 

Bez parabenů, bezlepkový, veganský a netestovaný na zvířatech
nechat působit 5-10 minut, poté smýt běžným postupem 


Obří balení o objemu 1000 ml vyjde na Alze na 79,- Kč což je neuvěřitelné!!


Maska má bílou barvu a krémové, středně hutné konzistence s naprosto fantastickou sladkou - kokosovou a autentickou vůní. 
Balení je plastové, celkem běžné, ale naprosto dostačující a praktické, tomu nemohu nic vytknout. 


Masku nanáším do délek po každém mytí vlasů, díky své krémové konzistenci to jde hladce a nikam produkt nestéká a neklouže dolů. Nechám působit cca 5 min. a poté smyji běžným způsobem. 
Již při splachování je cítit, jak jdou vlasy snadno a bez zacuchání rozčesat, jak jsou hladké a jemné. Vůně je vždy dalším příjemným požitkem. 

Masku hodnotím, jako NAPROSTO SKVĚLÝ PRODUKT, který se skutečně vyrovná profesionální péči. Mým vlasům dodá potřebnou hydrataci, výživu, lesk, provoní je a dostávám na ně za poslední dobu častější komplimenty. 
I za své dva kamarády, kterým jsem masku odebrala si ji chválí! 

Tento produkt je ZA MÁLO PENĚZ HODNĚ MUZIKY to bez nadsázky!!!


A co Ty, znáš - máš nějaké zkušenosti s touto kosmetickou značkou Kallos?? Nebo láká Tě?



 Moc děkuji za přízeň a pozornost této recenzi, které si velmi vážím a těší mě. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

8 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    docela dost jsi mě nalákala na tu masku na vlasy. Potřebuji něco, aby se mi dobře rozčesávaly. Asi si zkusím příště jedno balení koupit. Jinak Alzu nemám ráda, podívám se na nějaký jiný eshop. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, maska je opravdu super, vřele doporučuji. Pěkný den přeji a opatruj se.👍

      Vymazat
  2. Tú masku chcem vyskúšať už veľmi dlho. Ak mi dôjde tá čo mám, isto sa na ňu vrhnem :)
    www.lifeinpicturesbylu.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masku si chválí i má kamarádka, takže směle do toho. Pěkný den přeji. 👍

      Vymazat
  3. Mala som šampón od tejto načky s aloe vera a nič moc... ale ešte dám šancu balzamu a uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, šampon je moc fajn, krásně voní, ale maska je opravdu výživná a jsem s ní max. spokojená. :-) Pěkný den přeji.

      Vymazat
  4. Značku vůbec neznám. A přiznám se, že by mne odradilo obří balení - koupit neznámou značku v litrovce bych se trochu bála (i když tedy cena je fakt hodně nízká).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, naprosto chápu, litrové balení je skutečně obří. Maska ovšem velmi mile překvapila a jsem s ní mega spokojená, už mám další šampon. :) Pěkný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...