neděle 18. dubna 2021

#Recenze - Isana cukrový tělový peeling Brasil Feeling

 


AHOJ, AHOJ,

přeji krásnou neděli,  a vítám Tě mého dnešního příspěvku, u dnešní recenze, která vznikla na základě doporučení Hanči z jejího blogu, který mě inspiroval ke koupit tohoto ISANA TĚLOVÉHO - OLEJOVÉHO PEELINGU.


Tento peeling je naprosto SKVĚLÝ, je jemný, olejový, čili úžasně hydratuje, báječně voní - opravdu tak exoticky a pro milovníky kokosu, mezi které se řadím je to značka "nutnost" pořídit si tento peeling. Hani, DÍKY, DÍKY moc, za skvělý tip a doporučení!!


Jedná se tedy o letní limitovanou edici, která je k dostání již snad od začátku března značky ISANA a je to tedy CUKROVÝ PEELING BRAZIL FEELING, řekla bych, že tak trochu"zareagovali" na řadu Brasil Sol de Janeiro. 
Za mne je to rozhodně skvělý počin!! V limitce je ještě sprchová pěna, nějaká tělová emulze a pleťové masky, ale já zatím vyzkoušela pouze tento #superprodukt!. 


Olejové a cukrové peelingy mám velmi ráda, jelikož jsou dost často velmi účinné a hydratační, což já přesně od produktu poptávám.

Balení je moc krásné, pečlivě a do detailu letně vyladěné. Produkt je to tedy veganský, obsahuje 230 g produktu a vyšel mě cca na 100,- Kč max. 


Samotný produkt nemá prakticky žádnou barvu, je prostě v barvě běžného rafinovaného - bílého cukru, struktura je vlastně stejná, avšak jemné krystalky krásně obrousí pokožku, odstraní šupinky kůže, vyhladí ji a zanechá díky obsahu oleje jemnou, hebkou a hlavně skvěle vyživenou a hydratovanou. 

Vůně je naprosto fantastická, krásně se snoubí kokos s vůní květů, no paráda. Přitom vůně to není vtíravá a nijak výrazná, krásně ladí se samotným produktem. 

Peeling mě nedráždí a nedělá na těle a i na pleti žádnou neplechu. 


Po nanesení na pokožku krystalky obrousí, ale začnou se pomalu rozpouštět doslova pod prsty a začne působit olejová složka, v kombinaci s luxusní sladko-kokosovou vůní si připadám, jako v domácím wellnesu. O to více ráda a častěji tento produkt používám. 


Ještě k balení jen dodám a vyzdvihnu praktičnost plastové krabičky vč. aluminiové folie, kterou je produkt zapečetěný, což velmi, velmi kvituji!!


Sečteno, podtrženo, SKVĚLÝ PRODUKT, dostupný, úžasně funkční, hydratační a krásně voňavý!!! Za mne prostě super kombinace, která mě vede opět do Rossmanna, abych si snad tento produkt pořídila ještě jeden, abych se měla čím hýčkat v zimě. 


A jak jsi na tom Ty s limitkami?? Také je máš tak ráda? Znáš konkrétně tuto, či tento samotný peeling??

Moc Ti děkuji za přízeň a pozornostu nejenom tomuto dnešnímu příspěvku, která mě velmi těší a vážim si ji. Každá reakce a zpětná vazba je pro mne důležitá. 

Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den. 

papa E. A. 

8 komentářů:

  1. Tyjo, na ten jsem koukala!!! Ale nakonec jsem se rozhodla od Isany pro trošku jiný.. slaný karamel. Tak příště zkusím i tento. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo / Michaelo....☺. Peeling je to opravdu skvělý, moc mi vyhovuje, ale slaný karamel mě velmi zajímá, toho jsem si nevšimla....🙃👍. Děkuji moc za tip. Krásný večer přeji a i nadcházející týden. ♥

      Vymazat
  2. Nepoznám, ale mám rada telové peelingy. Momentálne používam peeling od Ziaji marshmallov a je super :-) Zaujal ma aj ten Tvoj, u nás túto značku myslím ani nemáme.
    Úspešný týždeň, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, jj Ziaja umí skvělé peelingy, také jsem na něj koukala, jen se mi to nechce objednávat. POkud bys chtěla, pošlu Isanu, stačí si napsat ♥. Krásný večer přeji a i nadcházející týden. ♥

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    zrovna ho mám taky otevřený na vaně a jsem s ním stejně spokojená jako ty. Používám k němu i tu pěnu a i ta je boží (nemám toto slovo ráda, ale ona je prostě boží:-D). Už mám připravenou recenzi, vyjde tento týden:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz
    PS: ještě zítra u mě běží giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, já jsem se nezapojila, jejda, jdu to napravit.....☺♥, děkuji za upozornění. Ano, také toto slovo "nerada" používám, ale u tohoto přípravku to jinak nejde a TOBĚ PATŘÍ VELKÉ DÍKY. papa prima dny přeji ☺♥

      Vymazat
  4. Já už u Rossmanna dlouho nebyla, takže limitku jsem nezaznamenala. Ale půjdu tam pro barvu na vlasy, tak určite regály prozkoumám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mají ji pěnu - sprchovou a Hanča si ji moc chválí. Určitě do Rossmanna zaběhni, chce to občas změnu. ☺♥ Krásné dny přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...