pátek 19. března 2021

#Recenze - řasenka Damn Girl




AHOJ,AHOJ,

přeji krásný páteční den a vítám Tě u dnešního příspěvku, u dnešní RECENZE NA SKVĚLOU ŘASENKU DAMN GIRL. Tato řasenka byla součástí vánoční limitované edice - setu, který jsem dostala od M. k Vánocům. Jedná se o cestovní verzi, což mě osobně maximálně vyhovuje, ba dokonce více, než klasická velká balení. 


Too Faced má skvělou, dalo by se říci až nepřekonatelnou a průkopnickou řasenku Better than Sex, kterou já si kupuji stále a opakovaně. Protože je naprosto skvělá, čímž chci říct, že Too Faced má všechny předpoklady k tomu, že i řasenky umí. Ani tato řasenka, která má celkem masivní kartáček v podobném tvaru, právě jako BTS, není výjimkou. 


Balení je lesklé, geometrické až dalo by se říci kubistických rozměrů. Ale o obalu - balení to není, i když je prima, mít krásný a reprezentativní obal, který navíc ukrývá skvělý produkt. 

Řasenka je černo černá, řasy krásně ZAHUSTÍ, PRODLOUŽÍ, zvýrazní celkově oko. Dlouho vydrží, nedrolí se, nebtiskává se, vydrží mi krásně celý dlouhý den na oku. Kryje - nebo nařasíte s ní řasy perfektně již v pvní vrstvě, ale dá se i navrstvit pro dramatičtější look. Nedělá žmolky, nevzhledné hrudky. No prostě JE PARÁDNÍ, tak trochu udělá z vašeho oka "mrkací panenku". 


Na to, jak dobře drží, tak se snadno a rychle rozpouští a odličuje. Já primárně používám dvoufázové odličováky s olejovou složkou, což stačí dva tahy a řasenka je odlíčená, ale zkoušela jsem ji sundat i za pomocí micelární vody či vlhčených ubrousků a také žádný problém. 



Oficiální popis ze Sepora stránek:

Jedná se tedy o řasenku Damn Girl v  cestovní velikosti.

Too Faced Mini Damn Girl! 24-Hour Mascara 400,- Kč
Vysoce intenzivní řasenka Damn Girl! Mascara pro maximálně dramatické a nadzdvižené řasy s revolučním krémově pěnovým složením pro extra objem bez pocitu zatížení.

Plné balení - full verze vyjde na 740,- Kč.

Za mne tedy závěrem asi toliko, že s touto řasenkou jsem OPRAVDU MOC SPOKOJENÁ, rozhodně mám v plánu si ji pořídit znovu. Nelekněte se zbytečně velkého - masivního kartáčku, protože i pro mé menší oko je skvělý k vytvoření krásných a výrazných řas. Za mne se tato řasenka VELMI POVEDLA  stojí mi za investici. 


A co Ty a řasenky z hight kosmetiky? Do kterých se Ti vyplatilo investovat?

Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto přísvěvku, která si velmi vážím a která mě moc těší.

Přeji Ti krásný den a loučím se.

papa E. A. 

10 komentářů:

  1. Tuto vobec nepoznám... ale teda tá mega kefka.. fakt sa s nou dobre maluje? Nemám moc rada tieto kefky, ale ked tvrdiš, že je super...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzí, velký kartáček nebude asi pro každého, ale mě se s ním manipulovalo dobře, ten tvar je prostě úžasný a její výdrž a celková kvalita mascar TF stojí za investici. Leda vyzkoušet. ☺ Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    zaujímali by ma Tvoje riasy s touto maskarou :-) nemáš foto? Ja stále hľadám tú "in" špirálu na moje rovné a krátke riasy...
    Pá, krásny víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moje milá, fotku asi pošlu přímo na mail, samotných řas nemám. Mě kartáček neodratil, naopak jsem s ním vykouzlila krásný look. Přeji krásný víkend. ☺♥

      Vymazat
  3. Tuhle řasenku nepoznám a ten kartáček má opravdu velký. Já si kupuji řasenky od Maybelline se kterými jsem velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jj Maybelline má super řasenky, taky mám jednu v zásobě a uvažuji o jejich Sky H. novince. Měj prima víkend.

      Vymazat
  4. Já neinvestuji :). Kupuji řasenky spíš nižší cenové třídy (většinou tak do 150 Kč). Teď mám Maybelline, předtím jsem měla Rival a Miss Sporty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, Maybelline má skvělé řasenky, potom mi hodně sedí Princess od Essence a žlutá varianta Miss Sporty je taky parádní. Já bych řekla, že mám celkem slušné řasy a řasenky střídám. ☺ Krásný víkend přeji. ♥

      Vymazat
  5. Ahoj Eri,
    tuto řasenku jsem ještě nezkoušela. Celkově si vybírám spíše ty levnější, protože mám řasenku tak na dva měsíce, když se každý den maluji. Určitě bych u této vyzkoušela nejdříve jen tu miniaturu, protože si nejsem jistá, jestli by mi ten větší kartáček seděl. Někdy mi vyhovují a někdy je to s nimi na nic...Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, co se kartáčku týká - plně chápu. Do miniatur se rozhodně vyplatí "investovat", dokonce mi třeba TF BEtter than sex vydrží déle, než ta plná verze. Zrovna jednu voděodolnou jsem na Sephoře objednala, jsou prostě skvělé. Řasenky ale střídám, nyní mám např. Essence s Max. FActor. Krásný večer přeji. ☺☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...