pondělí 2. srpna 2021

#ShoppingTime No. 33

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní den a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.

 


První letošní jahody, které jsem koncem května pořídila spíš na zkoušku, jelikož M. je má tuze rád. Toto množství = 500 g vyšlo na 59,- Kč ve stánku v OC Stromovka. Ale spokojenost!

Toto je zase má oblíbená kombinace, kterou jsem si dala na FoodTruck festivalu, respektive v jeho večer. Nealko Staropramen je pro mne asi nejlepší nealko pivo, co znám a k tomu mé milované hranolky. I přes to, že já steakové hranolky nemám tolik ráda, mnohem raději mám takové ty úzké, menší a drobné, tak tyto s domácí tatarkou byly znamenité. V majonézovém dipu nechyběla výraznější chuť kapar, česneku a řekla bych i worchestrové omáčky. Super - set vyšel na 105,- Kč. 


M. oblíbené proteinové pudingy z Lidlu. Slyšela jsem na ně spousty chvály, ale zatím jsem neměla tu "odvahu", nebo spíš potřebu je zkoušet. 


25 Jahre - výroční toaletní papír, toť produkt běžné denní potřeby. 


XXL balení Lentilek z Lidlu mi chutnalo moc, byly takové jiné, jemnější, více mléčné. Moc dobré, doporučila bych zařadit do stálé nabídky pls. ♥


Domestos, čistič domácnosti, na vodní kámen, fresh, bez chlóru. Na Košíku jsme využili akční ceny a vzali v podstatě jen tyto čističe. Používám pravidelně a jsou moc fajn. 


Opět dobroty z Lidlu . Přišla jsem na chuť sušeným brusinkám, nikdy bych neřekla, jak moc mne osloví, když jsem je jen tak od M. ochutnala. Skvělé, šťavnaté a chuťově vyvážené - sladko - kyselé. Velmi dobré a osvěžující. 

Merci tenké tabuky čokolády si kupujeme pravidelně a v různých obměnách. 


Pro naše číči, malá - velká objednávka ze Zoohitu. Granulky Royal Canni a na zkoušku Puding. 


Respirátory...., co k tomu dodat že ☺. Tyto jsem pořídila na zkoušku v naší pekárně v práci za rohem, jeden mě vyšel na 12,-Kč, ale příliš nadšená jsem z nich nebyla. 


Víkendový nákup, sušenky ke kávě, kterou jsem pořídila v akci v Lidlu, rozpustnou jsem si vzala do práce, verzi Crema jsem ještě neměla, ale doporučovala mi ji kolegyně. 


Ledový salát, který nyní v sezóně pořídíte za doslova zimní cenu, což nechápu, ale i tak jej kupuji. Tento je ovšem z košíku.cz, jakož i báječný sýr s modrou plísní. 


Také jsme si vzala tyto bramborové krokety do trouby, které byly skutečně velmi chutné, jedlé, že zmizely, ani jsme si nevšimla. 


No a jsme zase u konce...☺

Toť mé poslední nákupy, které opět byly zase více o jídle a různých dobrot, které jsem si za poslední dobu pořídila

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A


6 komentářů:

  1. Zdravím Eri a těším se na tvoji recenzi jogurtů. Ty bych si asi koupila. Jinak lotusky jsou oblíbenci naší Lolči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, jogurty - pudingy si M. velmi oblíbil, nejí prakticky nic jiného - haha. TAkže pokud jde o ně, můžeme doporučit. Krásný den přeji!! ☺♥

      Vymazat
  2. Eriko, proteinový puding jsem už měla několikrát čokoládový a chutná mi. Bohužel ho nemá ani jeden z mých nejbližších Lidlů ve stálé nabídce, takže si ho kupuju jen, když náhodou nakupujeme jinde. Tabulky Merci, co jsem zatím měla, na mne byly hodně sladké (ne že bych je nesnědla, ale kupovat si je nebudu). A lotusky jsou pro mne ideální sušenky k čaji - mám je docela ráda, ale jak jsou hodně sladké, tak si dám fakt jednu nebo dvě a nemám tendenci zbaštit celý balíček :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, Lidl hold má nabídku hodně "individuální", co tak poslední dobou čtu, což je možná i kontraproduktivní, ale nejsem jejich nákupčí. Čaj a sušenky jde jednoznačně k sobě. ☺♥ Krásný večer.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    já jsem ty proteinové pudingy ještě neměla, mohla bych je zkusit, zrovna zítra plánuji jet do Lidlu. Jahody vypadají parádně, já je miluji. Domestos taky kupuji a jsem s ním fakt spokojená. taky mám ráda spíše ty tenké hranolky:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, hranolky zrovna jedny - malé a tenké z McDonalda mám. ☺♥ Krásný večer. ☺☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...