neděle 3. října 2021

#ShoppingTime No. 42


AHOJ,AHOJ,

Pěkný den přeji/pěkný nedělní večer, a Vítám tě u dnešního 42.hého nákupního článku. 

Ano, Delmart jsem si v poslední době hodně oblíbila, zvláště pak jejich úžasné sýry. 
Zkusila jsem vzít i ve slevě tento bílý jogurt řeckého druhu, který byl skutečně hustý 😇.
Sýry typu Buche blanche se skvěle hodí do salátu a nebo třeba i na teplý, suchý toust! Kozí, nebo ovčí varianta zřejmě nebude pro každého, ale já tyto chutě mám tuze ráda. 
Po dlouhé době jsem neodolala a v Lidlu vzala kilové balení platkoveho Eidamu, jako že se bude hodit na tousty.
Plus bylo potřeba doplnit zásobu čajových svíček,  pro které jsem ovšem zašla do DMka, jelikož ty v Lidlu mě nějak nepřesvědčily. Lentilky, které změnily ovšem složení, což kolegyně komentovala s nevděkem, prý ji příliš nechutnají. Mě ano a stále, což je škola. 
Od mé milé švagrové jsem dostala tyto dva super voňavé vosky. Děkuji!

Salámem s menším množství soli z Delmartu je sice dražší než v Lidlu, ale mě chutná více, navíc se skvěle snoubí se sýrem, viz dole. Oboje vyšlo na 130 Kč po slevě!
Mléčné výrobky- takový mix z Lidlu a opět Delmartu. Jejich Grémia Fraich je skutečně znamenitý, jemnější a plnější chuti. Vřele doporučuji. 
Sypané čaje z vietnamské večerky, respektive by bylo nejlepší dojet si pro ně do Sapy, ale nějak nám to ani letošní léto nevyšlo. Takže velmi, velmi výhodně za 70,- oba čaje jsem ulovila u nás na Letné. Lotosový zelený a Jasmínový, oba mám moc ráda a nyní jich mám zásobu. 
V DMku jsem si vzala jedno mýdlo v dávkovači - variantu antibakteriální čirou jsem ještě snad neměla a sprcháč aftersun je pěknou novinkou. 
Odličovací tampony - klasika, kupuji buď to v DMku a nebo v Lidlu, oboje jsou skvělé. 
Dárek - ručně dělaný, potěší dvojnásob. Díky Itino. ♥

Toť mé poslední nákupy, a co jsi za poslední dobu ulovila Ty? ☺Jaké novinky Tě oslovily?




Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A



8 komentářů:

  1. Já včera doplnila lednici))))...velká nutnost. Zachránil mě Lidl. Do Delmartu občas zajdu. Hezký týden Eri:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velká nutnost a taky i dobrota. Delmart je jedna velká gurmanska radost, zrovna v sobotu jsme tam byli pro věci na večeři. Evi, krásný dnešní den přeji 😉👍🤗.

      Vymazat
  2. Já nákupní článek teprve chystám a jídelní píšu jen o novinkách (a to po vyzkoušení), ale moc jsem toho v minulém měsíci nenakoupila.
    Z tvých nákupů mě zaujaly sýry z Delmartu, musím už na ně konečně dojít mrknout a nějaký si pořídit.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Delmart =syrový ráj, alespoň pro mne, není snad šance, příliš sáhnout vedle. Krásný den přeji. 👍😉

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    moc pěkný článek, tvoje běžné nákupy mě prostě baví:-) Delamrt u nás není, ale taky jsem si koupila nějaké sýry v Kauflandu a v Bille.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, Kaufland má velmi dobrý sortiment a zboží z Delmartu se dá tuším sehnat na Košíku. Ty zase pořád úžasně vaříš a peces, velký obdiv 💪👍🤗. Krásné a pohodové dny přeji.

      Vymazat
  4. Lentilky jsem milovala. Bohužel i mě vadí změna složení :-/
    https://ronnieandbook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze změny u Lentilek nejsem nadšená, ale nevadí mi to, já jsem takový "závislák"...🙃🙃🙃 Krásný víkend přeji. ☺♥ milá Ronnie.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Hebe produkty III.

AHOJ HOLKY,  přeji krásný dnešní den. Moc zdravím od Jadranu. 🌞Nová dvojitá recenze produktů z Hebe e-shopu je zde.  Začnu pleťovou maskou ...