pátek 25. prosince 2020

#ShoppingTime No. 49



AHOJ,AHOJ,

přeji krásný Boží hod vánoční ,  a vítám Tě u dnešního článku s mými opožděnými - týdenními nákupy. 


Adventní kalendář zn. Loccitane je doslova SEN. Není to ani tak nákup, jako spíš dárek od M. k svátku. Kalendář je úžasný a M. ještě úžasnější, protože mi ho dal víkend před začátkem adventu. 
Bliž se k němu budu vracet / věnovat po otevření všech okének a vyzkoušení samotných produktů, ale už nyní vidím, jak velkou radost mi produkty dělají!


Mám tady i nějaké potraviny, rýže Basmati (tu nyní vařím a baštím pořád), slané tyčinky jako slaná pochutina, když nevím coby..... 

Nabíječka = dobíječka k mobilu, jelikož tu svou od Samsungu jsem si rozbila byla nutností. Pořídila jsem ji v Elektro Expert za cca 170,- Kč (1 m kabel, USB micro vstup s dvojím stupněm nabíjení). 

Sirup značky Zon, bez něj jsem nemohla neodjet z Třebíče. 

V Lidlu v Řepích, kam jsem si zajela jsem pořídila sýr Prezident, nebyl špatný, ale znám lepší. 
 
U pokladny mne nalákal tento vánoční, nebo spíš mikulášský balíček plný čokoládových figurek. 
U nás v Lidlu jsem si o víkendu skočila jen pro kokosové mléko = klasika, slunečnicová semínka, corn flakes, které jsem si poslední dobou hodně oblíbila a pak jsem si vzala Spiced Biscuits. 👍

V adventním kalendáři Loccitane jsem otevřela další políčka a našla jsem tam Lip balm a hydratační tělové mléko. Oba produkty znám a jsou skvělé! ☺


Do Lidlu jsem se o víkendu vrátila a vzala Gorgonzolu ve slevě (což je původní cena před pandemií = inflace je znát), sendvič se šunkou na cestu do Třebíče za M. 

Došel prostředek na čištění WC a vatových tampónků není nikdy dost. 


Cien kuličkový antiperspirant bez hliníkových solí a sulfátů jsem si pořídila na základě doporučení Marti z YTB, která si ho moc chválí. Stojí jen 20,- Kč a je prý super, tak jsem zvědavá, jaká bude má zkušenost. A ještě jsem si vzala Cien noční krém proti vráskám, který byl ve slevě za neuvěřitelných 40,- Kč


Tak to byly mé nákupy přes dva týdny. Nějaká kosmetika se tu přeci jen objevila, protože potraviny si kupuji stále ty samé mi přijde. Vždy si něco oblíbím a dokud se toho doslova nepřejím. ☺

A co jsi si pořídila pěkného za poslední dobu Ty?

Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

2 komentáře:

  1. Eri, přeju hezký sváteční den.
    Antiperspirant Cien mám na chatě a není špatný, stejně jako krémy této značky. Noční jsem myslím ještě neměla, ale s denním jsem byla spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, děkuji moc i Tobě, pěkný II. svátek vánoční. Na kuličkový deodorant jsem opravdu zvědavá ☺, krémy Cien jsou moc fajn.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...