čtvrtek 20. května 2021

#ShoppingTime2021 No. 21

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrtek, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.


Začnu celkem běžně a tím úlovky z Lidlu, asi z nějakého italského týdne, kde jsem si po naprosto odzbrojující zkušenosti vynikající pistáciové pomazánce vzala ještě tyto dvě a to kakaový krém a mandlovo - lískooříškový. Oba dohromady mne vyšly do krásné stovky, jsem na ně moc zvědavá, i když u té bílé - mandlové se trochu obávám alergie na lískové oříšky, inu je to o zkoušku. ☺


V DMku jsem tak trochu podlehla tomu, že mají nově i volně dostupné léky na bolest/teplotu a vzala si tyto dva Paraleny, které mě ovšem vyšly min. o 45% dráž než bych za ně dala v lékárně, njn hold za pohodlnost s platí. 


Jemča čaje si sem tam pořídím, vím, není to 2x nic moc, ale právě na bylinkové jsem začala mít poslední dobou víc chuť. Tato směs byla v Albertu v akci, tak jsem ji vyzkoušela a není vůbec chuťově špatná, ale spíš by mě zajímal názor odbornice Stáni. ☺♥


Do DMka jsem si "zaběhla" ještě pro další produkty z nové kolekce a to konkrétně jsem neodolala pěně na holení s vůní passion fruits a vodního melounu. Ovšem hned vedle byla tato tělová emulze zřejmě z nějaké pro mne nové řady NATURAL & BEAUTY s vůní zázvoru a již na první přivonění je to krásná, podmanivá a hřejivá vůně, myslím že si budeme rozumět. ☺


Další dva čaje jsem ovšem vzala, velký shoopping to byl, alespoň co do počtu zakoupených krabiček čaje. Kopřivový s citronovou trávou jsem si pořídila i na Letnou, kdy jsem se podělila s kamarádem, který čajům tuze holduje. 


No a co mé oči nespatřily, ovocný čaj s obsahem mého milovaného ibišku, ovšem obsahuje i jablko a šípky. No voní velmi přesvědčivě a i se tváří kvalitně, uvidím, ještě jsem ho nezkoušela. 

Tady je další záležitost z novinek, kterou jsem "nutně potřebovala doma mít" a tím je pěna do koupele s vůní kokosu a orchidee. 


750 ml vyjde na krásných 40,- Kč a jakmile něco voní po kokosu, je mi jasné, že mne to zaujme. Navíc v poslední době jsem se i celkem "naučila" relaxovat v napuštěné vaně a právě pěna či sůl jsou její nedílnou součástí. 

Toto zahuštěné mléko jsem vzala spíš omylem, kdy jsem se v Albertu přehmátla u trvanlivé šlehačky. Nevadí, jistě ho využiji. Je sladké, dobré, tak třeba k doslazení jogurtu či mléka s müssli se bude hodit. 


Opravdu se mi osvědčilo, abych si přivstala a zašla do Lidlu ráno, třeba i o víkendu, zboží doplněno, pečivo i čerstvé potraviny dostupné, jinak je to u nás v OC Stromovka doslova o život a opakovaně se mi stalo, že nebylo pečivo, žádný salát, respirátory vybrakované a o akčním zboží ani nemluvě. 


Vzala jsem si jen pár drobností, jako jsou mé oblíbené odličovací tampóny, kapesníky v boxu a kuličkový deodorant. 


Mléčné produkty, sušenky, corn flakes se hodí třeba i na obalování, místo běžné strouhanky a majonéza u nás nesmí chybět, jelikož jsem milovník hranolek. ☺♥


Musela jsem, i já jsem si ji pořídila. Tolik vychvalovaná, nová řasenka Maybelline SKY HIGH. 


Řasenku jsem si koupila po zvážení, jestli ji skutečně potřebuji, protože mám nějaká v zásobě, ale řekla jsem si prostě, že si "udělám radost" a zaskočila si o polední pauzu do DMka, kde jsem věděla, že ji mají. Vyšla mě na krásných 200,- Kč, jen mě překvapilo, že nebyla zalepená, nijak zapečetěná, ale vzala jsem si zadní a řádně ji okoukla. 

Od kamaráda jsme dostali sypané čaje z e-shopu ORIENTAL, který jistě bude znát Stáňa. Já jsem se mimo řečí zmínila o ibiškovém ovocném čaji, tak jsem dostala rovnou celé jedno kilo a M. dostal černý Gruzínský čaj. Díky moc Kenny. 
Když jsem byla v DMku, tak jsem jen tak letmo koukla na stojan s výprodejem, kde jsem si vybrala tutu S-he matnou rtěnku č. 310 za krásných 30,- Kč. Barva mě ani vás jistě nepřekvapí, ne že bych rtěnku potřebovala, měla jich nedostatek a byla to dokonce nová barvička, neeee, byl to shoppaholismus. ♥

A touto krásnou vínovou - matnou rtěnkou bych uzavřela tyto nákupy, které začínaly zcela "běžně - až obyčejně"a naprosto neplánovaně se mi zde nakupilo tolik kosmetiky. 

Je asi jasné, na co zeptám....., co říkáš Ty na novou řasenku Sky High??


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A.


4 komentáře:

  1. Eriko, rtěnku bych brala taky - je to přesně odstín, který se mi líbí. A dobře vypadá i řasenka, mám ráda tento typ kartáčku. Jen ani jedno nepotřebuji... :D
    A pokud jde o čaje, tak musím přiznat, že bylinky, pokud nejsou v sáčku a baleny jednotlivě, nekupuju vůbec. Já vlastně sotva stíhám pít to, co si koupím kvůli přebalům do sbírky, k sypaným čajům se dostanu jen občas, i když je třeba říci, že jsou v 99 % kvalitnější. Teď jsem realizovala výněmu se sběratelskou kolegyní z Ruska a ona mi poslala všechny čaje plné, takže si myslím, že mám tak na měsíc vystaráno :D
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, naprosto rozumím, jistě máš tolik čajů, navíc kvalitních. Mě tyto chutnají a vlastně už je mám téměř vypité. Bylinky mám ráda, ale taky ne všechny. Ruské čaje, to musí být něco. Gruzínský černý je tedy "síla", ale všichni si ho pochvalujeme. Prima večer a i víkend přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s tou řasenkou. Já si ji velmi oblíbila a příště si ji koupím znovu. Jinak mě ještě hodně zaujaly ty první dva krémy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, řasenka je moc super. Určitě se povedla, používám ji cca 3 týdny a je ještě lepší, než v prvním týdnu! Krásný večer a i víkend. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Pondělí Patchology

AHOJ HOLKY, moc vás vítám u dnešní recenze. Dnes představím své nejoblíbenější polštářky pod oči, co znám. Myslím tím tedy hlavně ZNAČKU PAT...