pondělí 12. července 2021

#Mini recenze - Mix X. Time



AHOJ,AHOJ,

přeji krásné pondělí, a vítám Tě u dnešního již desátého pokračování s mými MINI RECENZEMI. 



Začnu produktem, který je tolik probíraný, vychvalovaný a není to nic jiného, nežli řasenka MAYBELLINE SKY HIGH, kterou jsem si i já s radostí pořídila. 


Řasenka sama o sobě má co do barvi podobný dizajn jako Better Than Sex od Too Face, ale je plastová a podstatně lehčí. To, že je z celkem "obyčejného" plastu mě osobně překvapilo. 


Tento produkt se celkem jednu dobu nedal sehnat, když jí sháněla kolegyně mě k narozeninám, nebyl v drogériích, ani já ho nesehnala. Nakonec zřejmě opadl prvotní zájem a boom a já ji pořídila v DMku v OD Kotva za 200,- Kč. 


Mám variantu Black a přiznám se, že nevím, nebo si nejsem jistá, jestli se i jiné barevné provedení vyrábí. 

Každopádně zpět k samotné řasence, jejím vlastnostem a tomu, jak mě vyhovuje a jak jsem s ní spokojená. 

Kartáček má užší, delší, s krátkými bodlinkami, které jsou moc fajn zvláště pak pro menší oko či spodní řasy, kde se hůř manipuluje s masivním kartáčkem. 

Barva je černo černá, odolnost je naprosto skvělá, sice není voděodolná, ale mě vydržela celkem slušnou zátěž slz. 

Mé řasy udělá krásné již při první vrstvě, při druhé si připadám, až jako "mrkací panenka", ale jen upřesním, že já mám celkem slušné řasy. 
Řasy krásně zvýrazní, prodlouží, ale  i zahustí. 

Zprvu mi přišla řasenka sušší, ale nyní, po cca 20ti denním používám  mi přijde naprosto fantastická!!

Výdrž - úžasná, barva - naprosto parádní, manipulace - velmi - snadná, odlíčení - běžnými odličovači!!

CO VÍCE DODAT, ZA MNE JE TO VELMI ZDAŘIDÁ ŘASENKA A ŘADÍM JI K TOP Z DROGÉRKOVÝCH VOD. ☺♥


Palmolive sprchový gel jsem si pořídila tak trochu náhodou, ale až když jsem ho začala používat se mi vybavila Lucka z YTB, která si právě tyto sprcháče velmi chválí a kupuje v různých variantách opakovaně. 


Kokosová vůně patří mezi mé velmi oblíbené a často pořizované, takže když jsem se rozhodovala, výběr byl jasný. Sprcháč mě vyšel na cca 45-55,- Kč u místních Vietnamců. Balení je pěkné, obsahuje 250 ml produktu a naprosto božsky voní. 


Když jsem použila výraz božsky, myslím to vážně, nepoužívám toto slovo často a proto si myslím, že má i váhu. Vůně je to intenzivní, sladká, hřejivá, sice s nádechem "umělosti", ale to mi nevadí. Výrazná vůně kokosu si mne naprosto získala, že se podívám rozhodně po dalších variantách sprcháčů značky Palmolive. 


K mému překvapení ani nevysušuje, respektive jsem ho použila jednou bez "možnosti" následné hydratace a necítila jsem nic nepříjemného na své pokožce těla. Žádný suchý pocit, žádné pnutí. Přičítám to obsahu kokosového oleje, který pokožku trochu zjemní a i vyživí. 


Konzistence je skutečně velmi hutná, až mi připomíná sprcháče Yves Rocher, které jsem měla před léty v nějaké vánoční limitce. Konzistence mě osobně vyhovuje. 


Za mne je tento KOKOSOVÝ SPRCHOVÝ SEN VELKÝM PŘEKVAPENÍM!!! Rozhodně říkám JEDNO VELKÉ ANO.♥


Zaujal Tě nějaký z produktů, nebo je znáš a máš své zkušenosti? ☺


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A.



6 komentářů:

  1. Čítam toľko chváľ na túto špirálu, že ju asi budem musieť vyskúšať aj ja :-)
    Pa, pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje, určitě ji vyzkoušej, je super. 💪👍 krásný den přeji

      Vymazat
  2. Palmolive už jsem neměla léta. A kokos můžu. Takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, právě 🙃👍, kombinace kokosu a léta, k sobě prostě patří! Krásný den přeji!

      Vymazat
  3. Ta řasenka vypadá dobře - nemám moc v oblibě masivní kartáčky, tak by mi mohla vyhovovat. Jenže mám ještě dvě řasenky v zásobě, tak s koupí ještě počkám, je zbytečné, aby mi vysychala doma.
    Sprcháč od Palmolive jsem neměla už hrozně dlouho... (a tenhle jsem ani nikde neviděla)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stano, menší kartáček je moc fajn pro manipulaci, vřele doporučuji! Nové řasenka a makeupy uchovávám v lednici 👍🙃💪. Krásný den přeji!

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Hebe produkty III.

AHOJ HOLKY,  přeji krásný dnešní den. Moc zdravím od Jadranu. 🌞Nová dvojitá recenze produktů z Hebe e-shopu je zde.  Začnu pleťovou maskou ...