pátek 9. července 2021

#ShoppingTime No. 29

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.


V DMku jsem si opravdu zcela náhodou všimla nové citrusové limitky tělových másel značky Alverde, které jsem vždy vídala u Lenči z blogu Sedmikráska. Trojice másel mě oslovila už tím, že se jedná o mini balení a tak mohu vyzkoušet hned více druhů. Přiznám se ale, že jeden jsem hned darovala své paní doktorce. 


Takže grapefruitová varianta hned putovala ode mne, ale pomerančová a citronová varianta mi zůstala a už se těším, až je ozkouším. Nikdy jsem tělové máslo od Alverde neměla, pokud si dobře vzpomínám. 


XXL balení cukrářských piškot v Lidlu, chutné, výhodné a kupuji celkem pravidelně. 


Felix kapsičky s masovým mixem pro Izinku, opět z Lidlu. 


Houbička na otírání různých druhů povrchů od značky Spontex mne zaujala, jelikož se mi jeví, jako velmi podobná těm, které kupuji ve dvoj balení na obličej. 

Protex mýdlo ve variantě cream, běžná záležitost. 


Vlasy slabé a jemné úplně nemám, ale neodolala jsem 40% slevě na tuto řadu a vzala si jejich šampon a kondicioner. Ne, že bych měla nedostatek vlasové kosmetiky, ale prostě mě ta sleva a potřeba "udělat si radost" a něčím se odměnit, tak trochu pohltila. 


Z Košík.cz jsem dostala  - vybrala si tyto hydratační masky s aloe vera v praktickém sáčku, kdy balení obsahuje 2x 8ml produktu. Cena vyšla jedné na 15,- Kč a mělo by se jednat o produkt nabízený Kauflandem. 


Slané chipsy, opět Kauflan. 


Corn flakes lupínky mám ráda, dávám si je do jogurtu či mléka, moc mi vyhovují, tyto jsou opět z Kauflandu. 


A dostávám se ke zlatému hřebu těchto nákupů. ♥ Dárečky od mých kamarádek z Košíř. 

Lip - balm od Sephory v krásné plechové krabičce a jemnou růžovou barvičkou s lehkým shennem. 


Victorias Secret je prostě láska, styl a má oblíbená značka, hlavně spodního prádla či tělové kosmetiky. 


Dostala jsem tuto krásnou černo / zlatou, textilní, prostornou tašku. Je překrásná, velmi praktická a elegantně - ležérní, což je přesně můj styl. Moooooc děkuji!!!


Má i praktickou kapsičku uvnitř, takže jsem neváhala a hned si do ni věci přendala a nosím ji tuze ráda. ♥ 


Textilní vaky na prádlo, ideální pro cestování, kdy v jednom čtverci máte prádlo pro Wear a ve spodním již pro Wash. Super nápad, jak elegantně naložit s prádlem. 


Skvělá, navíc krásná vychytávka zabalená do smyslné krajky. 


Vše jsem dostala v krásné papírové taštičce, kterou jsem se cestou mohla "kochat", nebo i ostatní, prostě tak velkou růžovou tašku, nikdo široko, daleko neměl. ☺


Velký dárek, velká radost a maximální spokojenost. 



No a ještě něco málo do domácnosti. Velmi praktická plastová prkénka Tescoma 

Super wok - Tescoma pánev, skvěle se na ni vaří, dusí a i smaží s minimem oleje, doporučujeme. 
Pro velký úspěch - plastové nádobky na uchovávání jídla, které se dají dát i do myčky. Super, nosím s sebou do práce. 
Džbány na vodu, kávu, horké a i teplé nápoje. Máme v nich nyní vodu s citronem, mátou a kávu  - samozřejmě. 
POslední věc je spíš takový dárek od kamarádky Aničky a její "ozdobný obraz na zeď". Díky Ani. ♥
Čokoláda od M., cestou když jsme šli ze mše z kostela sv. Antonína. 
Tea tree oil z DMka je super, plně funkční, levný a velké balení - vřele doporučuji, přesně jak píše Stáňa. 
No a chytla jsem i super slevu na Balea šampon, který jsem si pořídila hned 2x. Moc prima na takové to běžné mytí. 

Jak tak na to koukám, jsou to celkem vydařené nákupy. 
Krásný víkend Vám přeji, moji milí. ☺♥


Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla. 




Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A.

12 komentářů:

  1. Hezké dárečky. A fotky mipřipomněly, že se v DMku musím mrknout po čajovníkovém olej, mé poslední balení už má jen zbytky na dně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, díky - jejich tea tree oil je super. Krásný víkend přeji. ☺

      Vymazat
  2. Pekné nákupy a tá zlatá taška je top :-) A aj taštička, v ktorej bola zabalená :-)
    Cornfleksy milujem aj ja, ale tie z L...u, sú výborné, často v nich obaľujem aj mäso. A teším sa na recenziu Alverde masiel.
    Krásny víkend, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Adko, díky moc, a přeji krásný víkend. Na Alverde ještě nedošlo - už jsem ale stačila dva rozdat. ♥

      Vymazat
  3. Od Victoria Secrets jsem nikdy nic neměla….snad to někdy napravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě mohu VS doporučit, jak kosmetiku, nebo body spreje, kabelky či prádlo - to je prostě ikonické. Letiště u nás má celkem slušnou nabídku, nebo objednat. ☺♥ Krásný den přeji. papa

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    to jsou opravdu hodně povedené nákupy. Ty vaky na prádlo jsou fakt hezké a je to i dobrý nápad. Kolem Viktorky jsem šla na letišti, ale nějak jsem neměla nákupní náladu, takže jsem v žádném obchodě nebyla. Do DM se taky chystám, došla mi nějaká kosmetika a nemůžu najít bázi pod makeup od Dermacolu, o které vím, že jsem si ji kupovala. Já jsem prostě marná...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, třeba příště - důvod jet na další dovolenou, abys měla nákupní náladu a do nějakého shopu na letišti zašla ☺♥ - haha. Občas taky nemůžu najít nějaké věci a potom sami vyplavou, aniž bych to čekala.... ☺
      Krásnou neděli a doufám, že cesta a návrat domů byl fajn. papa ♥

      Vymazat
  5. Zásoby všeho)))já teď cestovala a obchody jsem úspěšně míjela)))

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Ahoj, dvě jsem rozdala se přiznám, ale na jedno se právě chystám 👍😇. Prima zbytek neděle přeji!

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...