pondělí 11. října 2021

#ShoppingTime No. 43


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní večer/den, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.

 Začnu v Dmku, kam jsem si šla pro nějaké tělové mazadlo s tím, že doma žádné nemám a nebyla jsem si jistá, kdy má objednávka z Avonu od Hani dorazí. 


No tak jsem si pořídila toto "nové" Balea SUNNY SIDE, což je má oblíbená tělová emulze za krásných 35,- Kč a v moc pěkném obalu, ostatně jak jinak. 


Bude se mi krásně hodit ke sprcháči, který jsem si pořídila již minulý týden. 




U nás v OC Stromovka je parfumerie Douglas, ve které mají pořád nějaké super akce, slevy. Jak chodím prakticky denně okolo, tak jsem si nemohla nevšimnout i této za výlohou. 


Doslova jsem tam zaběhla, milá paní asistentka se mne hned ujala a já si vybrala - vlastně tak trochu jsem šla na jistotu, tento set v krásné plechové krabičce. Jedná se tedy o Lip peeling a balzámek. Skvělé jako dárek např., nebo si ráda produkty sama nechám a vyzkouším. Jak jsem také paní asistentce říkala, Douglas skincare je super, alespoň co jsem měla možnost vyzkoušet.

 Navíc set za 99,- Kč jsem tam prostě nemohla jen tak nechat a i proto mne nenechal bez povšimnutí, jistě chápeš. ☺


Do OBI v Třebíči jsme šli pro konvičku na čaj, proto jsem si alespoň odnesla tuto aromalampičku za krásných 52,- Kč. Je sice menší, než mám doma v Praze, ale zde jsou menší prostory, takže si myslím, že s vosky YC si bude rozumět. 


V Lidlu jsem sbalila jedny malé dětské vlhčené ubrousky, které se skvěle hodí s sebou do kabelky. 


Delmart a mrkvový salát, který je moc fajn, potom jeden červený = chuťově výraznější Cheddar. 


Na doporučení jsem M., který má rád pálivé vzala tyto nakládané chilli papričky, tak snad budou dostatečně pálivé. 👌


Doplňky stravy, kofeinové tabletky byly v akci, tak jsme si řekli, že je vyzkoušíme i od jiného výrobce a potom L-Arginine, který by měl zabírat proti mému odkrvování prstů, které mě trápí. 


Pro chlupatou kočičí princeznu Bastet, její sušené maso, na kterém si vybudovala slušnou závislost. Tentokrát vzal M. takový mix menších balení, aby byly mlsky rozmanitější. 

Černá sukně z Sinsay, jako vhodná varianta na PGT. Původně jsem si chtěla pořídit černé silonky, nějaké síťované či tak, ale ty se cenově rovnaly sukni, takže jsem se rozhodla pro ni. 

A od Lukáše na revanš jsem dostala super ponožky UK FSV, které už jedny mám a několik putovalo jako super dárek. Děkuji. 



No a to by bylo pro dnešní nákupy vše. A co pěkného jsi si pořídila Ty? Zaregistrovala jsi kolekci Balea Sunny Side?
 


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A


 

4 komentáře:

  1. Já jsem zrovna na dovolené, ale pořídila jsem si v Karlových Varech v DMku brýle na čtení, protože ty svoje normální z optiky jsem zapomněla doma :). Jinak pořizuji akorát turistické známky :). Z tvých nákupů mě zaujal čedar a černá sukně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Eri,
    moc pěkné nákupy. Douglas ti závidím, já bych musela do práce. Myslím, že tento set byl i ve tvé giveaway, škoda, že jsem ji nevyhrála:-D Já jsem si koupila nějaké sprchové gely ve Fannu ještě na Dny Marianne, ale přišly až v říjnu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, ten Douglas je zlo občas tedy 😂, mít ho takto po ruce. Jinak ano, máš naprosto pravdu. Přeji pokud možno krásné dny. 😉😇🔆

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...