sobota 31. července 2021

#ShoppingTime No. 32

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný prvnou sobotu z Třebíče, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.

 


V Delmartu jsem si koupila tento skvělý, výrazný zrající sýr. Vřele doporučuji. 


Douglas v OC Stromovka, tak tomu se nedá prostě odolat. Zašli jsme tam účelně a to pořídit nějaký pánský parfém, jako dárek. Nakonec to vyhrál tento skvělý od YSL Libre. 


Skvělá cena 1000,- Kč za 40 ml balení. Vůně je to výraznější, plná a taková sofistikovaná. Varianta dámské je také skvělá, osobně bych si ji také pořídila.


Malé dárečky = vzorky jako dárek k nákupu a balzámek na rty jsem si vzala z velké slevy také a to pro sebe, jelikož jsem již jeho obdobnou variantu měla a byla jsem velmi spokojená. 


V DMku jsem si vzala tělovou emulzi s avokádem a novou masku na nohy z letní edice s papájou. Prostě jsem neodolala. No a to jsou ty frustrace, o který jsem psala. Člověk si občas zkrátka "musí" udělat radost a mě podobné nákupy celkem zabírají, jako takové bolestné. Máte to také tak?? Nebo Ti funguje něco jiného, něco osvědčenějšího? ☺♥


V Lidlu jsem objevila toto balení Lentilek, které jsou klasické, ale chuťově jiné, také jemnější, plnější a mléčnější. 


Káva a tyčinky z akce, to jsou produkty běžnějšího charakteru. 


Tato překrásná kytička je dárek, který jsem dostala od svých báječných kolegyň, když jsem měnila pracovní pozici v rámci úřadu. 


Ještě sladké dobroty mi holky přibalily na cestu. ♥

Z Aliexpresu mi M. objednal sadu houbiček na make-up, chtěla jsem je vyzkoušet a taky stihnout free shopping bez cla. 
Na doporučení a výsledků krevních testů jsem rovněž od M. dostala vitamin D - Detritin 2000 z Benu lékárny tuším. 
No a jsme na konci, opět jsem tak trochu překvapila sama sebe, kolik se mi toho tady sešlo. Dárečky, kosmetiky, ale i něco na zub.  

Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla. 

 

------------------------------------------


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde,ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A



8 komentářů:

  1. Měla jsem kdysi lentilkové období, kdy jsem lentilky chroustala ve velkém, teď spíš ujíždím na zmrzlině nebo hořké čokoládě. A zaujala mne ta maska na nohy, možná po ní mrknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáno a prima neděli přeji. Maska na hohy je moc příemná a voňavá záležitost, zrovna v týdnu jsem ji zkoušela. : ))

      Vymazat
  2. Když to tady vidím; budu muset někam vyrazit))) už jsem dlouho shopovat nebyla. Hezkou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, občas to chce, si udělat sobě nebo někomu jinému radost. Obchody nabízejí všeličos. Krásnou neděli přeji. : ))

      Vymazat
  3. Máš moc hodné kolegyně, dostala jsi krásné dárečky :) Když mám blbou náladu, také si většinou koupím něco pro potěšení nebo si aspoň zajdu do mé oblíbené kavárny :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, já vím. ☺♥ Kavárny či cukrárny jsou moc fajn terapií..... Krásný den přeji a děkuji !

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    ta maska na nohy mě taky zaujala:-) Určitě půjdu tento měsíc do DM, tak se po ní as mrknu:-) Já si taky ráda něco koupím, když je splín. Nebo si přečtu nějakou dobrou a osvědčenou knihu. většinou je to nějaká oblíbená romance nebo naopak nějaký pořádný nový krvák nebo brtální detektivka. Hodně záleží na náladě. Podle mě je to v pořádku, je třeba vědět, co zabírá, a neváhat to použít:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, masky na nohy, nebo hutnější krémy jsem si oblíbila jako součást, takové domácí pedikúry. Čtení obdivuji, já se rok a půl nemůžu k ničemu pořádně dostat, jsem hrozná - marná - k ničemu, ani dobrá kniha neudrží mou pozornost. Krásný večer. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...